Capitolul 21

605 53 6
                                    

Eram doar in prosop si am tresarit cand usa s-a trantit.
M-am intors incet si am zarit-o pe Jee Hee care era entuziasmata pana cand m-a vazut si pe mine acolo si Jungkook in urma ei cu o fata foarte speriata.

JeeHee-Yaaa!Kookie,ce cauta ea in camera ta?

Jungkook nu a raspuns.Statea in fata usii holbandu-se la mine.

Tia-Ce cautati voi aici?Nu puteti sa mergeti in alta camera?

Kookie-Imi pare rau Tia,inca nu i-am spus ca astave camera ta acum....a spus el uitandu-se in jos.

JeeHee-Cum adicave camera ei?!?

Kookie-Da,Tia sta acum aici.Eu stau in camera cu Taehyung.

JeeHee-Dar Kookie...eu am stat mereu in camera ta,nu poate ea sa-mi i-a locul,nu-i asa? ii spune Jee Hee cu o fata de catelusi ,apoi il ia in brate si il saruta pe obraz.

Kookie-Da...asa,asa e...

Oh,deci acum ca a venit draguta de Jee Hee eu nu mai exist pentru el.Normal,eu am fost doar distractie,nimic mai mult.Acum imi pare asa rau ca am ajuns sa tin asa mult la el.
Dintr-un impuls,fara sa realizez mi-am luat hainele si am plecat in prosop.

Tia-Nu-i vreo problema,poti sa ramai tu in camera lui,sigur s-ar simti bine daca re-ar avea langa el.Puteti sa dormiti voi doi aici.Jungkook,o sa dorm eu cu Taehyung.


~~~~Jungkook~~~~

JeeHee-Kookie,hai in camera,sunt cam obosita.Hai sa ma ajuti sa despachetez.

Kookie-Dar nu...

JeeHee-Hai Jungkook,dor nu vrei sa ma supar,spune ea cu o fata de copil.

Cand am intrat in camera am vazut-o pe Tia in fata sifonierului cautand de zor hainele cu care probabil vroia sa se schimbe.
Pot sa spun ca era cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o.Aburii ieseau din corpul ei,prosopul statea strans in jurul corpului ei bine definit,iar picaturi mici de apa cadeau din parul inca umed.Am ramas cateva secunde holbandu-ma la ea fara sa realizez ca Jee Hee vorbesre cu mine.
Cand am revenit cu picioarele pe pamant draga mea prietena se plangea ca mereu a statvin camera mea si sincer nu aveam puterea sa o dezamagesc soundu-i ca nu poate sa faca asta,asa ca am fost de acord cu ea.
Am simtit ca imi fuge pamantul de sub picioare cand i-am cazut expresia dezamagita a Tiei.Si pana la urma,de ce ar vrea sa mearga si sa doarma cu Taehyung....nu mi se pare normal sa-si petreaca noptile cu un baiat in camera fie el prietenul meu sau nu,dar pana sacapuc sa protestez ea deja plecase.

JeeHee-Yaaa!!!Jubgkookie,de ce ai ramas asa?

Kookie-Cum am ramas....?

JeeHee-Nu vrei sa dormi cu mine prajiturica,stii ce dor mi-a fost de tine.Sa nu te mai uiti niciodata la alta fata,ai inteles?

Fara sa realizez prea mult,am simtit cum buzele ei se lipesc de ale mele.La inceput nu am raspuns lacsarut,dar pana la urma a devenit unul prea pasional incat sa nu pot ramane indiferent.
Era doar un sarut.Ce rau putea face un sarut?

JeeHee-Jungkook,te plac.Mereu te-am placut.

Nu am stiut ce sa raspund la asta.Si eu am placut-o,am placut-o chiar prea mult timp si am asteptat-o la fel de mult timp,dar acum ca am cunoscut-o pe Tia incep sa ma indoiesc de sentimentele pentru Jee Hee.
Nu stiu ce sa fac.Ar trebui sa incerc cu Jee Hee?Ce ar putea sa mearga rau,macar asa imi dau seama daca o mai plac asa mult sau nu.

JeeHee-Putem fi impreuna,asa-i?

Eu am dat doar aprobator din cap,apoi Jee Hee m-a sarutat din nou.

Punct si de la capatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum