Cand m-am trezit cu muzica inca auzindu-se in casti m-am speriat pentru ca afara era intuneric.De ce?Am dormit toata ziua?
Cum Doamne sa se insereze asa repede?
Oricum inca eram putin nervoasa datorita mancarii cu care s-au jucat colegii mei pe care ii iubesc din tot sufletul.
Am incercat sa ma dau usor jos din pat,dar glezna inca ma durea cand calcam cu piciorul stang.
Chinuindu-ma,am ajuns pe hol si acolo am dat nas in nas cu Tae care parea putin palid.V-Hei Tia,esti bine,mi-au povestit baietii ce s-a intamplat...te doare tare glezna?mi-a spus el cu o voce ingrijorata.
Tia-Ma mai doare putin,dar sunt bine...
V-Esti sigura?
Tia-Da,dar tu ce ai patit,de ce esti asa palid,esti bine?
V-Da,sunt bine,nu-iti face griji,apoi a tusit.
Am intins mana si i-am verificat temperatura.Ardea.
Niciodata nu am vazut pe cineva care sa aibe asemenea temperatura,nici nu stiu cum rezista.Tia-Kim Taeyung,ai inebunit,cum poti sa umbli prin casa cu asemenea temperatura...si de ce nu ai luat vreun medicament?
V-Nu am nimic...o sa imi treaca repede,stai linistita.
Tia-Nu imi pasa cat de repede iti trece...dar mergi in pat chiar acum.
L-am apcat de mana dreapta si l-am tras spre usa camerei lui si momentan a lui Kookie,ignorand durerea pe care o simteam din cauza gleznei.
S-a asezat in pat si a inceput sa comenteze tusind si stranutand.V-Tu chiar vrei sa stau aici,glumesi.Mai e putin si avem concert.Trebuie sa repetam...cum o sa fac asta daca stau in pat.
Tia-Aish!Tu chiar nu gandesti,de ce sa risti?Mai bine stai o saptamana in pat si te faci bine,decat sa fii mai rau la concert.Ar trebui sa te gandesti ca o raceala banala se poate transforma in ceva mai grav si atunci chiar nu mai poti participa la concert.Gandeste Taehyung si nu mai vorbi fara rost,ok?dupa ce i-am spus toate aste,m-am uitat urat la el si acum privea in alta parte.
V-Bine...facem cum spui tu acum...
Tia-Multumesc.
Dupa cinci minute stateam langa patul lui Tae care dormea si ii tamponam fruntea cu un prosop ud si rece.Copilul asta era atat de fierbinte,nu stiu cum pute sa doarma.
In timp ce ii tamponam fruntea pacientului meu,Kookie si J-Hope au intrat in camera razand si facand zgomot.Tia-Aish!!!Nu puteti sa vorbiti mai incet?Tae e foarte racit si are temperatura.Trebuie sa doarma,le-am spus in soapta.
JH-Dar tu ce faci,de ce stai aici,imi spune J-Hope cu un zambet pe fata.
Tia-Am grija de el,ce crezi ca as putea sa fac....Acum iesiti afara.
I-am luat pe amandoi de mana si i-am dat afara din camera fara sa fac prea mult zgomot.
~~~~~Perspectiva lui Jungkook~~~~~
Nu pot sa cred,m-a dat afara si din camera asta...nu ii ajunge ca sta in camera mea?
O sa ajungem in situatia in care ma va da afara din casa.Nu se gandeste si ea ca poate aveam nevoie de ceva din camera foarte urgent...puteam sa stau acolo fara sa fac zgomot.JH-Yaaa!Jungkook,la ce te gandesti asa profund,striga JH la mine si ma loveste usor pesrte cap.
Kookie-Nu conteaza,hai in sala sa repetam si sa le spunem celorlalti ca Tae e racit.
Cat am mers pe hol J-Hope a fost tacut,dar normal ca trebuia sa inceapa sa vorbeasca numai lucruri fara rost.
JH-Kookie,tie nu ti se pare ca Tia si Tae petrec prea mult timp impreuna si ca ea are prea multa grija de el?
Kookie-Spui prea multe prostii,Tia e la fel cu fiecare dintre noi,i-am spus incercand sa fiu calm pentru ca imi dadeam seama ca e adevarat.
JH-Mai putin cu tine,apoi a incept sa rada.
L-am impins,fiind si mai nervos,apoi am luat-o inainte,dar el a venit dupa mine.
JH-Yaaa!De ce esti asa nervos?Eu spun doar ceea ce vad,tu nu crezi ca sunt impreuna?
Cand am auzit ce tocmai a scos pe gura imi vene sa il iau la bataie in momentul ala.
Kookie-Aish!La altceva nu poti sa te gandesti?am strigat eu la el si l-am lovit cu prosopul pe care il avem in mana.
JH-Au,de ce reactionezi asa,esti cumva gelos...esti indragostit de Tia?
Kookie-Chiar ai inebunit,am tipat la el,cum sa imi placa de o asemenea fata,nu e genul meu.Sa nu mai spui prostii de genul asta.
JH-Bine,bine...am inteles,dar nu trebuie sa tipi asa.Hai sa intram in sala.
Am incercat sa ma calmez dar era degeaba,nu reusam sa o fac.Ma candeam in continuare la Tia,la Tae,la ei doi impreuna.. singuri in aceeasi camera.Daca ei chiar erau impreuna.Daca Tia il placea pe Tae.Nu stiam ce sa cred.
In momrntul in care repetam dansul de la Dope,totul era mecanic.Eu dansam dar fara sa imi dau seama ca o fac,mintea mea era in alta parte.Asa ca m-am impiedicat si l-am daramat impteuna cu mine pe Jimin.Jm-Yaaa!Kookie,unde iti e gandul,nu poti sa fii si tu prezent aici cu noi,imi spune Jimin cu un zambet pe fata.
M-am ridicat,apoi l-am ajutat pe el sa se ridice si mi-am cerut scuze.
Rapmon-Kookie,mai bine iei o pauza si dupa vii inapoi sa repetam.
Kookie-Ok hyung,vin inapoi in zece minute.
Mi-am luat sticla cu apa si am plecat din sala.Am mers spre camera fiind inca foarte curios de ce fac Tia si Tae acum.Stiu ca Tae e racit,dar eu tot simt ca mor pe dinauntru din cauza lor.
Cand am ajuns in fata usii,mi-am facut curaj si am deschis-o usor si am intrat.
Stateam in mijlocul camerei,sticla mi-a alunecat din mana,dar nu m-am aplecat sa o ridic.Inca ma holbam in fata.Tae si Tai dormeau,amandoi,in acelasi pat...si el o tinea de mana.
In momentul asta am simtit cum totul se prabuseste in jurul meu,cum se sfarseste lumea.Ei chiar sunt impreuna.J-Hope avea dreptate...eram gelos pentru ca o iubeam,tineam la Tia,nu stiu din ce motiv,dar m-am indragostit de ea.Dar in momentul asta stiam doar un singur lucru,sentimentele mele pentru ea nu mai contau din moment ce placea pe altcineva.Am simtit cum o singura lacrima cade pe obrazul meu si am sters-o repede.Nu aveam degand sa plang din cauza unei fete.
Mi-am luat hanoracul de pe scaunul biroului si am plecat afara.Nu stiam unde,dar trebuia sa plec undeva in momentul ala.M-am uitat la ceas si era deja 22:42,era tarziu,dar nu voiam sa ma intorca acum inapoi asa ca ma continuat sa merg inainte pe strada,obsrvand ca nu mai era nimeni prin jur.
Am mers in parc si am stat intins pe iarba aproape toata noapte fara sa ma gandesc la ceva anume.~~~~~Sfarsitul perspectivei lui Jungkook~~~~~
Hei,sper din tot sufletul sa va placa si capitolul asta.
Va pup ❤❤❤❤...사랑해
CITEȘTI
Punct si de la capat
FanfictionCand totul dispare viata nu mai e la fel de frumoasa...dar cum ar fi daca am uita trecutul si am avea un nou inceput?