Bölüm 6: İlk Karşılaşma

151 19 12
                                    

'Lütfen durun!' ikiside sesin geldiği yöne baktı va aynı anda şaşkınlıklarını gizleyemediler.

Çünkü bunu söyleyen sevimli bir genç kızdı.Dizlerine kadar gelen turkuaz rengi elbise gözlerinin mavisiyle uyumluydu ve beline kadar gelen düz sarı saçları vardı. Parıldayan gözleriyle onlara bakmaktaydı.

-Kavga etmek hiç hoş bir şey değil lütfen kavga etmeyin.

-Senden emir alacak değilim ufaklık yalnış kişiye bulaştığının farkında değilsin, bu sözlerle birlikte Kanda gözlerini devirdi ve kılıcını kınına soktu.

-Tam da senden beklendiği gibi kadınlarla nasıl konuşacağın konusunda hiç fikrin yok.

-Demek gerçekten kavga istiyorsun Moyashi sana gününü göstereceğim.O sırada ne olduğunu anlamaya çalışan Lavi ve Lenalee yanlarına gelmişti.

-Allen-kun ne oluyor?

-Hey Allen. Dur bir dakika...*herkez Lavi'ye umutsuzca bakar* S-STRİKE!

-Bunun olacağı belliydi zaten...

-Whoa tam benim tipim ne kadar kawaii! Genç kız ne olduğunu anlamaya çalışarak Lavi'ye baktı.Herkez Lavi'ye 'yine mi' bakışıyla bakarken birden gözler haraketlenen Kanda'ya kaydı.

-Sizinle uğraşacak vaktim yok.(O sırada yemek kuyruğu dağılmıştı ve Kanda sıranın başına geçti) bir Soba lütfen. Yemeğini aldıktan sonra her zamanki yerine geçti.

-Kanda adına özür dilerim. Ben Lenalee tanıştığıma memnun oldum.

-Ben Yuki. Ben de çok memnun oldum Lenalee, bunu söylerken içten bir şekilde gülümsedi. Sonra Lavi ve Allen'a baktı.

-Bu Lavi, bu da Allen. Bizimle birlikte yemek istermisin?

-Elbette hemen yemeğimi alıp geliyorum.

***

Yuki önündeki çikolatalı kek diliminden bir parça ağzına attı.

-Kaç yaşındasın Yuki-chan? Lenalee bunu sorarken tekrar tepeden aşağı Yuki'yi süzmüştü.

-15.

-Vay canına çok gençsin, normal bir şekilde söylemesine karşın yüzünde tedirginlik vardı.En sonunda Lavi dayanamayıp sordu.

-Yoksa sende bir...

-Hayır ben Exorcist değilim. Herkez rahat bir nefes aldı.

-Ben bir hemşireyim.İki gün önce işe başladım. Lavi'nin yüzünde bir gülümseme belirdi.

-Bundan sonra yaralarımı sardırmak için hastane bölümüne gideceğim.

-Siz Exorcist misiniz?

-Şey evet, bunu derken gözlerini kaçırdı Allen.

-Vay canına gerçekten harikasınız! Bunu söylereken Yuki'nin gözleri parlıyordu ve ayağı kalkmıştı.

-Siz benim kahramanımsınız.Küçükken köyüm akumaların saldırısına uğramıştı ve beni de bir Exorcist kurtarmıştı. Ben de küçüklüğümden beri buraya gelip o kişiye teşekkür etmek istiyordum.Allen'ın kafasında soru işaretleri belirdi.-Kim peki?

-Adını bilmiyorum ama hala nasıl göründüğünü net bir şekilde hatırlıyorum. Nasıl unutabilirim ki zaten. Hülyalı hülyalı uzaklara baktı. Lenalee de iyice merak etmişti.

-O zaman nasıl biriydi eminim tanıyoruzdur.

-Aslında Lavi'ye oldukça benziyordu.Şey hemde her yönden. Hatta bence sen onun çocuğu olmalısın. Herkezin suratında aynı umutsuz ifade.

-Uzun kızıl saçlı.

-Tek gözünde bandaj.

-Ve sigarası.

-Hı nerden bildiniz?

-*hep bir ağızdan* General...Cross.

-Usta bu sefer gerçekten ileri gittin. Küçük bir kızın kalbini çalmak...diyecek söz bulamıyorum.

-Peki nerede olduğunu söyleyebilirmisiniz? Teşekkür etmek istiyorum da.

-O biraz imkansız Ustam kesinlikle buraya uğramaz. Yuki belli etmemeye çalışsa da yüzü düşmüştü.

-M-Merak etme Yuki-chan o gelene kadar benimle de idare ed...İTTE! Lenalee!

-Bazen ben de gerçekten onun çocuğu olduğunu düşünüyorum Lavi (-_-) .

-Ben artık kalkayım o zaman.

-Hı nereye gidiyorsun Yuki-chan, Lavi bunu söyleren Yuki'ye döndü.

-Başhemşire'nin yanına gitmem gerek. Kayıt işlemlerini halledeceğim ve sonra da işe başlıyorum.

-Başhemşire mi?! Lavi titremeye başladı. O sırada arka masalardan birinden de bir ürperme geldi. Bu...Kanda'nın masasıydı.

-Hayatının baharında sana acıyorum. Yuki tepsisini aldı ve ayağa kalktı.

-Üzgünüm neredeyse geç kaldım artık gitmeliyim. Arada sırada uğrayın olur mu?

-*herkez* tabiki uğrarız. Kendine iyi bak. Yuki el sallaya sallaya yemekhanenein kapısından çıktı.Sola döndü. Biraz yürüdü, sonra durdu ve sırtını duvara yasladı.Hafifçe gülümsedi.

-Düşündüğümden daha kolay olacak.

***
Üzgünüm bölümü yazalı bir kaç gün olmasına rağmen atamadım. Ama o birkaç gün korkunç geçti çünkü okur-chanlardan biri rüyalarıma girdi T.T . D gray man'i izlemeyenler varsa multimedia dan Lavi'nin nasıl 'strike' yaptığını öğrenebilirler :D . Yorum atmayı unutmayın lütfen ^^ .

Kayıp SavaşçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin