Capitolul 19

624 58 3
                                    

Inca eram socata pentru ca fata din poza a aparut.Brusc tresar cand il simt pe J-Hope cum sare de pe canapea.

JH-Jee Hee,mi-a fost asa dor de tine,apoi a impratisat-o strans.

Jee Hee-Omo...si mie mi-a fost dor de toti,mai ales de micutul meu prieten.
Dupa ce ii raspunde la imbratisare lui J-Hope,se duce la Kookie si il ciupeste de obraji.Erau aproape de aceeasi inaltime.

JK-Aish!Noona,sunt mai mic cu dou luni,nu doi ani.

JeH-Stiu,dar tot e amuzant.

Dupa ce toti au imbratusat-o pe "draguta" de Jee Hee,cu exceptia lui V care statea pe fotoliu concentrat la film,au plecat in bucatarie unde Jin a pregatit o cina gustoasa.

V-Ce parerea ti-a lasat prima intalnirea cu faimoasa Jee Hee?ma intreaba cu un zambet ironic.

Tia-Nimic special...,si am ridicat din umeri.

V-Vrei sa mergem si sa mancam ceva in oras,fac eu cinste.

Am stat putin pe ganduri,ascultand rasetele celor din bucatarie,apoi m-am ridicat si am mers spre usa.

Tia-O idee excelenta,o sa ne distram.

Pe drum niciunul din noi nu a spus nimic.Ne-am oprit la un magazin care era destul de aproape de casa baietilor si ne-am luat cate o supa instant.Eu m-am asezat la masa de afara,iar Taehyun a ramas sa plateasca.
Ma uitam atenta la aburii care iesau din bolul meu de plastic si imi incalzeau fata.Ma gandeam la noaptea petrecuta cu Jungkook.
Totul a fost perfect...parca prea perfect sa fie adevarat.Am ajuns in pat apoi totul s-a terminat.Azi nici nu existam pentru el.Era cu prea iubita lui Jee Hee.
Dintr-o data simt pe cineva care imi impinge capul in bolul cu supa.

Tia-Yaaa!De ce ai facut asta?ridic capul si il vad pe V care rade cu pofta.

V-Erai prea concentrata,nu am putut sa ma abtin.

Tia-HaHaHa!Razi tu mult,dar sa vezi cand o sa patesti si tu la fel.

V-N-o sa se-ntample asta,imi spune scotand limba la mine.

Tia-Asta s-o crezi tu,o aa asrept momentul potrivit.

Dupa ce am mancat,mi-am asezat capul pe masa si imediat am fost tarsa de o suvita de par.

Tia-Auuu!!

V-La ce te gandeai asa profund inainte?

Tia-Haa!?!Aaa...la nimic,ma uitam la supa...,i-am spus rezemandu-mi capul pe o mana de-a lui,acum fiind la doar cativa centimetri de fata lui.

V-Nici tie nu iti place Jee Hee,nu-i asa?

Tia-Exact,ai ghicit,ii raspund zambind.

V-Stii ce i-a facut fostei iubite pe care a avut-o Kookie?

Tia-Nu,de unde vrei sa stiu...spune-mi tu.

V-A expediat-o imediat in alta tara cand a vazut ca lucrurile devin serioase intre ea si micutul ei prieten.

Tia-Pff...ce aiurea pentru tipa aia,spun pe jumatate adormita.

V-Iti place Jungkook,nu-i asa?

Tia-Aham...

V-Stii ca o sa suferi?

Tia-Probabil...Dar de ce tine asa mult la fata asta?

V-Mi-a spus Kookie ca a fost prima lui iubire...cu ea a avut primul sarut...

Tia-De ce s-au despartit?

V-Au fost despartiti o perioada scurta,cat ea a fost plecata in America prntru studii..dar se pare ca acum s-a intors inapoi...

Tia-Deci eu nu mai am vreo sansa,am spus incet simtind o clacrima curcandu-mi incet pe obraz.

Atunci V sare in sus,isi i-a o pozitie dreapta,ii apare brusc zambetul ala al lui in forma de dreptunghi si ma ridica in picioare.

V-Ieri am vorbit cu doamna Lee.. mi-a spus ca peste cateva zile o sa fie ziua ta.

Tia-Daa!?!O sa fie ziua mea?Cand?

V-De unde vrei sa stiu desteapto?

Tia-In cat suntem azi...chiar sunt pierduta in spatiu,nici data nu o mai stiu...,am spus zambind.

V-Azi e sapte decembrie.

Tia-Deja e sapte decembrie,cand a trecut timpul asa repede?

V-Tia,nu stiu cum...ce e important acum: PE CAT E ZIUA TA!!!

Tia-Pe noua.

V-Luna asta!?!

Tia-Da.

V-De ce nu ai spus si tu inainte?

Tia-Pentru ca nu ai intrebat,am inceput sa rad datorita fetei lui panicate.

V-Si ce-o sa fac in doua zile?

Tia-Nimic.O sa stam si o sa ne uitam la un film...mie imi convine.

V-Mie nu.

Tia-Atunci de ziua mea nu facem nimic si ne distram de ziua ta,ce spui?

V-De unde stii ca ziua mea nu a trecut?

Tia-Daca nu stiai,Kim Taehyung sau mai bine spus V,este un idol.Doar dai click pe internet si apar o multime de site-uri unde pot sa vad data lui de nastere,i-am spus facandu-i cu ochiul,apoi am plecat inainte spre casa.

V-Pe bune???Nu stiam,ar trebui aa imi faci si mie cunostinta cu acest Kim Taehyung,pare un tip grozav.Sigur o sa ma inteleg cu el,imi spune ajungandu-ma din urma.

Tia-Ok,dar acum mergem acasa...deja am inghetat.

V-Cum vrei,imi raspunde zambind.

Punct si de la capatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum