Chapter 7

302 34 1
                                    

Φρικαρα.Ή μάνα μου χθες ηταν νυχτερινή.Οποτε μονο ο Zayn θα μπορούσε να με ξεντυσει.Ω θεέ.Και αν είδε τα σημάδια;Όχι.Όχι γαμωτο.Σκατά.Σήμερα ήταν Τριτη αλλά το σχολείο ηταν κλειστό γιατί θα εκαναν συμβούλιο οι καθηγητές,οπότε εκατσα στο κρεβάτι και σκεφτομουν.Έπρεπε να τον πάρω τηλέφωνο να βρεθούμε.Δεν είναι και το πιο ωραίο πράγμα το γεγονος οτι με είδε μονο με τα εσώρουχα.Εψαξα τον αριθμο του και τον καλεσα.Στον τρίτο χτύπο το σήκωσε.Φαινόταν αγουροξυπνημενος.Σκατά.Τον ξυπνησα.
Ζ-Ναι;
Ρ-Έλα Zayn ή Perrie είμαι.
Ζ-Ελα τι έγινε και με πήρες πρωι πρωι;
Ρ-Ηθελα να βρεθούμε μπορείς;
Ζ-Ναι ναι φυσικά στις 12 είναι καλα;
Ρ-Ναι ναι τέλεια.*είπα καθώς προσπαθούσα να κρυψω τον ενθουσιασμό μου*
Ζ-Ενταξει άντε τα λέμε.
Ρ-Τα λεμε.
Είπα και ή γραμμή νέκρωσε.Κοίταξα την ωρα ηταν κιόλας 10:30 οποτε σηκωθηκα εκανα μπάνιο και τα σχετικα.Έβαλα ενα άσπρο ψηλοκαβαλο τζιν με μια άσπρη κοντή μπλούζα.Φορεσα παπουτσια και κατεβηκα κάτω.Τότε χτύπησε το κουδούνι.Τι στο καλό;Διαίσθηση έχει πως κατεβαινω και χτυπάει παντα εκείνη την ωρα;
Ανοιξα και τον είδα ηταν τόσο όμορφος.Παλι.Βασικά ποτε δεν είναι;Με κοιταξε απο πανω μεχρι κάτω και ενιωσα τα μάγουλα μου να κοκκινιζουν.
Ζ-Ετοιμη;
Ρ-Ναι.Πάμε.
Αφού κλειδωσα,μπήκαμε στο αμάξι.
Ζ-Λοιπον,που θες να πάμε;
Ρ-Οπου θες δεν με νοιάζει.
Ωχ.Την μάνα μου ξέχασα.Της έστειλα ενα μήνυμα πως βγήκα με τον Zayn για να μην ανησυχεί.
Ζ-Χμμ ωραία.
Δεν πολυμιλουσαμε εκτός απο κάτι βλακειες που λέγαμε ανα διαστήματα.Ειχαμε βγει απο την πόλη.Τοτε σταμάτησε εξω απο ενα..δεν ξέρω.Εστιατόριο ίσως;Θα δω.
Ζ-Αντε κατεβα.
Ρ-Τι είναι εδώ;
Ζ-Μην φοβάσαι δεν θα σε βιασω σε δημόσιο χώρο.Είπε χασκογελωντας.
Ρ-Χα-χα μα τι αστειος που εισαι .
Ζ-Εε καλά τώρα.Ένα απο τα πολλά ταλέντα μου.Άντε πάμε.
Κατεβηκαμε και μπήκαμε μέσα.Ηταν πολύ όμορφα εδώ.Ηταν τόσο ωραία διακοσμημένο.Με πολλους πίνακες, οι τοίχοι ηταν γκρι και είχε καναπέδες με τραπέζια για να κάθεσαι.Αρα ηταν καφετέρια.Ώραια.Καθισαμε σε ενα τραπέζι κάπως απόμερο.
Ζ-Λοιπον τι θα πάρεις;
Ρ-Μια ζέστη σοκολάτα.
Ζ-Σκληρη.
Ρ-Σουτ.
Ζ-Οκευ εγώ μια κουβέντα είπα.
Ήρθε ή σερβιτόρα και παραγγειλαμε,ή οποία ζαχαρωμε τον Zayn αυτός δεν έδινε πολλή σημασία.
Ζ-Λοιπον τι ήθελες να πούμε;
Ρ-Τιποτα σημαντικό.
Ζ-Πες μου.
Ρ-Ε-εχθες που κοιμηθηκα στο α-αμαξι σου και με πηγες σπίτι μου.Π-πως άλλαξα;
Ζ-Εγω σε άλλαξα.
Τοτε ενιωσα όλο το αίμα να φεύγει από το κεφάλι μου και απλα τον κοιτουσα.Δεν μπορουσα να μιλήσω.Μετα το συμβάν κανεις δεν με έχει δει ουτε καν με μαγιό.Ουτε ή μάνα μου.
Ζ-Γιατι που είναι το κακό;
Ρ-Π-πουθενα.
Ζ-Ηρεμησε Pez έχω δει άπειρες γυναίκες μονο με τα εσωρούχα. Ή και χωρίς.
Τώρα αυτό μου το είπε για να νιώσω καλυτερα;
Ρ-Και;Πρεπει να νιώθω περήφανη;Αχ ναι ο Zayn Malik με είδε χωρίς ρούχα.Είμαι ακομα μια κοπελα στην λίστα του.Τέλεια.
Ζ-Τι λες;
Ρ-Τι τι λεω; Φασωνεσαι κάθε μέρα με αλλη ή μάλλον με αλλες.Προσπαθείς να μου το παίξεις καλός και μετα τα σκατωνεις όλα.Όλα Zayn.Όλα.Με μισείς.Και μονο και μονο επειδή είμαι δτην παρέα σου πρεπει να έχουμε καλες σχέσεις.
Ζ-Και σενα τι σε νοιάζει αν εγώ φασωνομαι με αλλη;Λες και εσύ πας πίσω.Νομίζεις δεν ξερω πως τα εχετε κρυφά με τον Niall.Και όχι δεν σου φερομαι καλά γιατί είμαι αναγκασμένος ή οτι μαλάκια πιστεύεις.Σου φερομαι καλά γιατί είσαι διαφορετικη.Και δεν σε βλέπω σαν μια κοπελα στην λίστα μου.Σε βλέπω σαν μια πολύ καλη μου φιλη.
Ρ-Δ-δεν τα έχω με τον Niall.
Με πληγωσε μπορεί να μην το κατάλαβε αλλά με πλήγωσε,πολύ.Είμαι φιλη του.Ναι. Δεν με βλέπει σαν κάτι παραπανω και ποτε δε .θα αλλάξει αυτό.
Ζ-Εμμ Perrie να σε ρωτήσω κάτι;
Ωχ νομιζω ξέρω πολυ καλά την ερώτηση.
Ρ-φυσικα
Ζ-Ειχες κάτι σημάδια π-πως τα απεκτησες;
Κοκαλωσα τα ματια μου αρχισαν να υγραίνουν καθώς θυμομουν τι έγινε.Το πρώτο δάκρυ έτρεξε και σειρά είχαν πολλα αλλά.Εκλαιγα μπροστά του.Παλι.Γαμω.Δεν μιλούσε απλα με κοιτούσε με μια λύπη.Οχι δεν ήθελα να με λυπάται.Τοτε σηκώθηκε και ήρθε δίπλα μου.Εγώ χωθηκαα στην αγκαλιά του.Και εκλαψα ακόμα περισσότερο.Εκείνος μου ψιθύριζε λογια όπως "Σσσσςς εγώ είμαι εδώ" ή "Όταν είσαι έτοιμη θα μου πεις"και τέτοια.Μετα απο περιπου μια ωρα που είχα πλεον ηρεμήσει αποφασίσαμε να φύγουμε.Δεν ξανά ανέφερε αυτό το θέμα.Αντιθέτως,μου ελεγε αστεία πραγματα που έκανε με τα παιδιά πιο παλιά.Γαμωτο.Είναι αξιολατρευτος.

Why?(Zayn Malik Greek Fanfic)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant