Capitoul 10. E singura cale.

48 1 0
                                    

***

Ma uitam in fata mea si tot ceea ce vedeam era doar apa si nisip,dar in mare parte nisip. De ce ma aflam eu aici? Cine m-a adus aici?Cu toate ca doar asta imi umbla prin minte in acest moment,decid sa ma plimb prin jur. Cum am ajuns eu aici? De ce nu-mi pot aminti ceva? Fara sa-mi dau seama simt ceva rece strabatandu-mi obrazul. Gustul era sarat precum cel al lacrimilor. Oare plang? De ce nu simt asta? De ce plang,care e motivul?

O groaza de intrebari toate fara raspuns. Vreau sa ma plimb,sa explorez si poate sa caut o iesire de aici. Nu dupa mult timp,pe nisip statea o persoana asa ca ma grabesc spre ea. Dar cu cat alerg, cu atat se departeaza mai tare. Mi-as dori sa pot ajunge acolo,la acea persoana, acum.

Dupa nici cateva minute ce par a fi ore, ajung in dreptul acelei persoane. Era Niall. Dar ce cauta el aici?

"Niall!" strig cu putere inspre el.

Fara succes caci nici nu sesizeaza ca sunt langa el. Realizez ca vorbeste cu cineva.

"Imi e dor de ea."

"Si atunci de ce ai facut-o?"

"A trebuit. Era spre binele ei."

"De ce? Ea era fericita cu tine,acum amandoi sunteti ca vai de capul vostru."

"Tu de unde stii asta?"

"Uite ca stiu. O cunosc ca doar ea e sora mea."

Ray?

"Imi poti explica inca odata ce s-a intamplat in acea seara?"

"E greu,pentru ca am facut o prostie."

"Haide, nu poate fi asa rau."

"Ba este. "

"Iti va face bine sa vorbesti. Asta ajuta de cele mai multe ori oamenii. Astfel nu tii totul in tine si risti sa explodezi."

"Bine,deci era in seara ea a castigat concursul acela de karaoke."

M-am asezat pe nisip in fata lui Niall pentru a-l putea asculta mai bine. Era atat de usor sa aflu adevarul acum. Dar de ce ma simt de parca as sti deja aceasta poveste? In fine, chiar vreau sa aud asta.

"Continua, Niall."

"Vorbisem cu ea inainte sa plece la Escobar. Stiam ca se va duce acolo pentru ca imi spusese Harry si fetele. Asa ca am plecat acolo inainte ei. Ei,i-am spus ca am treaba cu baietii doar pentru a-i face o surpriza. Stiam ca va fi fericita sa ma vada acolo. Am inscris-o la concursul de karaoke pentru ca stiam ca are talent de cand a facut acea cursa. Le-am lui Andre si Mirandei sa ii zica ca ele au facut-o,nu vroiam sa afle ca eu am fost de vina."

"Crezi ca s-ar fi suparat pe tine daca ar fi stiut?"

"Nu cred, dar stiu ca ar fi refuzat din prima,asa ca a fost mai usor sa o pun in fata faptului implinit. Dupa ce ea a cantat,apropo a fost grozava pe scena, eu si baietii am aplaudat-o din plin. Eram mandru de ea. Cred ca si Harry era, aveam si de ce."

Am zambit atunci cand am auzit asta. E placut sa auzi asta de la cineva.

"Si apoi?"

Niall s-a intristat atunci.

"Am plecat de langa baieti inainte sa fie anuntat castigatorul. M-am dus spre baie si am dat peste aceasta chelnerita extrem de beata si cu apetitul crescut. Nu stiam si nici acum nu stiu de ce am facut asta, dar mi-a placut la inceput. Pentru ca si eu eram beat. Nu cred ca am gandit in acel moment, poate nimic. Oricum cand mi-am dat seama ce facusem mi se formase un gol in stomac. Eram dezgustat de mine pentru ca am inselat-o. Dar a trebuit, Harry a spus ca ea nu e fericita cu mine."

Love problemsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum