Liebster Awards

132 11 0
                                    

Cześć :) jak widzicie znów LA, jednak rozdział pojawi się niedługo.

Nominowała mnie Wilczasta, dziękuję Ci bardzo, a teraz przejdźmy do sedna sprawy.

1. W jaką postać chciałabyś się wcielić?

Na pewno w jakąś fantastyczną, powiem szczerze, że jest wiele tych postaci dlatego nie będę ich wymieniać.

2. Chciałabyś bardziej zostać wilkołakiem czy wampirem? Dlaczego?

Zdecydowanie wilkolakiem. Dlaczego? Między innymi dlatego, iż nie sądzę by zasmakowała mi krew xD Żartuje, wiem że to niezależne od nich. Ale wracając, bardziej gustuje w wilkolakach.

3. Ile książek chcesz jeszcze napisać?

Tyle na ile starczy mi wyobraźni.

4. Jaka była twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?

Nie pamiętam, chyba nie miałam ulubionej, ale zawsze bałam się Misia Uszatka.

5. Oglądałaś "Carrie" i "Piękne istoty"? Który film Ci się bardziej spodobał?

Nie oglądałam żadnego.

6. Ile masz lat?

Nie pamiętam, ale Michał Anioł był bardzo fajnym gościem xD

7. Czy masz psa?

Nie.

8. Co sądzisz o fantastyce?

Trudne pytanie, jednakże jest to termin, który nie ma określonych szczególnych cech. Jest to chyba coś naturalnego dla człowieka. Chociaż różnie postrzegane, opiera się na nadnaturalnych postaciach i osobach, które każdy wyobraża sobie inaczej. Myślę, że postrzeganie tego terminu zależy od stopnia rozwiniętej wyobraźni, na ile ją stać by sobie coś wymyślić. Nie wiem na prawdę.

Powinnam teraz wymienić moje pytania i nominowane osoby, ale chyba tego nie zrobię. Chyba, że komuś zależy to niech napiszę, a ja coś wymyślę dla tej osoby.

Werewolf forestOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz