Capitolul 14

749 80 13
                                    

Am tresarit cand s-a auzit o usa trantita.
Ridicandu-mi capul de langa Tae,care inca dormea si ma tinea strans de mana,am cercetat camera cautand persoana care a provocat acel zgomot,dar nu am gasit pe nimeni.
Poate mi s-a parut.
Mi-am desprins mana usor din stransoare lui Taehyung,i-am verificat temperatura care acum scazuse considerabil si am iesit,fara sa fac vreun zgomot,din camera lui.

Am mers pana in bucatarie,mi-am pus un pahar cu lapte,iar cand sa merg in camera Jimin a dat peste mine.

Tia-Aish!Jimin...ai grija pe unde mergi,am varsat tot laptele pe mine.

JM-Oh...imi pare rau Tia,dar nu il gasesc pe Kookie,l-ai vazut?

Tia-Nu...probabil doarme.

JM-L-am cautat peste tot,dar nu am dat de el,nici nu am idee unde s-ar duce.

Tia-O sa apara el,stai linistit.

JM-Sunt,dar maine trebuie sa mergem la repetitii...

Tia-Mergi tu la culcare si il caut eu pe Jungkook.Daca tot aveti repetitii,trebuie sa fii odihnit.

JM-Ok,dar inainte sa iesi sa il cauti,mai bine ti-ai schimba tricoul,mi-a spus el razand cu o privire perversa.

Mi-am lasat privirea in jos si am observat ca aveam tricoul lipit de mine,din cauza laptelui.

Tia-Yaaa!Jimin,esti prost...parca trebuia sa mergi la culcare,am tipat la el lovindu-l cu un prosop.

JM-Ok,ok...imi pare rau,acum plec.

Cand am ramas singura,am mers la usa,am luat din cuier un hanorac negru cu emblema BTS,din cate am observat era al lui Taehyung si o pereche de slapi.
Va imaginati cum aratam in hanoracul ala mare si pantalonii scurti.Poate trebuia sa ma schim inainte,dar totusi eram ingrijorata pentru Jungkook.

Am mers pe strada vreo zece minute fara sa dau de Kookie,era intuneric afara si nu era nimeni prin jur.Era prea liniste.
Aveam o senzatie specifica flmelor de groaza,aveam impresia ca cineva ma urmareste,dar am continuat sa merg.
Nu mi-am dat seama,dar m-am indepartat foarte mult de casa baietilor .
Cand am inceput sa recunosc zona in care ma aflam,mi-am dat seama ca sunt aproape de parcul in care alergam inainte sa ma mut cu Yoo Ra.

Inainte sa o iau la stanga,sa ajung in parc,unde voiam sa il caut pe Jungkook,am simtit pe cineva care m-a tras inapoi.Tipul era imbracat intr-un hanorac negru,o pereche de blugi de aceeasi culoare,rupti in genunghi si cu o masca pe care am mai vazut-o si inainte.
Era Jungkook.
Fara sa realizez din prima,el s-a oprit si m-a imbratisat.
Am incercat sa ma eliberez,chiar daca nu voiam,dar el ma tinea tot mai strans.

Kookie-Ramai asa,mi-a soptit la ureche.

Tia-Yaaa!Jungkook,da-mi drumul,am incercat eu sa tip,dar fara vreun rezultat,s-au auzit dor cateva cuvinte infundate pentru ca aveam capul cufundat in hanoracul lui.

El nu mi-a dat drumul,am ramas asa pentru inca cateva minute,apoi am fost eliberata.

Tia-Aish!Esti prost?Voiai sa ma sufoci?am tipat la el,dar mi-a intors spatele si a plecat.

Am stat putin pe loc si l-am privit,apoi am pornit spre el.

Tia-Acum nu vorbesti cu mine...eu vin sa te caut,dar tu nu vorbesti cu mine.Esti incredibil.

Si-a dat masca jos,a bagat-o in buzunar,mi-a zambit,dar apoi a redevenit serios.

Tia-De ce razi,ti se pare ca eu glumesc?

Kookie-De ce ai iesit asa afara?mi-a spus serios,oprindu-se din mers.

Tia-Cum?i-am raspuns confuza.

Kookie-Imbracata asa,de ce ai iesit afara...singura?a ridica tonul si a venit in fata mea.

M-am dat un pas in spate,dar el m-a prins de mana.

Kookie-Era un tip care se tinea dupa tine...tu esti constienta ca nu ar fi fost de bine daca nu il observam eu,mi-a spus,inca vorbind mai tare,era foarte nervos.
Eu nu am spus nimic.

Kookie-Ai de gand sa imi spui ce cauti la ora asta afara?a tipat la mine Kookie,uitandu-se fix in ochii mei.

Tia-Aish!Nu mai tipa la mine!

Kookie-Ok,dar de ce ai iesit afara?mi-a spus acum mai calm.

Tia-Te cautam pe tine desteptule...tu ce cauti la ora asta afara?

Kookie-Aveam nevoie de aer...

Tia-Hai sa mergem...deja e racoare.

Am pornit inainte crezand ca Jungkook e in spatele meu,dar el nu s-a miscat din locul in care il lasasem.

Kookie-Tia.....tie iti place Taehyung?mi-a spus cu o voce stinsa.

Tia-Ce...de unde ti-a venit ideea asta,nu imi place Tae...

Eu stateam incremenita in acelasi loc,fara sa mai spun ceva pana cand Kookie a venit la mine,si-a pus o mana dupa mijlocul meu facand ca distanta dintre noi sa fie inexistenta,apoi...s-a apropiat usor de mine si...m-a sarutat.Inca aveam ochii deschisi.Eram uluita de graba cu care ma saruta...
Incet mi-am inchis ochii,iar sarutul a devenit si el mai lent si pasional.Panca acum nu stiam cate emotii si cati fiori iti poate provoca un simplu sarut.Jungkook avea gust de ciocolata,am zambit.
Din nevoia de aer ne-am indepartat,iar eu am ajuns din nou cu picioarele pe pamant.

Kookie-Hai acasa.

Astea au fost singurele cuvinte pe care mi l-a mai spus.Tot drumul am mers in spatele lui,analizandu-i mersul.Acasa a mers in camera lui Tae fara sa vorbeasca cu mine.





Heei lume,am scris si eu intr-un sfarsit capitolul asta...sper din tot sufletul sa va placa.Si va rog,lasati un comentariu si spuneti-mi ce parere aveti.
Va iubesc ☺.

Punct si de la capatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum