Bölüm 7: Casus

136 20 29
                                    

***

-Merhaba Yuki-chan. Hastanenin kapısından el sallayan Lavi'nin yüzünde tatlı bir gülümseme vardı.

-Merhaba Lavi-san. Yuki de aynı sıcaklıkta bir gülümsemeyle karşılık vermişti.

-Bir sorun yoktur umarım, dedi yanına gelen Lavi'ye endişeyle bakarak. Lavi'nin üzerinde Exorcist forması vardı.

-Şey aslında ufak bir çizik ama dedem sardırmam konusunda ısrar etti, yüzünde mahçup bir gülümseme vardı.

-Bizim işimiz de bu değil mi zaten? Otur da yarana bakayım. Lavi Exorcist formasını çıkardı ve hemen yanlarındaki yatağa oturdu.Kolunu sıyırdı ve yarasını gösterdi.

-Lavi-san bu bir sıyrık değil ki hem de neredeyse dikişlik. Kızgın bir şekilde Lavi'ye baktı. Lavi umursamazca yaraya baktı.

-Öyle mi bana hiç öyle gelmemişti. Yuki önce yarayı ıslak bezle temizledi. Daha sonra da ilaç sürüp sarmaya başladı. Yarayı sararken o da yatağa oturmuştu.

-Görevden mi geliyorsunuz, dedi yatağın üstündeki cekete bakarak.

-Evet. Allen'la birlikte gitmiştik.

-Allen-san'ın hiç yarası yok muydu? Lavi birden şüpheci gözlerle bakmaya başladı.

-Neden soruyorsun? Yuki birden kızardı ve panikledi.

-Şey...yani...görevde d-dövüşüyorsunuz sonuçta ufak da olsa bir yara almaması t-tuhaf diye düşündüm s-sadece. Lavi biraz rahatladı.

-Aslında Anti Akuma silahına zarar vermişti. Gerçi o da sizin uzmanlık alanınıza girmiyor. Hahaha düşünüyorum da Allen şimdi saklanacak yer arıyordur.

-Ha neden ki?

-Anti Akuma silahlarını tamir etme işi Denetçi Komui'de ve o adam... pek insaflı değil diyelim, dedi Lavi yüzündeki zoraki gülümsemeyle.

-Hmmm. Sanırım parazit tip bir masumiyet taşımak zor olmalı.

-Evet, aslında bayağı zor. Parazit tip masumiyetler nadirdir ama aynı zamanda oldukça güçlüdür de. En kötü tarafı ise kullanıcının ömrünü kısaltması.

-NE?! Gerçekten korkunç. Yuki'nin yüzünde şaşkınlık ve endişeyle karışık bir ifade vardı.

-Evet. Çok talihsi...

Kafasına inen yumrukla konuşması yarım kaldı.

-Nerdesin aptal heryerde seni arıyorum, bu Bookman'ın kızgın sesiydi.

-Bir yerlere gittiğim yok burdayım.

-Şey Lavi-san'ın yarası vardı da onun için gelmişti.Hem bitti zaten. Yuki sarmayı bitirmişti ve ayağı kalktı.

-Sizin de yaranız varsa lütfen bakmama izin verin.

-Sağol kızım ben sadece bu aptalı almaya geldim.*Lavi'ye döndü* Sen de kız peşinde koşacağına biraz işini yap.

-Ayıp oluyor ama. Lavi bir Bookman'a bir Yuki'ye baktı.

-Hadi be ordan beceriksiz. Bir de benim varisim olacaksın. Yerimi doldurabilmen için kırk fırın ekmek yemen lazım daha. Lavi ayağa kalktı.

-Kono panda jiji. Merak etme yakında yerini kapaca... kafasına yediği ikinci yumrukla susmak zorunda kaldı.

-Ondan şüpeliyim. Neyse hadi çabuk ol. Sonra kapıya doğru yürümeye başladı. Lavi de tişörtünün kolunu indirdi ve ceketini aldı. Ayağa kalkıp hızla dedesine yetişmeye çalıştı.

Kayıp SavaşçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin