Capitolul 20

575 59 5
                                    

Am intrat in casa cu un zambet mare pe fata.M-am izbit de o caldura puernica...afara era asa frig.Aveam obrajii rosi si mainile inghetate.Mi-am lasat geaca in cuier si am mers sa ma pun pe canapea,dar cand am intrat in camera de zi o stare proasta m-a curins.Pe canapea erau Jungkook,Jimin si acea Jee Hee...nu ma deranja prea tare,dar fata aia era mult prea aproape de Kookie.Ar trebui sa pastreze si ea o anumita diatanta,nu sa ii invadeze spatiul.Mai avea putin si se urca pe el.Am vrut sa trec pe langa ei si sa merg in camera mea dar V m-a tras de mana.

V-Nu pierde in fata ei,n-o lasa sa vada ca te deranjaza asa tare,mi-a spus zambind facandu-mi cu ochiul.

Tia-Ok!

Am zambit si m-am asezat pe fotoliu langa V.

Si eu stateam destul de aproape de Taehyung si il vedeam pe Jungkook cum se uita urat la noi.

JeeH-Tu esti Tia,nu-i asa?

Tia-Da...

JeeH-Oh,V voi doi sunteti impreuna...aratati asa adorabil.

Tia-Nu!!!Nu suntem impreuna.

V-Nu suntem impreuna...dar eu o plac si ea deja stie asta.

JeeH-Si atunci ce mai stai...poate o sa iesim intr-o zi toti patru la o intalnire.

Tia-Toti patru...care patru?

JeeH-Da,tu,eu V si Kookie.

V-Sunteti impreuna?a intrebat mirat uitandu-se la mine.

JeeH-Nu suntem chiar impreuna...eu incerc de mult,dar cred ca mai am putin si il fac sa accepte,apoi ii da un pupic lui Kookie pe obraz.

In momentul ala il stangeam pe Taehyung,daca eram in locului as fi tipat daca o nebuna isi infigea degetele in mana mea,dar el doar a stat langa mine si incerca sa ma linisteasca.

JeeH-Atunci cum de locuiesti cu ei?a intrebat fixandu-ma cu privirea.

Tia-E o poveste lunga...

JeeH-Siii...ai ajuns sa placi pe vr-unul dintre ei...eu nu as fi rezistat in locul tau,toti sunt asa de adorabil.

Tia-Nu..nu plac pe nimeni,din contra nu as putea sa imi imaginez nici macar o relatie de prietenie cu unii dintre ei....

JeeH-Nuuu!?!

L-am vazut pe Jungkook cand a tresarit in momentul in card am spus ca nu pot avea nici macar o relatie de prietenie...sper ca si-a dat seama ca de el vorbeam.

Jimin-Ok...sa lasam discutiile astea pe alta data,cine are chef sa mearga pe noua la o petrecere?

J-Hope-Ce petrecere?

Jin-Managerul organizeaza o petrecere pe "Bun Venit" pentru Jee Hee.

JeeH-Serios??!?Ce dor imi e de el.

Jimin-Dar sa nu ii spui ca ai aflat,totul trebuia sa fie secret.

JeeH-Ok!

V-Baieti dar pe noua e....,a incercat sa spuna V fara vreun succes.

JeeH-Atunci e stabilit,pe noua petrecem!!!

V-Dar....nu pute..

Tia-V,lasa-i sa mearga...ziua mea nu e asa importanta,dar mersi ca ai incercat,i-am soptit.

V-Ba da,e importanta,pentru mine e importanta.

Am zambit la el si m-am ridicat dupa fotoliu.

Tia-Eu ma duc in camera sa fac un dus....Vrei sa mergem pe la doamna Lee mai tarziu.

V-Bine,sa ma anunti cand vrei sa mergem.

Am mers in camera lasandu-i pe ceilalti in marea lor veselie si am mers in baia din camera mea.
Totul a fost bine,chiar m-am relaxat,dar cand am vrut sa merg sa imi iau haine de schimb am auzit usa deschizandu-se.

Punct si de la capatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum