Yaklaşık 1600 kelimelik ybniz geldi. Yorumlar çok önemli merak ettiğiniz şeyleri özellikle duymak istiyorum >-<
***
Lavi'yle Allen geçitten geçtiklerinden beri Lavi'nin masumiyetine biniyorlardı. İkisinin de akıllarında gidecekleri yerden çok geride bıraktıkları vardı.
"Sence halletmişler midir Lavi? Çok akuma vardı ve de Tyki.."
"Şimdi bunu düşünmenin zamanı değil. İdare ettiklerine eminim. Yu'nun ne kadar güçlü olduğunu biliyorsun. Kaldı ki o kız da güçlü birine benziyor."
"Haklısın." Bir süre sonra patlama sesleri duydular. Önlerindeki şehri akumalar bombalıyordu.
"Masumiyet. Masumiyet nerede lanet olasıcalar!"
"Ben bulacağım!"
"Hahaha kaçın bakalım hepiniz öleceksiniz!" Yaklaştıklarında bir akumanın üzerinde oturan Road'ı da fark ettiler. Hemen çekiçten inip savaş pozisyonuna geçtiler.
"Lavi buradan sonra Masumiyet'in olduğu bir yer daha var. Oraya benden hızlı gidebilirsin."
"Tamam!" Lavi bir çatışmanın ortasında kavga çıkarmayacak kadar zekiydi. Yandaki binaların arasına girdi ve kayboldu. Bir kaç akuma Allen'a doğru gelirken. İki akuma da Lavi'yi takip etmeye çalışıyordu.
"Crown Clown!" Masumiyetini harekete geçirmesiyle akumalara doğru koştu.
"Geber Exorcist!" Akuma ellerindeki silahlardan mermi yağdırmaya başladı. Allen bir sağa bir sola kaçsa da bir mermi karnına isabet etmişti. Üç saniye kadar durdu ve teninde oluşan yıldızlar kayboldu.
"Soytarı kemeri!" Vücudundan çıkan beyaz şeritler akumalara saplandı ve bir bir patladılar.
"Geliyorum Lavi! Seni koruyacağım bir an önce git!" Çatıda koşarak Lavi'nin peşindeki akumalara doğru koştu. En sonunda zıpladı ve sol elinin pençelerini akumaya sapladı. Akumadan siyah kanlar akarken pençesini geri çıkardı ve yere indi. Akuma şiddetle patlayınca diğer akuma Allen'a döndü ve saldırmak için hazırlandı. Ağzını açınca içinden kocaman bir top çıktı ve Allen'a dev ateş topları atmaya başladı. Allen çevik hareketlerle yerden başka bir binanın çatısına çıktı ve koşmaya başladı. Akuma onun hızına yetişmeye çalışırken Allen akumanın etrafında daireler çiziyordu. En sonunda yeterince yaklaştığında pençeleriyle kafasını koparttı. Akuma patlarken orada uzaklaştı. Ne yazık ki Lavi'yi görememişti.
"Saklanarak ilerliyor olmalı." Sonra tekrar çatılardan ilerledi. Road'a doğru yaklaşmıştı. İstediği mesafeye gelince durdu.
"Ne olursa olsun sizi durduracağız!"
"Aaaa yapma Allen~" Elindeki şemsiye golemle oynarken sevimli bir şekilde gülümsedi.
"Hadi oynayalım~ Saldırın!" Beş akuma Allen'a doğru gelirken savaş pozisyonu aldı. Bu dövüş zorlu geçecekti.
[Lavi]
Akumalardan kurtulup ormanlık alana geldiğimde masumiyetimi aktifleştirdim.
"Shin!" Çekicin sapı uzarken ben de hızla yol alıyordum. Lanet olsun Allen'i tek başına bırakmak iyi bir fikir miyidi? Beraber savaşıp sonraki masumiyeti almaya gitsek daha mı iyi olurdu diye düşünmeden edemedim. Düşünme Lavi önündekine odaklan!
Hızla ağaçların üzerinden giderken. Benimle aynı yöne giden bir grup akuma gördüm. Bazıları birinci bazıları da ikinci seviyeydi. İçimi bir sevinç kapladı. Demek ki masumiyetin olduğu köye daha varmamışlardı. Beni görmemelerini fırsat bilip ağaçların altına indim. Çekicim eski haline dönerken ben de peşlerinden koşuyordum.