July's POV
Poi draga jurnalule; trebuie sa iti mai spun ceva. Ceva ce mi-am amintit acum. Ma refer la prima noapte petrecuta impreuna cu Harry. S-a intamplat dupa prima mea zi de scoala. Sa ne intoarcem putin in trecut ce spui?
*Flash Back*
Stateam in camera mea; scriind in jurnalul meu nou-nout pe care mi-l cumparasem cu vreo dou saptamani in urma; inainte sa parasesc New York. Ma gandeam la tot ceea ce scrisesem in ultimele 2 ore. Umplusem cred ca mai mult de jumatate de foaie doar cu gandurile mele dintr-o singura zi. Am intalnit persoane minunate dar si un prieten vechi. Sunt chiar fericita pot spune. E dragut Niall; la naiba; e mai mult de atata. E bun ; are o groaza de bani dar nu asta e important. Stii de ce ? Pentru ca banii nu definesc o persoana. Ma bucur ca el a ramas acelasi si nu a fost prins in aceasta vraja a faimei. Totusi nu imi place ca e si Harry aici; in aceeasi casa cu mine. Ar trebui sa locuiasca cu Niall; el acolo statea inainte ca baietii si parintii lui sa plece in vacanta.
In timp ce scriam si ma gandeam; am simtit o prezenta in camera. Asa ca m-am uitat cu coada ochiului spre usa. Ghici ce? Era Harry.
Dupa un schimb de replici a venit spre mine; am rut sa il amenint cu ceva dar nu am mai apucat sa spun ceva pentru ca si-a presat buzele sale de ale mele. Era placut sa il simt din nou. Surprinzator; l-am sarutat si eu inapoi. Imi fusese dor de acele buze catifelate. Si-a introdus limba in gura incepand un adevarat dans cu limba mea. Isi duce o mana pe spatele meu; iar eu una pe pieptul sau. Un piept sculptat parca. Se opreste din sarut pentru a-si duce gura spre gatul meu. Oh Doamne; ce fac eu aici? Ar trebui sa ma opresc; idiotul asta m-a inselat. Ma opresc din ce faceam.
"Harry?"spun timida.
"Da iubito..ce s-a"
Nu a mai apucat sa spuna ceva pentru ca palma mea a facut contact cu obrazul sau.
"Au a durut. Asta pentru ce a fost?"intreaba confuz.
"Esti un nesimtit Styles. Si inca unul mare" spun nervoasa.
"Spuse pisicuta in calduri." zice cu un zambet amuzat pe fata.
"Nu sunt nicio pisicuta in calduri. Asculta Styles; eu nu sunt vreuna din damele alea de companie cu care iti petreci tu timpul. M-ai inteles?" spun deja exasperata de calmul sau si mai ales de ranjetul sau.
"Oh; poate ca nu esti. Dar asta nu inseamna ca nu ai putea deveni una." spune cu un zambet pervers pe fata.
"Poftim?!" spun nevenindu-mi sa cred.
"Iubito nu ma intelege gresit. Te iubesc si am fost un prost in ziua aia. Oricum imi e dor de vremurile alea cand eram impreuna; imi e dor de 'noi'." spune cu un zambet nostalgic."Niciodata nu am incetat sa ma gandesc la tine; te-am cautat. Te-am cautat peste tot in lume; si asta ca sa iti demonstrez ca as fi in stare sa te urnez pana la capatul pamantului. Te iubesc;atat de mult si imi doresc sa te fac a mea."spune si simt cum imi vine sa ma duc sa il sarut cu toata forta ce o aveam.
Dar cred ca gandeam la fel pentru ca in secunda urmatoare buzele mele sunt acoperite de niste buze catifelate si moi. Ii pot simti respiratia;acel miros de menta ce se combina perfect cu gustul unei tigari. Imi duc o mana pe pieptul sau si incep sa urc incet; pana in momentul in care mana mea e pus peste inima lui. Cred ca are 1000 de batai/minut ;dar degeaba zic de el cand si eu simt cum inima mea o i-a de fiecare data la galop in preajma lui. Ii simt mana cum se plimba prin parul pana ce coboara in jos pana la capatul plovarului meu. Cu o simpla miscare mi-l scoate peste cap; eu facand acelasi lucru cu bluza sa. Ma i-a in brate si ma aseaza incet pe pat;el neintrerupand sarutul nostru pasional. Ii pot vedea trupul; muschii sai si pectoralii bine facuti si nu in ultimul rand patratele. Nu pot rezista tentatie si imi plimb mana peste tot pe abdomenul sau. Aproape ca simt cum salivez la aceasta priveliste.
CITEȘTI
Love problems
Fiksi Penggemar"Dragoste cu probleme" este povestea Juliei Spears,fiica celebrei Britney Spears. Este o adolescenta in varsta de 17 ani si fiindca mama ei este vedeta si tatal manager ea este nevoita sa calatoreasca mereu. Călătoria ei o aduce înapoi în Londra, un...