Capitolul 23

645 57 21
                                    

Ramasa singura acasa,am mers in "camera mea" sa imi iau ceva de schimb.Am ales o pereche de blugi negri,un tricou alb si m-am intreptat spre baie.Meritam un dus.
Am lasat hainele pe care le purtam deja sa alunece jos pe podeaua rece si m-am strecurat in cada plina de apa fierbinte.Simteam cu apa calda imi dezmorteste fiecare particica a corpului.
Am stat si m-am gandit putin...maine suntem in noua decembrie,maine e ziua mea.
Waaa,ce repede a trecut timpul,o sa am 19 ani.
Probabil de ziua mea o sa merg la orfelinatul doamne Lee sa o iau pe Seung Ree si sa mergem sa ne distram...din moment ce singurii prieteni pe care ii am sunt ocupati cu venirea lui Jee Hee.

Dupa minutele de relaxare de care am avut parte,mi-am luat pe mine hainele,mi-am intins parul cu placa si m-am incalat cu bocancii mei noi.

Nestiind ce sa fac,am mers in living si m-am aruncat pe canapea.Am butonat telecomanda timp de 10 minute pana am gasit o drama destul de interesanta
Se pare ca era un maraton sau ceva de genul asta si erau redate toate episoadele.

Pierzandu-mi aproape jumatate din zi in fata televizorul,care in ultimul timp imi putea deveni cel mai bun prieten,ma ridic amortita si merg in bucatarie pentru ca murean de foame.
Mi-am o portie de ramen,mi-am luat bolul si am ajuns din nou pe canapea.
Timpul zburase prea repede,cand m-am uitat la ceas am observat ca era deja 19:38 pm.
Am continuat sa ma uit la acea,mancand..pana am auzit foarte multe voci pitigaiate de la intrare.

Dupa cateva minute am vazut cateva "fete" intrand si asezandu-se in canapeaua mea.M-am uitat urat la ele,apoi am zarit-o pe Jee Hee care ma privea la randul ei la fel de urat.

Tia-Scuze...dar ce se intampla aici..?am spus dusind,facandu-ma auzita in multimea de papusele...
Erau asa enervante,aveau o tona de machiaj pe fata,eu ma simteam chiar inferioara doar cu luciul meu de buze...si unghile erau mult prea colorate pentru mine,iar hainele...pfff,prea scurte.
Oare nu inghetau si ele sau si pielea lor era artificiala.

Cand mi-a trecut acest cand prin minte am zambit usor,dar imediat Jee Hee m-a readus cu picioarele pe pamant.

JeeH-Cum spuneai ca te cheama..Tia,nu-i asa?Poti sa fii o gazda draguta si sa ne aduci ceva de baut?

Ce sa fac..sa le aduc eu de baut,cred ca glumea.
M-am intors cu spatele pregatita sa merg spre usa de la intrare.

Tia-Imi pare rau,ma asteapta un prieten...nu pot sa mai stau cu voi,oricat de mare ar fi placerea,chiar ma grabesc.

Am luat repede o geaca din cuier,constienta ca nu-i a mea si mi-am pus manusile.

Dupa ce am iesit afara din casa mi-am dat seama ca geaca pe care o purtam ii apartinea lui Jin.
Avea scris numele lui in interior,era neagra, larga si foarte lunga,imi trecea de genunchi.Era un lucru bun pentru ca imi tinea de cald.

Am mers in parcul din apropierea casei cu gandul sa ma plimb putin.
Nu aveam intentia sa stau cu toate alea acolo in casa..deja ma simteam in minoritate,nu le puteam face fata.
Preferam sa suport putin frigul,era mult mai avantajos.

~~~

Dupa o plimbare destul de lunga,am vazut ca ceasul trecuse de ora 21,afara era intuneric bezna..asa ca am intrat intr-o cafenea.
Mi-am comandat o ciocolata calda,apoi am iesit din noi in gerul de-afara sa merg inapoi acasa.

A fost un drum destul de lung,nu imi dadusem seama ca ma indepartasem asa mult.
Luminile erau toate aprinse,semn ca baietii s-au intors.
Cand am deschis usa de la intrare un miros intepator de alcool si tigari mi-a izbit fata.
Casa era plina de zgomotele provocate de acele parasute si baietii mei.

Jimin era cu o blonda pe canapea,Suga imreuna cu o roscata dezgustator de macheata,J-hope si NamJoon cu cate o bruneta,pe Jin nu l-am zarit pein incapere,probabil era din nou la bucatarie..chestiile de genul asta nu-s pe placul lui.e
El ii ramane fidel iubitei si pentru asta e preferatul meu,V se juca un joc video,iar una din tipe incerca sa ii distraga atentia.
L-am cautat pe JungKook cu privirea fara sa gasesc nimic.La a doua incercare il observ sarutandu-se de zor cu...cu Jee Hee.
Urcau scarile,sigur se intreptau spre un din camere.
Am simtit cum inima mea e sfasiata.
Se pare ca deja ma uitase,a obtinut de la mine ce voia,apoi m-a inlocuit cu vechea lui iubire.

Fara geaca pe mine,m-am intors afara trantind usa cu putere si m-am asezat pe una din trepte.
Aveam lacrimi in ochi,dar nu aveam de gand sa le las sa curga.

Afara era foarte frig,nici nu imi mai simteam pielea de gaina la cat de rece era.
Dar nu aveam in cap ideea sa ma intorc in casa.Puteam sa rezist frigului mai bine decat durerea provocata la vederea lui JungKook.

X-Si de-asta nu imi place mie cand se intoarce ea in Coreea...totul devine un dezastru,imi spune vocea pe care o puteam recunoaste oriunde,apoi simt ceva cald pe umerii mei.

Tia-Ce faci aici V,nu aveai un joc de terminat,i-am spus zambind.

V-Tipa aia era in calduri si devenea sufocanta,nu avean chef de ea.

Tia-Waaa...ce matur esti tu.

V-In plus era una din prietenele lui Jee Hee.

Eu doar am zambit,apoi mi-am sters lacrimile.
De ce vocea lui ragusita ma calma mereu...era cel mai bun prieten pe care il puteam avea.

V-Hei,stii cat e ceasul?

Tia-Nu stiu.. probabil trevut de miezul noptii...

V-Stii ce inseamna asta?

Tia-Inseamna ca ar trebui sa mergem la culcare,ii spun zambind.

V-Gresit,inseamna ca e ziua ta,spune asta cu zambetul lui in forma de dreptunghi,apoi scoate o cutiuta mica rosie din buzunarul gecii pe care o purtam.

V-Poftim,asta e pentru tine...nu puteam sa mai astept pana maine dimineata,sper sa iti placa.

Iau vutiuta putin timida si o desfac.Acolo era un lantisor in forma unei jumatati de inima.Era superba.

Tia-Omo...Tae,asta e cel mai dragut lantisor pe care l-am vazut in viata mea,apoi l-am imbratisat strans si l-am sarutat pe obraz.

V-De acum pregatestete pentru distractie...

Tia-Oh nu Taehyung,de ziua mea nu ne distram,de ziua mea doar ne relaxam.

V-Asta s-o crezi tu,imi face cu ochiul si ma taraste pana in casa unde dau cu ochii de un Jungkook fara tricou si o Jee Hee pe jumatate dezbracata...










Hei prieteni,nu ne-am auzit de mult.Imi pare foarte rau pentru ca nu am postat asa de repede pe cat speram,dar sa fiu sincera am descoperit o aplicatie Korean random chat asa cred ca se numeste,pe care poti vorbi cu diferiti coreeni ㅋㅋㅋ
A fost nevoie sa imj sterg wattpad-ul pentru aplicatie si abia acum am laut-o din nou pe telefon....sper sa nu maurati pentru asta.
Dar vestea buna e ca mi-am facut un prieten pe aplicatia aia.
Partea rea,nu vorbeste bine engleza si trebuie sa ma descurc cu ceea ce stiu eu in coreeana ㅋㅋㅋㅋ.
O sa ma straduiesc sa pun urmatorul capitol cat de repede pot.
Va iubesc mult ❤❤❤❤❤.

Oh da..va intreb din nou,cum e noua coperta,va place?



Punct si de la capatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum