~~~~~Perspectiva lui Jungkook~~~~~
Stateam intins pe canape,cu televizorul dat la intamplare pe un post de muzica,uittndu-ma fix la ecran fara sa observ ceva.
In stomacul meu avea loc un razboi de zile mari,iar picioarele imi tremurau.Nu stiu cum am reusit sa ma abtin,sa nu o sarut.
Niciodata nu mi s-a intamplat asta.Nu am cunoscut vreo fata care sa ma faca sa am atate emotii din cauza ei.
Sa o doresc atat de mult dar in acelasi timp sa nu ma pot apropia de ea din cauza fricii ca as putea sa o ranesc.
Am tresarit,fiind din nou constient din cauza zgomotului provocat de usa care tocmai a fost trantita.Probabil Tia s-a dus in camera ei.
Dupa inca douazeci si cinci de minute pe care le-am petrecut tot in fata televizorului m-am ridicat si am mers spre camera Tiei.Eram destul de nehotarat,nu stiam ce cautam in fata camerei ,dar mi-am facut curaj si am apasat incet pe clanta.
Cand am intrat,am vazut-o pe Tia in fata laptopului,stand in picioare,cu castile in urechi...era foarte concentrata si nu a auzit cand am intrat.
Am mers incet spre ea,am luat-o in brate si mi-am pus barbia pe umarul ei stang.
A tresarit cand m-a simtit,dar in momentul ala un zambet tamp mi-a aparut pe fata.Parfumul ei era cel mai dulce pe care l-am simtit vreodata.Zahar ars.
Am sarutat-o usor pe gat,strangand-o din ce in ce mai tare in brate.O voiam doar pentru mine,in momentul asta nu voiam sa se mai atinga altcineva de ea.
Nu stiu daca era posibil sa te indragostesti de o persoana asa repede,dar oricum se pare ca mie mi s-a intamplat.
Pot sa spun ca o iubesc.Nu as putea sa mai traiesc fara ea.
I-am scos castile din urechi si am intors-o cu fata la mine.Statea nemiscata,fara sa spuna ceva,doar uitandu-se fix in ochii mei.
M-am aplecat si am srutat-o.La inceput nu a reactionat,dar dupa saizeci de secunde mi-a raspuns sarutului,acesta devenind unul sufocant determinandu-ne sa incetam pentru a respira.Am ridicat-o,iar ea si pus picioarele in jurul bazinului meu.Am inceput din nou sa o sarut pe gat,lasanduma in jos spre piept,apoi am revenit la buze,pe care asteptam nerabdator sa le simt iar.Sarutand-o flamad,m-am indepartat putin de ea,am privit-o si m-am gandit ca e mult prea inocenta,dar nu ma puteam aptine.Voiam sa fie a mea.
I-am atins buzele usor apoi am intrebat-o cat de incet am putut.Kookie-Vrei sa continui?
Ea nu mi-a raspuns asa ca eu am inceput sa o sarut din nou cu mici retineri.
Kooie-Tia,esti sigura?
Atunci ea a miscat afirmativ capul in timp ce ma saruta foarte repede,plasandusi mainile in parul meu.
M-am desprins din nou din sarut si am privito.Kookie-Tia,esti sigura ca vrei sa continui?
Tia-Oh...la naiba Jungkook,vorbesti prea mult...a strigat la mine,traganu-ma spre ea de tricou.
Am fost putin socat de reactia ei,iar pentru cateva minute ea a luat conducerea,dar mi-am revenit repede.Am muscat-o de buza inferioara si asa mi-am facut loc cautandu-i limba.A fost cel mia lung sarut pe care l-am avut.
Dupa inca alte cateva minute in care doar ne-am sarutat,am luat-o si am trantit-o in pat,pozitionandu-ma deasupra ei.I-am dat jos foarte usor hainele lasand-o doar in bucata mica de material,care era rosie...nu ma asteptam sa poarte lenjerie intima rosie.
Dupa alte minute in care i-am acoperit tot corpul cu sarutari,mi-a prins margine tricoului si l-a indepartat repede,acum fiind ea deasupra mea.
Mi-a dat pantaloni jos la fel de repede,apoi a urmat un sarut sufocant.
Cand o aveam aproape,simteam o pulsatie ,de parca respira tot universul.~~~~~Sfarsitul perspectivei lui Jungkook~~~~~
Senzatii pe care nu le-am mai simtit pana acum au inceput sa imi dea tarcoale prin tot trupul.Ma surprindea si pe mine explozia de sentimente.
Ma saruta pe obraji,pe gat,ajungand la piept,apoi din ce in ce mai jos.(Vreau sa imi cer scuze de acum,dar sper sa va imaginati voi ce s-a intamplat..nu sunt buna sa redau scenele astea.Sper sa ma iertati pentru asta .미안합니디 .Imi pare rau.)
Am ramas intinsi in pat,acoperiti de un cearsaf.I-am privit chipul lui Kookie.Arata superb.
Tine ochii inchisi,iar genele negre ii umbreau obraji.
Nu stiam ce sa spu asa ca am tacut din gura ,rezemata de umarul lui pana cand el avea sa deschida ochii.
Inca imi tremura corpul din cauza exploziei de senzatii si sentimente de care nici nu stiam ca exista.Kookie-Esti ok?
Intr-un sfarsit a deschis un ochi si ma peivea ca prin ceata.
Tia-A fost...
Am tacut.Nu imi gaseam cuvintele in momentul asta.Kookie-Normal...cu atatea admiratoare...,mi-a raspuns incepand sa rada.
Tia-Yaaa...Jungkook,esti un increzut.
M-a cuprins intr-o imbratisare stransa si mi-a schitat un refren pe umar.
Tia-Pot sa te intreb ceva?
Kookie-Da.
Tia-Ma placi?
A tacut cateva secunde,apoi mi-a rspuns.
-Sincer,la inceput nu te suportam,dar nu stiu ce mi-ai facut intre timp de am inceput sa te plac asa mult.
Eu nu am mai spus nimic.Asa cum stateam rezemata de pieptul lui,ascultandu-i respiratia usoara si simtind cum ma cuprinde somnul,m-am intrebat daca iubirea putea fi chiar atat de simpla.
Da,am pus si capitolul asta.Imi pare rau ca nu e la fel de bun ca celelalte si ca nu am indetaliat partea aia(stiti voi care) dar nu sunt buna la scene de-astea.Am incercat,dar nu imi ies.Chiar imi pare rau.
Okay....sper ca l-ati citit cu placere...si de data asta chiar va rog din tot sufletul sa imi spuneti cum vi se pare capitolul asta...pentru ca nu e unul din cele mai bune si vreau sa stiu ce sa corectez pe viitor.
Multumesc.감사함니다.
사랑하요.
CITEȘTI
Punct si de la capat
FanfikceCand totul dispare viata nu mai e la fel de frumoasa...dar cum ar fi daca am uita trecutul si am avea un nou inceput?