DUPA UN AN...
M-am ridicat putin indecisa din pat dupa somnul de patru ore pe care l-am avut.Am luat telefonul te pe noptiera visinie din lemn de cires din dreapta patului si m-am uita la ceas Era deja 19:57.
Mi-am varat picioarele amortite in papucii de casa si am pornit spre scari.Era destul de liniste pentru perioada asta in care baietii tocmai se întorseseră din turneu.
Cand am ajuns in bucatarie,am deschis frigiderul si frigul m-a inconjurat,am luat repede cutia cu lapte apoi am mers sa iau cerealele din dulap.
Nu era tocmai cina adecvada,dar am continuat.
Dupa ce am terminat de pregatit cerealele cu lapte am mers si m-am asezat pe canapeaua din living si am pornit televizorul.
Ma uitam prin jur,dar nu vedeam pe nimeni,cand televizorul a pornit ii zărisem pe Namjoon si Jimin la o emisiune.X-Yaaaa!!!Tia,emisiunea asta e reluare,am auzit o voce din spre scari.
-Si ce conteaza,am intrebat amuzata,stiind deja privirea pe care o avea J-hope acum.
JH-Niciodata nu te-am inteles,de ce ai vrea sa vezi ceva care a fost acum mult timp in loc sa te uiti la ceva mai recent,mi-a spus asezanduse langa mine,mancand din cerealele mele.
-De ce nu iti pui singur,i-am spus tragand de lingura pe care o avea in mana.
JH-Daca ai tu aici de ce sa mai murdaresc si alte vase....
-Aishh,copilul asta...Unde sunt ceilalti?
El a ridicat din umeri si a inceput sa butoneze telecomanda.
In cinci minute si-au facut aparitia si ceilalti împreună cu Yoo Ra.Jungkook s-a asezat langa mine si mi-a luat castronelul cu cereale incepand si el sa manance.M-am uitat urat,apoi am inceput sa rad.Era foarte adorabil cand se indopa cu mancarea altuia.
Am stat si i-am privit pentru ceva vreme,apoi am inceput sa ma pierd printre ganduri.
Cum ar fi fost viata mea acum daca nu m-as fi lovit de Jungkook in parc.Probabil inca as fi fost singura in apartamentul meu fara prea multi prieteni.Ii studiam pe fiecare in parte si am observat ca toti erau diferit in felul lor,dar aveau cate ceva in comun.
Jin era la fel de calm cum il cunoscusem,nu il supara nimic.Nici macar momentul in care baietii l-au lasat in mijlocul pustietatii in saptamana in care am mers toti cu cortul.
Jimin....el inca isi cauta o iubita fara prea mare succes.I-am facut cunostinta cu o mulţime de fete,dar niciodata nu era multumit.Daca va continua asa,va ramana singur.
NamJoon,era lider inascut,dar cele mai amuzante erau noptile in care venea la mine cu nervii intinsi la maxim pentru ca nu reusea sa termine o melodie sau cand baietii faceau prostii.Cand s-au intors din turneu am fost nevoita sa stau o zi intreaga cu el pentru ca avea prea multe de spus.
Asa am aflat ca dragul de Suga,lenesul Suga care dormea toata ziua era impreuna cu cea mai buna prietena a mea.
Sincer era ciudat sa ma uit la el si la Yoo Ra si sa îmi imaginez ca sunt impreuna.Nu prea vorbeau la inceput in perioada in care i-am cunoscut pe baieti.
J-hope si Taehyung inca sunt si vor fi cei mai buni prieteni ai mei.Erau persoanele care ma faceau sa zambesc si imi dadeau o stare de spirit foarte buna,iar Jungkook,dragul meu Kookie era cea mai dulce persoana.
Fiecare zi cu el era tot mai frumoasă.Acum nu mi-as mai inchipui o viata monotona fara diminetile in care ma trezesc langa el sau surprizele pe care mi le face când era plictisit.-Iti multumesc si te iubesc,i-am soptit la ureche,apoi mi-am asezat capul pe umarul lui stang.
Prima data s-a uitat debusolat la mine,apoi mi-a aratat un zambet demn de o reclama.
Jk-Si eu te iubesc,dar,pentru ce imi multumesti?
-Nu stiu,doar iti multumesc ca existi.
Mi-a dat un pupic pe crestetul capului apoi a oftat.
Jk-Eu cred ca ar trebui sa imi cer scuze,pentru ca nu am facut-o niciodata pana acum.
-De ce?
Jk-Pentru tot ce ti-am facut...ti-ai pierdut locul de munca din cauza mea,ai avut parte de ghinion cand m-ai cunoscut pe mine.
-Serios,daca nu mi-ai fi provocat atatea probleme nu cred ca as fi ajuns sa tin asa mult la tine,i-am spus razand.
Jk-Daca tu asa crezi,apoi m-a imbratisat strans.
X-Waaaaa,avem parte de multe declaratii aici,a tipat V de pe canapeaua din partea opusa a camerei.
-Suga tu cand ai de gand sa faci asta,spune Jimin intins pe jos.
S-Ah...mai taci din gura moara stricata.
Ii iubeam asa mult pe toti.Faceau parte din familia mea.Ei erau familia mea....Pe langa doamn Lee si copii de la orfelinat,ei ma faceau sa ma simt cel mai bine.
Acum ca a trecut un an de zile de cand ii cunosc,ma gandesc ca as vrea sa fiu aici,pe aceeasi canapea,inconjurata de aceeasi oameni si peste cinci sau zece ani.
Acasa nu e locul unde te-ai nascut,acasa e locul unde esti inconjuat de oamenii care te iubesc,iar eu sunt sigura ca mi-am gasit acel loc numit "acasa".
In primul rand vreau sa imi cer scuze pentru ca am postat asa tarziu,sper sa ma iertati 미안해요 친구.
Si acum vreau sa va multumesc pentru tot timul in care ati fost alaturi de mine pentru ca mi-ati citit cartea.Am ajuns sa am atatea vizualizari datorita voua.Daca voi nu ma sunstuneati,eu nu ajungeam pana in punctul asta in care pot spune ca am terminat prima mea carte pe wattpad.
Acum vreau sa va mai intreb ceva si sper ca o sa imi raspundeti pentru ca am nevoie de parerile voastre.
1.Ati vrea sa mai cititi carti scrise de mine?
2.Daca incep o carte noua,ce trupa ati vrea,Seventeen,Ikon sau Madtown?
Va multumesc din nou si va iubesc din tot sufletul meu.❤❤❤❤
CITEȘTI
Punct si de la capat
FanfictionCand totul dispare viata nu mai e la fel de frumoasa...dar cum ar fi daca am uita trecutul si am avea un nou inceput?