Merhabalar. Tamam biliyorum bölüm geç geldi (tam 5 ay :D) ama beni dövmeyin -.- . Başka bir kitap yazıyorum ve onunla ilgilenmem gerekti adı Real or a Dream değişik shoujo sevenlerin bakmasını öneririm ^^. Şimdi sizi 1500 kelimelik yb ile baş başa bırakıyorum.
***
'Bu...bu kız da kim?'
Odadaki herkes Lavi'nin baktığı Gwen'e dönmüştü. İkisi de uzun süre bir şey söylemedi.
Sonunda Gwen ayağa kalktı ve Kanda'nın önüne geldi. Herkes ne yapacağını tahmin etmeye çalışırken şaşırtıcı bir hareketle Kanda'nın önünde eğildi.
"Çok teşekkür ederim Kanda-san. Hayatımı kurtardınız siz olmasaydınız ne yapardım bilmiyorum." Kanda'nınsa bu cümleden sonra sinirleri bozulmuş bir hali vardı.
"Seninle alakası yok, bu görevim." Gwen doğruldu ve şaşkın bakışlar arasında kapıya ilerledi. Kapıyı kapatırken Kanda sanki hafiften gülümsediğini düşünmüştü. Uzun sessizlik ve bekleyişten sonra nihayet Allen sordu.
"O kimdi Kanda?" Kanda'nın yüzünü gitgide sinirli bir ifade kaplıyordu.
"Ben ne bileyim!" Sonra hızla kapıya yöneldi. Kanda hızını düşürmeden merdivenlerin başına kadar geldiğinde Lavi ve Allen durumu yeni fark etmişti. Hemen peşinden gittiler.
"Dur Yuu bizi de bekle!"
"Evet Kanda beklesene!" Kanda sinirli bir şekilde merdivenlerden iniyordu. Aynı zamanda bir şeyler mırıldanıyordu ama ne dediğini duymak pek mümkün değildi.
"Hadi ama Yuu neden sinirlendin. Bekle de konuşalım." Kanda'nın birden durmasıyla Lavi ve Allen neredeyse sırtına çarpıyordu. Sonra sinirli bir şekilde onlara döndü.
"Sizin burada ne işiniz var lanet olasıcalar!"
"S-Sakin ol Yuu biz sadece Weisbaden'da göreve gidecektik...bu istasyondan da aktarmalı olarak oraya gideceğiz."
"Peki sen niye kızgınsın Kanda?"
"Sanane lan sanane! Kuyruk gibi dolaşmayın peşimde!"
"Böyle yapma Yuu!"
"Lanet olası aptal eğer bana bir daha Yuu dersen seni parçalarım!!!" Son cümleden sonra ikisi de donakalmışlardı. Sonra Kanda hızla tekrar merdivenlerden indi. Bu sefer onu takip etmediler. Bir süre sonra birlikte inmeye başladılar.
"Lavi sence o kız kimdi?"
"Muhtemelen Kanda'nın kurtardığı biriydi. Düşünce güzel bir kızdı keşke konuşabilseydim."
"Ben de diyorum Lavi 'Strike' moduna girmedi."
"Peki Kanda neden kızmış olabilir?"
"Sakın şu Maskeli yüzünden olmasın?"
"Eveeeeet birlikte göreve geldiler ama beraber değiller. Kesin onu ekti ve Yuu da çok sinirlendi."
"Sanırım bu olabilir." Konuşurken hastaneden çıkmışlardı bile. İkisinin de gözleri Kanda'yı aradı ama o çoktan gitmişti.
"Hadi Allen Weisbaden'e bilet almalıyız yoksa geç kalacağız."
"Haklısın."
***
Çarşıda yürürken Kanda bir yandan da hafızasını zorluyordu. Sonunda vazgeçti ve bir köşeye geçip evrak çantasının içinden bir kağıt çıkardı. Bu Kara Emir'le anlaşması olan otel ve işletmelerinin listesiydi. Elinde liste çarşıda gezerken isimlerden birinin tabelada olduğu bir otele girdi. Boş olan lobiyi geçerek resepsiyona gitti ve zili çaldı.