1.BÖLÜM: Soğuk gece

137 10 12
                                    


"Baba ben gidiyorum "dedim evden çıkarken. Babam aniden kapımda beliriverdi.

"Nereye gidiyorsun kızım "

"Seçil'le gidiyoruz baba. Doğum günü partisine. Hani demiştim yaa " dedim.

"Sen kalabalığı sevmezdin hani"dedi. Gözlerim devrilirme gereği duydum o an.

"Geç kalmam "diyerek koşar adımlarla merdivenlere yöneldim şu anda babamın söylediklerini dinleyezdim. Geç kalmıştım çünkü.

Aşağıya indinde çantamda duran telefonu aldım. Mesaj gelmişti baya. Hepsi Seçil'den gelmişti. Telefonun sessizde olduğunu görünce küfürler yağdırarak rehbere girdim.
Kim bilir nasıl bir tepki verecekti.

Seçil'i aradım.

"Alo, seçil ben de yola çıkıyordum "dedim sakince.

"Kızım neredesin yaklaşık bir saattir seni bekliyorum. Ayrıca neden mesajlarıma cevap vermedin? "oldukça öfkeliydi.

"Seçil geliyorum. Sakin ol. Hatta yola çıktım bile. "diyerek Telefonu yüzüne kapattım. Yoksa susmak bilmezdi. Yersiz yersiz konuşurdu bazen. Onunla çok iyi anlaşırdık aslında. Bazen cins cins davranırdık birbirimize.Boş yere küserdik saçmalayarak.

Yoldan geçen bir taksiyi durdurarak taksiye bindim. Taksiciye yolu tarif ettim. Neyse ki gideceğim yer 20-25 dakikalık bir yoldu. Yol boyunca pencereden dışarıya baktım. Araba yolculuklarını sevmeyen biriydim. Genelde yürümeyi tercih ederdim.
Sonunda gelebilmiştik. Taksici uygun bir yerde durdu. Parasını ödeyip taksiden aşağıya indiğimde Seçil'i gördüm

"Üzgünüm bebeğim, geç kaldın.Pasta kesildi. Hediyeler çoktan verildi. "

"Sakin ol.O kadar hazırlandım"dedim yüzümdeki ifade bir anda düştü. Somurtmaya başladım.

"Eve dönmeye ne dersin Rüya? Ben çok yoruldum,bittim. O kadar hazırlandıysan neden geç kaldın. " dedi. Haklıydı.

" Off tamam, ama biraz yürüyelim.Çünkü yarım saattir yoldaydım, bacaklarım uyuştu." dedim. Boş boş bakarak.
Tamam anlamında kafasını salladı.

Yürümeye başladık. Saate baktım. Saat '21. 50' liydı. Babamın uyarısını hatırlayarak,

"Artık taksiyle gidelim" dedim
"Tamam" dedi. En geç eve '22. 30'de gidebilirdim.

Taksi çağırdıktan sonra beklemeye başladık bir süre.
Babamın aradığını gördüm. Telefonu açtım.

"Kızım hatırlatmam gerekiyor mu? " olduğundan daha da ciddiydi.

"Gerekmiyor baba."Dedim istemsizce gözlerimi devirerek. Her zaman ki gibi.Babam. Şaşırmadım

"Iyi, sevindim "dedim. O arada taksi gelmişti. Telefonu kapattım. Ve taksiye bindik.

Seçil'in evleri parti yerine göre yere yakın olduğu için taksiden ilk o indi.

Eve yaklaştığımız da taksiciye uygun bir yerde durdurmasını söyledim. Yürümek istiyordum. Taksiden indiğimde saat'ın '22. 00' olduğunu gördüm. Yavaşça yürümeye başladım ta ki biri tarafından izlediğim düşüncesi beni sarana kadar. Arkama bakmaya korkuyordum ama emindim biri beni izliyor olmalıydı.

SOĞUK HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin