Bölüm 8: Kayıp Dosya

144 17 21
                                    

  Casus olayının üzerinden 2 gün geçmişti. Komui'nin emirleri üzerine son bir ayda katılan herkez araştırılmaya başlanmıştı. Bilim adamları, temizlikçiler, güvenlikler, hemşireler...

-Ama...bu gerçekten...korkunç, dedi Yuki ağlamaktan şişmiş gözlerini silerken. Lavi'yse bilmem kaçıncı kere konuyu Yuki'ye açıklayıp onu sakinleştirmeye çalışıyordu.

-Ağlama Yuki-chan sadece seni sorguya çekmediler. Yeni katılan herkez aynı durumda.

-Ama çok kötüydü bana suçluymuşum gibi davrandılar. Ühühüühüüü (ağlama sesi olarak düşünün :D ) Hem bana bağırdılar.

-Yuki-san merak etme biz senin suçsuz olduğunu biliyoruz bu kadar üzülmene gerek yok.

-Evet Yuki-chan Allen-kun haklı. Biz sana güveniyoruz. Bu sözlerden sonra Lenalee Yuki'ye sarıldı ve onun göz yaşlarını sildi.

-Teşekkür ederim...gerçekten. O sırada koridorda yürümekte olan Kanda konuşmalara kulak misafiri olmuştu.

-Hıh. Bu durumda kimseye güvenebileceğinizi sanmıyorum. Sonuçta küçük bir kızın içinden de bir canavar çıkabilir.

-ÜHÜÜÜHÜÜHÜÜÜÜÜÜ!!! Ben canavağğğ değğlimm. Yuki daha şiddetli ve bağırarak ağlamaya başladı. Herken kötü bakışlarla Kanda'ya döndü.

-Onu ağlattın Kanda ne kadar kötüsün! (Allen)

-Evet Kanda kendinden utanmalısın. Korkunçsun!

-Asıl canavar sensin Yuu!! Bir kızı ağlatmaya utanmıyormusun?! Herken hem ağlayan Yuki'ye sarılıyor hem de Kanda'yı fırçalıyordu. (anime kuralları#1: Kızları asla ağlatma herkez sana cephe alır :D)Bir anda neye uğradığını şaşıran Kanda ağlayan Yuki'ye yaklaştı ve anlamaz gözlerle baktı.

-Hoi ağlamana gerek yok. Öyle demek istemedim sadece yeni gelen herez casus olabilir...

-Yani benğğ değ olabilirim ühühühühühüüü! Yuki'nin daha çok ağlamasıyla Kanda panikler.

-Öyle d-demek istemedim.

-Onu daha çok ağlattın Kanda (Allen)

-Herşeyi berbat ettin Kanda. (Lenalee)

-Özür dileyeceğine daha çok ağlattın Yuu! (Lavi)

-Şey...ben...öffff her neyse..kusura bakma. Kanda bunları söylerken bir yandan da tek eliyle saçlarını karıştırıyordu. Sonra arkasını döndü ve yürümeye başladı.

-Sen buna özür mü diyorsun Kanda!

-Kes şu lanet sesini Moyashi!

-Benim adım Allen Ba-Kanda ( Allen desu Ba-Kanda! :D )

-Off ya bu durumda bile kavga ediyorsunuz. Neyse şimdi iyimisin Yuki-chan? Yuki soruyu soran Lavi'ye baktı. Kızarmış gözlerini elindeki mendille sildi.

-Evet iyiyim sanırım Kanda-san öyle demek istemedi.

-Merak etme Kanda böyle sert şeyler söylesede özünde iyi insandır. Lenalee bunları söylerken nazikçe gülümsedi. Yuki de onun gülümsemesine karşılık verdi.

-Şey..o zaman yemek yemeye mi gitsek ben kurt gibi açım.

-Ne kahvaltıda hayvan gibi yedin zaten!

-Çok kötüsün Lavi T^T yemeğim yarım kalmıştı benim.

-O yemeğin yarısıyla bir ordu doyar zaten.

-Ben de gelmek istiyorum benim de karnım acıktı.Yuki elindeki mendille gözlerini sildi ve ayağı kalktı. Onunla birlikte diğerleri de ayağa kalktılar.

Kayıp SavaşçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin