Capitolul 4

1K 83 8
                                    

Yoo Ra-Tiaaa,trezeste-te,imi tipa ea in ureche iar eu sar speriata jos din pat.

Tia-Ai inebunit,de ce tipi asa?Nici sa dorm linistita in casa asta nu mai pot...Aish.

Yoo Ra-Nu mai comenta atat,e duminica.E deja ora 8:30,la 9:00 trebuie sa fim la orfelinat.Mergi si fa-ti un dus mai repede,apoi imi arunca in cap prosopul care era aranjat frumos pe scaun.

Cand Yoo Ra iese din camera,ma indrept spre dulap,imi iau o pereche de pantaloni scurti,un tricou negru si o camasa alba,apoi ma intrept spre baie.
Inaite sa ies din camera,deschid telefonul si observ ca suntem deja in noua august...
Waaa,timpul a trcut asa repede,deja sunt doua saptamani de cand stau acasa la Yoo Ra pentru ca eu nu am avut destui bani sa imi platesc chiria...si totul din cauza acelui dobitoc.
Dar oricum,ce mai conteaza,sunt foarte bucuroasa ca nu l-am mai vazut de cand am fost cincediata.

Dupa ce termin dusul,nici nu deschid bine usa ca Yoo Ra ma trage spre iesire.

Tia-Yaaa,Yoo Ra,ai inebunit?De ce faci asta,nici nu mi-am uscat parul...

Yoo Ra-Nu mai conteaza asta acum.Trebuie sa ne grabim si sa ajungem la orfelinat.Tocmai a sunat doamna Lee si mi-a spus sa ajungem mai devreme.

Tia-De ce?

Yoo Ra-O sa avem niste invitati speciali la orfelinat...O sa vina BTS!!!!!

Ma uitam la prietena mea cum sare in toate directiile ca o descreierata si nu intelegeam de ce e atat de fericita...presupun ca e tot vreo trupa de-aia de kpop pe care o adora.

Tia-Ce?Cine naiba mai sunt si astia?

Yoo Ra-Aish...copil prost,imi spune lovindu-ma usor in cap.

Tia-Ce ai zis?

Yoo Ra-Asta e defectul tau cel mai mare,cum sa nu stii cine sunt BTS....Bangtan Boys!Tu macar traiesti pe aceeasi planeta cu mine?

Tia-Ce e atat de grav...e o alta trupa din multimea care exista.

Yoo Ra-Tu chiar glumesti,nu?Sunt unii din cei mai cunoscuti...Tu chiar ii ti minte doar pe cei din B.A.P?

Tia-Da,e vreo problema ca imi place o singura trupa...pot sa spun ca ii iubesc doar pe cei din B.A.P,te deranjaza?

Yoo Ra-Nu ma deranjaza,dar totusi draga mea,pe viitor mai deschide si tu televizorul,e spre binele tau...sau macar deschide ochii cand mergi pe strada.

Tia-Aish...dai in colo,mai lasa-ma in pace cu trupele tale,chiar nu vreau sa stiu cine mai sunt astia si hai sa mergem daca tot zici ca trebuie sa ajungem mai devreme.

Apoi am schimbat rolurile si eu am fost cea care o trage spre iesire.Pe drum mi-am prins parul,inca ud,intr-un coc dezordonat si ne-am grabit spre orfelinat.

~~~~~Perspectiva lui Jungkook~~~~~

Aud soneria ceasului cum face un zgomot atat de enervant si ma obliga sa ma trezesc,dar intind mana sa o opresc,cand brusc ma trezesc cu o perna care ma loveste peste fata.

Jimin-Degeaba ai oprit tu ceasul ca timpul oricum continua sa treaca.Da-te mai repede jos din pat si du-te sa te pregatesti,avem programul incarcat azi.

Kookie-Din nou...!?!

Jimin-Da,grabeste-te!apoi ma trezesc iar cu o perna peste fata.

Inainte ca Jimin sa iasa din camera mi-am dat seama ca nu stiam ce facem prima data...

Kookie-Staaai,nu pleca,unde mergem prima data?

Jimin-Ăăă...din cate stiu la orfelinatul doamnei Lee...o mai ti minte?

Punct si de la capatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum