Tia-Oh...nu din nou...
Am ramas blocata cand am vazut persoana peste care am dat din nou.Oare lumea nu ar fi un loc mai bun daca dobitocul asta nu ar exista?Cu ce am gresit sa dau mereu peste el,nu a fost de ajuns ca ne-am intalnit in parc,ca am fost concediata din cauza lui?De ce!?!
Kookie-Buna!Cum iti mai merge?imi spune el luand o lingurita plina de frisca din prajitura pe care o manca.
Tia-Minunat!am spus eu ironica.
Kookie-Ma bucur pentru tine,vrei si tu?ma intraba intinzandu-mi si mie lingurita.
Tia-Nu.
Kookie-Ok,cum vrei,apoi imi ciufuleste parul.
Tia-Yaaa...nu imi mai atinge parul.
Kookie-Oh!Era sa uit.Tia,eu sunt Jungkook sau Kookie.Imi pare rau ca nu m-am prezentat mai devreme,imi spune daruindu-mi un zambet foarte dulce.
Stai,ce???Zambetul lui.. dulce!?!Tiaaaa,ce tot spui aici.Zambetul ticalosului asta nu e dulce.
Ma dau repede din calea lui fara sa il privesc in ochi.Tia-Ok,cum zici tu.
Cand ridic capul observ ca se uita foarte atent la mine....pot spune ca era prea insistent,dar cand am vrut sa plec a inceput sa faca cate un pas si sa se apropie incet.
M-am dat inapoi,dar asta a fost o mare gresal,pentru ca in spatele meu era un perete.Kookie-De cand esti asa draguta?a spus el uitandu-se la mine cu o privire perversa.
Tia-Eu ti-as spune sa nu te mai apropii asa mult de mine.
Kookie-Si daca vreau sa ma apropii,ce o sa-mi faci?
Chiar cand am vrut sa o iau spre dreapta a intins mana pe langa capul meu si a lipit-o de perete,cand am vrut s-o iau spre sanga a facut acelasi lucru.Se apropia tot mai mult.
Am stat si m-am gandit putin,apoi m-am lasat repede in jos,dar el a facut acelasi lucru.O Doamne...eram pierduta.
In tot acest timp a ajuns doar la cativa milimetri de buzele mele.Ii simteam respiratia calda si nu stiu sigur de unde,dar probabil din cauza prajiturii pe care a mancat-o mirosea a casuni cu ciocolata.
Chiar cand am vrut am vrut sa inchid ochii...si sincer nu stiu de ce aveam de gand sa fac asta,cineva la tras dupa mine.Kookie-Ce dracu frate,de ce ai facut asta?
V-Ti-a spus odata sa o lasi in pace...de ce ai continuat?ii spune Taehyung,tipul cu zambetul in forma de dreptunghi,lui Kookie,foarte nervos.
Kookie-Ma distram si eu putin,nu am voie,nu tu ai fost ala care a spus ca e inregula?
V-Poate ca am spus,dar asta nu mai are legatura cu ea,sa iti ramana bine in cap...nu te mai juca cu ea!
Eu stateam si ma uitam la cei doi baieti si nu stiam ce sa zic.De ce a reactionat Taehyung asa sau de ce Kookie are chef de prostii.Am auzit eu bine...chiar a spus ca doar se juca?
Pana sa reactionez cumva,am simtit cum o mana ma prinde de incheitura si ma trage afara.~~~~~Perspectiva lui Taehyung~~~~~
Cand am intrat in bucatarie si am vazut ca Kookie era pe cale sa o sarute pe Tia am simtit cum inima a inceput sa imi bata repede si cum ma inrosesc la fata din cauza nervilor.Primul lucru care mi-a trecut atunci prin minte a fost sa ma duc si sa il tragu dapa ea.Nu stiu de ce,dar nu eram in stare sa vad ca o saruta.
Doar nu imi place de ea...Chiar daca simt ca ne cunoastem de foarte mult timp,pentru ca Seung Ri mi-a povestit o multime de lucruri legate de viata ei.Nu era posibil sa imi placa...sau poate ca da?~~~~~Perspectiva lui Jengkook~~~~~
Am ramas singur in bucatarie...eram atat de singur incat puteam sa imi aud inima cum pate cu putere.
Sincer nu voiam sa ma joc cu ea,chiar voiam sa o sarut,chiar o placeam...dar nu aveam cum sa ii spun,probabil ma ura prea tare.~~~~~Sfarsitul perspective lui Jeungkook~~~~~
Acum stateam in curtea din spate si ma uitam la Taehyung uimita.
V-Imi pare foarte rau pentru cum am reactionat.Chiar nu am vrut sa spun...
Tia-Nu-i nimic,chiar iti multumesc.
~~~~~Perspectiva lui Taehyung~~~~~
M-am uitat in ochii ei si nu am putu sa ma abtin...voiam sa o sarut.Am inceput sa ma apropii incet de ea,iar in momentul in care buzele noastre erau pe cale sa se atinga,Tia a tresarit si s-a dat un pas in spate.
Tia-Imi pare rau...dar nu pot sa te sarut...
Apoi a plecat din nou spre intrare.
~~~~~Sfarsitul perspectivei lui Taehyung~~~~~
Heeei,gata si capitolul 5.
E cam scurt,stiu...dar ma simt foarte rau si nu pot sa scriu in stare asta...imi pare rau.Sunt constienta ca acest capitol nu e la fem de bun ca celelalte,dar sper totusi sa va placa.
Oare ce o sa se intample in capitolul 6 ☺...?
Va pup si va astept parerile.
-Ramona^^
CITEȘTI
Punct si de la capat
FanficCand totul dispare viata nu mai e la fel de frumoasa...dar cum ar fi daca am uita trecutul si am avea un nou inceput?