Capitolul 3

1.2K 93 9
                                    

Acum sunt gata de munca.Imbracata intr-o camasa alba,o fusta neagra,cam scurta dupa parerea mea si sortul de un maro inchis,iar in picioare aveam tot tenesii...normal.
Era doar 10:40 si cafeneaua era deja plina.Eu ma chinuiam sa iau si sa duc comenzile clientilor.Era dstul de dificil sa ma tot invart pe acolo,eu fiind una din cele doua chelnerite pe care le avea localul.Nu am inteles niciodata de ce clientul nu venea singur sa ceara ce voia si apoi tot el sa ia ceea ce a comandat...dar na,sfeful meu crede ca un client trebuie sa se simta cat mai confortabil.Se pare ca avem pareri foarte diferite.
Cand locul asta se mai goleste,in jurul orei 12,am crezut ca pot sa stau si eu jos cinci minute,dar nu.Cum,sa stau eu putin jos?Cred ca visam.
Doar ce m-am asezat si am auzit usa deschizandu-se,apoi vad patru tip,toti cu masti pe fata si ochelari de soare,cam dubios,afara e inorat.Din cate vad eu,sta sa ploua.
Ma uit mai atenta la tipi care tocmai au intrat si observ ca unul dintre ei mi se pare foarte familiar.Stau si ma gandesc...apoi,BAM!Nesuferitul din parc,el era.
Sincera sa fiu nu voiam sa il mai vad,dar sa ii mai iau si comanda...neah,nu vede el asta.

Tia:-Hei Yoo Ra,o chem pe colega mea,poti sa le iei tu comanda alora de acolo,nu ma simt prea bine,o mint eu.

Yoo Ra:-Oh!Scuze Tia,dar ma cheama seful,chiar lea-si fi luat eu comanda alora...Waah!Arata asa bine,cand s-a facut asa cald aici?intreaba draga mea prietena uitandu-se la baietii de la masa din spate,desfacandu-si primul nasture de la camasa.

Tia-Yaaa!Yoo Ra,parca te chema seful,ai de gand sa te dezbraci aici,rad eu apoi o trag de mana si o imping spre scarile care duc sua in birou.

Tia,e ok,poti s-o faci,doar prefa-te ca nu il recunosti,nu l-ai vazut in viata ta,nu stii cine e...apoi pornesc increzatiare cu umerii drepti si un mic zambet pe fata.

~~~~~Perspectiva lui Jungkook~~~~~

Am ajuns la cafenea impreuna cu V,J-hope si Rap-Monster.Ne-am asezat la o masa mai retrasa apoi am asteptat cateva minute bune sa vina cineva sa ne ia cimanda.
Cand apare chelnerita observ ceva ce as putea recunoaste oriunde m-as afla,varfuri verzi.
Deci tipa din parc e chelnerita.O studiez putin si ma opresc cand ajung cu privirea la nivelul picioarelor.
Fusta aia nu e prea scurta pentru o chelneeita?Dar ce intreb eu aici,e perfecta,pentru ca fata asta are niste picioare perfecte.Puteai sa te holbezi la ele ore intregi fara sa te plictisesti.
Ne intalnim din nou draguto,atunci sa inceapa distractia.

~~~~~Sfarsitul perspectivei lui Jungkook~~~~~

Merg incet spre ei.Cine stie,poate se hotarasc si pleaca naiba de aici inainte sa ajung eu la masa lor.Dar ghinion.. nu au facut asta.

Tia-Buna ziua,cu ce va pot servii?-spun eu dar fara vreun raspuns,toti se holbau la mine inafara de tampitul din parc,care se uita la un servetel care isi ducea veacul pe masa.-Alooo!Ma aude si pe mine cineva,ce ati dorii sa comandati?intreb a doua oara iar un tip cu par blond imi raspunde.

Rap-mon-Eu vreau un ceai cu gheata...ăăă,tipul asta de aici(V)un frappucino iar el(J-hope)ciocolata calda.

Tia-Ok,deci...un ceai cu gheata,un frappucino si o ciocata calda....Ma intorc imediat.
Voiam sa plec dar o mana m-a tras inapoi.Era tipul din parc

Kookie-Hei draguto,mie nu ai degand sa imi iei comanda...sau macar sa ma saluti,nu asa se face cand vezi pe cineva cunoscut?

Imi trag mana din stransoarea lui si incerc sa ma calmez.

Tia-Imi pare rau,ce ati dori sa comandati?ii spun,facandu-ma ca nu il recunosc.

Kookie-Vreau si eu un ceai cu gheata...siiii,nu ma saluti,nu te bucuri ca ne reintalnim?

Tia-Scuze,ar trebui sa te recunosc,chiar nu stiu cine esti...

Kookie-Tu chiar nu ma recunosti,nu iti aduci aminte de faza din parc sau ar trebui sa iti aduc eu aminte?

Punct si de la capatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum