Liebster Awards nawet tutaj!

145 19 0
                                    

Witam czytelników! Tak kulturalnie. xD

Po pierwsze to nie wiem czy dobrze napisałam w tytule nazwę, ale w razie co nie krepować się, walić prosto z mostu.

Ogólnie nie spodziewałam się nominacji, ale jak widać pomyliłam się. Wyrazy uznania i podziękowania należą się Wilczasta (o nawet udało mi się zaznaczyć xD).

Zastanawia mnie fakt czy ktoś w ogóle to czyta, bo przyznam się szczerze ja nie zawsze.

No dobra to przejdźmy do sedna sprawy.

1. Jaki jest twój ulubiony film?

Nie potrafię odpowiedzieć, już na pierwsze pytanie. Dlaczego? Mianowicie telewizji praktycznie nie oglądam lub patrzę w ekran bezmyślnie. Wiem, że to dziwnie, ale ja jestem cała jakaś taka dziwna, skrzywiona, więc nie ma co się dziwić. Wolę poczytać, porysować lub posłuchać muzyki.

2. Ulubiona książka?

Tu znów mam problem ze wskazaniem, gdyż moja przygoda z książkami zaczęła się całkiem niedawno. Szczerze powiem, że chyba wolę twórczość wattpadową, od wszystkich książek z tą samą fabułą znajdujących się w bibliotece. Chociaż zdarzają się wyjątki. A jakbym miała wymieniać to bym musiała wymienić całe moje archiwum, a tam jest ponad 100 książek.

3. Jakiego gatunku książki czytasz?

W większości fantastyczne i przygodowe chociaż zdarzają się wyjątki takie jak dzienniki.

4. Ulubione zwierzę?

Feniks, gryf, pegaz i hipogryf.
A z prawdziwych to chyba psy, wilki i konie, chociaż jakby się zagłębić to większość zwierząt leśnych, wszelkiego rodzaju ptaki... Po prostu wszystkie.

5. Co Cię zainspirowało do pisania książki?

Zazdrościłam tym co piszą, pewnego dnia natrafiłam na książki fantastyczne i zaczęłam czytać. Później zrobiłam sobie maraton Harrego Pottera i stwierdziłam, że to jest to, że to chce napisać. Kolejnego dnia odrabiałam zadanie domowe chyba z historii. To było takie nudne, takie otępiające, nie dla mnie. Wtedy wzięłam kartkę A4 i nowy różowy długopis. Tak powstał prolog "Werewolf forest". Podobało mi sie to, tak też zaczęłam pisać.

6. Jaką muzykę słuchasz?

Nie mogę określić specjalnego rodzaju, gdyż ich najzwyczajniej w świecie nie odróżniam. Dlatego też moja lista jest bardzo zróżnicowana.

7. Jakie masz największe marzenie?

Sporo tego jest. Ale myślę, że chwilowo to chciałabym odnieść sukces w szkole, znaczy zdać maturę i zdobyć zawód. Później studia i dobra praca, aby się usamodzielnić. Jak uda mi sie to osiągnąć to będę podróżować oraz chcę napisać książkę, która osiągnie sukces. Po prostu chcę się rozwijać. Mam jeszcze inne, ale takie mnie istotne.

8. Czego się boisz?

Mam trochę dylemat, ponieważ nie wiem czy napisać to czego obawiam się teraz, czy w ogóle. Biorąc pod uwagę moją chwilowo trudną sytuację, mam trochę dziwne leki z tendencjami do paranoi. Ogólnie tłumaczę sobie tak, że strach jest wytworem naszej wyobraźni, zależy od tego jak odbieramy daną sytuację. Jeśli ją wyolbrzymiamy to automatycznie strach rośnie, natomiast jeśli ją olejemy to mamy to gdzieś, a dana sytuacja w każdym wypadku pozostaje niezmienna i w każdym wypadku musimy ją przetrwać. Może to głupie, ale mam pewien lęk przed pływaniem.

9. Jakiego aktora/aktorkę najbardziej lubisz?

Jak już wcześniej wspomniałam nie oglądam telewizji dlatego też nie orientuję się w aktorach. Co wiąże się z brakiem ulubionego celebryta.

10. Lubisz Harrego Pottera?

Tak, lubię xD

Trochę się rozpisałam. Z góry przepraszam za brak konkretnych odpowiedzi.

Ja nie nominuje nikogo, sorki.

I jestem ciekawa ile z was to przeczyta. W końcu nie wszystkich interesuje moje życie prywatne, które jest tak interesujące jak flaki z olejem.

Dobra koniec, bo to będzie dłuższe niż rozdziały, a to by dobrze o mnie nie świadczyło.

Miłego końca wakacji życzę i radości z powrotu do więzienia ;)
Wiem, że się cieszycie xD

Cześć :p

Werewolf forestOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz