Ειμαι στο σπίτι μου και περιμένω την Μολλυ να ερθει.
Είναι Σάββατο βράδυ και όπως κάθε Σάββατο βράδυ εμείς θα πάμε για ποτό σε ενα σχετικα καινούργιο club που έχει ανοίξει στο κεντρο της πολης.
Είναι ένας πολύ όμορφα διακοσμημένος χώρος και μας αρέσει να πηγαίνουμε εκεί.
Βέβαια στην Μολλυ αρέσει πιο πολύ γιατί εκεί δουλεύει το αγόρι της ο Steve είναι πολύ καλό και ομορφο παιδί αλλά ώρες ώρες φέρεται τόσο άσχημα και γενικά γίνεται μαλάκας.
Εκείνη του έχει συγχωρήσει πολλές βλακειες που έχει κανει αλλά όσο περνάει ο καιρός φαίνεται πως έχει αρχίσει να το παίρνει εκδικητικά το όλο θέμα.
Σήμερα έχω ενα προαίσθημα όπως και όλες τις αλλες μέρες τους τελευταίους 8 μηνες πως κάποιος με παρακολουθει.
Α και όσο για τον Zayn εκείνη την ημέρα τελικά είχε φυγει.
Με πήρε κάποια τηλέφωνα τις πρωτες μέρες αλλά αφού δεν έπαιρνε ανταπόκριση σταματησε.
Μου λείπει.Μου λείπει πολυ.Αλλά λογικά εκείνος θα είναι με κάποια αυτή την στιγμη και θα πηδιεται.
Πηγα να κλάψω παλι αλλά ευτυχώς με σταμάτησε ο ήχος απο το κουδουνι.
Μ-Ββυυυυ
Ρ-Ββυυυυ
Μ-Τι κανεις;
Ρ-Οπως τα ξέρεις εσύ;
Μ-Καλα.
Στην Μόλλυ δεν έχω μιλήσει ακριβώς για το τι έχει γινει.
Ευτυχώς το καταλαβαίνει και δεν με πιέζει.
Μ-Παμε;
Ρ-Παμε.
Ε με αυτά και με εκείνα φτάσαμε στο club.
Εκτός απο το γνωστό συναίσθημα σήμερα είχα και ενα άλλο δεν ξέρω τι ακριβώς αλλά κάτι θα γινοταν.Ήμουν σίγουρη.
Έδιωξα αυτές τις σκέψεις και βγήκα απο το αυτοκίνητο μου.
Α επίσης δεν σας είπα.
Αυτους τους 8 μηνες μετακόμισα σε δικο μου σπιτι,η μαμά μου παντρευτηκε εναν σχετικα συμπαθητικό κύριο ο οποίος έχει μια μεγάλη εταιρία και για να με καλό πιασει μου έβγαλε δίπλωμα οδήγησης και μου πήρε ενα αυτοκίνητο.
Μπήκαμε μαζί με την Μόλλυ στο club και μόλις βρήκαμε την παρέα μας ο Ζακ έπεσε πανω στην Μόλλυ και την πήγε παραπέρα.
Δεν το έκανε συχνά αλλά αμα το έκανε συνήθως σήμαινε πως ο Steve την ειχε βαψει.
Στο τραπέζι ηταν ο Mike ο Ζοζεφ(ο οποίος είναι κολλητός του Steve αλλά παρόλα αυτα την έπεφτε στην Έλενα.) ο ξάδερφος της Μόλλυ του οποίου ακόμα να μάθω το όνομα του και κάτι αλλά παιδιά τα οποία τα βλέπω συχνα αλλα δν έχω ασχοληθεί και ιδιαίτερα για να μάθω τα όνοματα τους.
Βλέπω την Μόλλυ να έρχεται επιθετικά προς το μέρος μου.
Ήξερα ηδη τι σημαίνει αυτό.
Έτσι σηκωθηκα πριν με τραβήξει και πήρα τον δρόμο για την τουαλέτα.
Εκείνη ήρθε 2 λεπτα αργότερα καθώς εγώ διορθωνα το μακιγιάζ μου.
Ήρθε δίπλα μου και ξεκίνησε να κανει και εκείνη το ίδιο.
Ρ-Λοιπον;Τι έγινε παλι;
Μ-Ο γλυκός και καλος Steve που παντοτε υποστηριζεις.
Ρ-Τι έκανε παλι;
Μ-Πηγε...
Ρ-Τι έννοεις πήγε;
Μ-Ασε με να τελειωσω.
Με ενα νεύμα του κεφαλιού μου συνέχισε.
Μ-Πηγε βόλτα την πολύ αγαπημένη μας Μαιρουλα με την παλιά του μηχανή.
Ρ-Γιατι παλιά;Αφού την είδα απ'εξω.
Μ-Αχ γλυκιά μου τώρα είναι μια χαρά σε λίγη ωρα δεν θα είναι.
Ρ-Μολλυ ξέρουμε και οι δυο πως δεν μπορείς να χαλασεις μια τέτοια μηχανή μονη σου.
Μ-Και ποιος σου είπε πως θα το κάνω εγώ;Εγώ στείλει ήδη μήνυμα στον Μανο και η δουλειά σε μισή ωριτσα έχει τελειώσει χωρίς να το πάρει κανεις χαμπαρι.
Ρ-Θα ερθει και ο Μάνος δηλαδή;
Μ-Απο όλα όσα σου είπα αυτό σου εμεινε;Ναι θα ερθει.Αλλά μην χαίρεσαι εν θα σε αφήσω να κανεις τίποτα.Σου έχω ξανά μιλήσει για εκείνον.Είναι καλός στην παρέα αλλά μέχρι εκεί.
Ρ-Ναι ξέρω ξέρω.Τέλος πάντων πάμε εξω;
Μ-Ναι πρεπει να βαλω και το δεύτερο σχεδιο μπρος.
Ρ-Δεν ρωταω γιατι ξέρω οτι θα είναι κακό.Θα σε αφήσω να με εκπλήξεις.
Μ-Αχ πάμε.
Αφού περάσει λίγη ωρα εγώ καθόμουν και μιλούσα με τον Μάικ.Η Μόλλυ με τον Ζοζέφ δεν μιλούσαν ακριβώς για την ακρίβεια την έπεφτε ο ένας στον άλλον.Που και που κοιτούσα στην μπάρα και έβλεπα τον Steve να αγριοκοιταει αλλά κανένας τους δεν έδινε σημασία.Μέχρι που ξαφνικά ο Steve πηδηξε την μπάρα και ήρθε κατα πανω μας.
Εγώ με τον Μάικ σηκωθηκαμε εκείνος πήγε να βοηθήσει τον αδερφό του τον Ζοζέφ γιατί ο Steve του είχε επιτεθεί. Υπήρχε ένας χαμός μέσα στο μαγαζί και ενιωσα ενα χέρι να με τραβάει προς τα εξω.Στην αρχή νόμιζα πως ήταν ο Ζακ όμως μόλις βγήκαμε και κατάλαβα ποιος ηταν κοκαλωσα.
Ειχε αλλάξει τόσο πολύ.
Είχε βάψει τα μαλλια του ροζ.
Αλλά του πήγαιναν τόσο.
Με κοιτούσε και τον κοιτούσα.
Ζ-Γεια.ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΓΡΑΨΑ ΟΜΙΤΖΙ.ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΩ.Love y'all💛
VOCÊ ESTÁ LENDO
Why?(Zayn Malik Greek Fanfic)
FanficΓιατί;Γιατί σε μένα και αυτό;Τι στον διαολό σου εχω φτιάξει;Ε;Απαντά μου.Είπα με δάκρυα στα ματια. Don't copy the story.Thank youXx