~~~~~ Perspectiva lui Jungkook~~~~~
Razele soarelui nu au putut sa mai astepte macar zece minute,si-au facut imediat simtita prezenta,strecurandu-se pe sub ploapele mele.Am deschis ochii incet,am privit tavanul pentru cateva secunde apoi mi-am indreptat repede privirea spre fata micuta care statea ghemuita langa mine.Era asa frumoasa.Purta doar tricoul meu,cateva suvite de par ii intaru in gura,am incercat sa i le indepartez usor fara sa o trezesc,apoi mi-am asezat capul pe mana dreapta si am privit-o.
Jungkook,chiar nu te simteai bine daca nu faceai ce ai facut aseara...chiar nu puteai sa nu o duci direct in pat? Acum ma intreb,cat timp vei ramane cu ea fara sa o ranesti?Aishh...constinta proasta,nu poti sa-ti ti gura si sa ramai ascunsa pe undeva prin capul meu?
Nu,acum n-o sa tac,pentru ca o s-o ranesti,si tu stii asta.
Mi-am deschis brusc ochii si am realizat ca vorbeam singur...dar chiar era adevarat.O s-o ranesc pe Tia,eu fac mereu ceva gresit si ii ranesc pe ceilalti...
Cum din cauza mea V si-a pierdut catelul pe care il avea inainte,cum Jimin a cazut de pe scena tot din cauza mea,cum i-am promis lui J-Hope ca o sa mergem la paritii lui cat de curand,dar nu am facut-o.Mereu ii ranesc pe cei din jur.Nu vreau sa o ranesc si pe ea.Mai bine sufar eu,decat sa sufere micuta Tia mai tarziu.Am mai privit-o cateva minute,apoi am sarutato si am plecat din camera.Chiar nu voiam sa sufere si ea din cauza mea.E mai bine asa.Sa fiu distant.
~~~~~Sfarsitul perspectivei lui Jungkook~~~~~
Aveam inca ochii inchisi.Am intins mana sa il iau in brate pe Kookie,dar nu am dat de nimeni.Eram singura.M-am ridicat din pat speriata,fara sa realizez ca ies din camera doar in tricoul lui care imi ajungea doar putin mai jos de fund si am mers in bucatarie cu gandul ca o sa il gasesc doar pe el acolo...dar din pacate m-am inselat.
Am ramas incremenita in fata usii cand i-am gasit in bucatarie pe V si alti trei baieti pe care nu ii mai vazusem in viata mea.
Da Tia,frumoasa intrare.
Tae a facut ochii cat cepele cand m-a vazut,iar prietenii lui doar se holbau la ce nu acoperea tricoul.V— Ăăă...Tia...Nea...neata.Ce faci aici,asa,imi spune el ne stiind cum sa ma acopere mai repede cand a observat ca prietenii lui se holbau la mine.
Tia—Am crezut ca nu-i nimeni acasa.
V—Ai crezut prost,du-te si schimbate,nu-mi place deloc cum se uita Lee Geon la tine.
Tia—Care din ei e Lee Geon?intreb confuza,dar tot in soapta cum a facut el.
V—O sa-i cunosti tu,acum mergi si schimbate.
Tia—Okay,okay...nu ma mai impinge.
Cand am ajuns in camera mea,am incuiat repede usa.Cum o sa mai merg eu la ei acum.Doamne,de ce sunt asa proasta.
Dupa inca cinci minute in care am stat lipita de usa,am mers sa ma schimb.
Mi-am luat un tricou alb pe care l-am bagat in blugi negri,rupti in genuchi si mi-am prins parul intr-o coada simpl,apoi am coborat usor inapoi in bucatarie.Voiam sa mai stau in camera,dar muream de foame.In bucatarievse s-a aglomerat de cand am plecat eu.Acum la masa erau cei trei baieti,Tae,J-hope si Jimin,iar Jin era langa aragaz...probabil gatea.
M-am asezat incet pe scaunul de langa Jimin fara sa scot vreo vorba,sperand ca nu m-au observat,dar din pacate am stranutat si Jimin s-a speriat.Jimin—Aigooo...Tia,vrei sa mor,de ce te strecori prin spatele oamenilor?
Tia—Scuze Jimin nu a fost intentionat.
X—V,cine-i prietena ta,nu am mai vazut-o pana acum.
V—Oh,asa e...sa va fac cunostinta.Tia,el e Lee Geon,imi spune aratand spre baiatul care a intrebat cine sunt.
El e Dae Won,iar el H.O.Tia—Oookay..incantata sa va cunosc,eu sunt Tia,le spun zambind.
Lee Geon—Si noi suntem,dar de ce te-ai schimbat,aratai mai bine acum 20 de minute.
Dae Won—Tu chiar nu poti sa taci? Ii spune baiatul care statea in fata mea.
Lee Geon —Am spus ceva rau...eu spuneam doar adevarul.
Tia—Aishh...,am spus incet fara sa ma auda cineva in timp ce ma uitam in jos,simtind cum obraji mei se inrosesc din ce in ce mai tare.
Dintr-o data simt doua maine pe fata mea si tresar.Era V.
V—Aigooo...ce rosie esti,calmeaza-te o sa-ti creasca temperatura,imi zambeste,apoi ii zambesc si eu si incerc sa ma calmez si sa vorbesc cu baietii.
Tia—Deci,probabil si voi faceti parte din vreo trupa kpop,nu?
Unul din ei da din cap,H.O...parca asa il chema.
Tia—Siii...
H.O—Siii....?
Tia—Cum se numeste?
H.O— Nu stii,pe ce lume traiesti,imi zambeste si imi ciufuleste parul.
Tia—Yaaa!Nu ai dreptul sa imi srici parul,ii spun uitandu-ma urat la el.
H.O—Ok,imi pare rau,daca vrei te las sa mi-l ciufulesti si tu pe-al meu ca sa fim chit,apoi iai lasa capul in jos.
Tia—Nu-i nevoie,si ii zambesc.
H.O—Ok.
Dae Won—Tu chiar nu stii din ce trupa suntem?
Tia—Eu n-am stiut nici din ce trupa sunt ei,am spus aratand spre J-hope si Jimin care manacu kimbap.
Lee Geon—Bine,de acum ma poti considera profeaorul tau in materie se kpop..o sa ne distram asa mult,imi spune avand pe fata un zambet de copil mic.
Dae Won—Si noi suntem din Madtown,sper sa ai ocazi sa ii cunoati si pe ceilalti membrii.
Tia—Oh...mai sunteti?
Dae Woo—Da.
Tia— Ohhh..ok,si eu sper sa ii cunosc.
Dupa ce am mancat si l-am ajutat pe Jin sa stranga masa,baietii au plecat,iar baietii mei s-au dus sa se uite la un film in living.I-am urmat si eu imediat.
Din camera lipseau Suga si Jungkook.Chiar pe Jungkook nu l-am mai vazut de cand am ....am adormit aseara.Ma tantesc si eu pe canapea intre J-hope si V si ma prefac concentrata la actiunea filmului chiar daca nu intelegeam nimic si mancam popcorn.
Tia— Baieti,unde au disparut Suga si Jungkook?
Rapmon—Suga inca doarme iar Jungkook...din cate stiu a plecat de dimineata.
Tia—Unde?
Rapmon—N-am nici o idee.
Jimin—Mi-a spus ca se duce la Jee Hee.
Tia—Jee Hee...?
Jimin—Da,Jee Hee.
Tia—Cine e Jee Hee?
Jimin—Jee Hee...Jee Hee..este
V—Pe bune Jimin,de ce ii repeti numele de atatea ori,doar stii ca nu o suprt.
Jimin—Da,stiu...de-asta am facut-o,dar de ce nu iti place Jee Hee,e foarte draguta.
V—Poate cu voi,dar eu am vazut cum e....
Tia—Baieti,cine naiba e Jee Hee.
Suga—E cea mai buna prietena a micutului macknae de cand era in clasa intai,spune Suga venind incet spre fotoliul gol,scarpinandu-se dupa ceafa.
Tia—Ohhh....cea mai buna prietena...
JH—Da, si V nu o poate suporta pentru ca el are o minte foarte sclipitoare si se gandeste ca ea sta cu al nostru Kookie,doar pentru ca e foarte celebru acum...dar ea a fost mereu alaturi de el,deci nu e adevarat.
V—BA DA,asa e !!!
Atunci am auzit usa de la intrare,apoi in camera si-a facut aparitai Kookie cu..cu...cu fata din poza pe care am gasit-o la el in camera....
CITEȘTI
Punct si de la capat
FanficCand totul dispare viata nu mai e la fel de frumoasa...dar cum ar fi daca am uita trecutul si am avea un nou inceput?