Konec + poslední poznámka

243 20 7
                                    

Jak to bylo dál? Jess s Niallem spolu byli dlouho šťastní, dokud nejeli do Irska za Niallovou rodinou. Niall Jess představil i svoje kamarády a udělali si soukromou párty. Trochu se všichni opili a říkali cizí tajemství. Jess se dozvěděla o věštbě od jednoho z kamarádů a naštvala se. Myslela si, že Niall dělal všechno jen kvůli sobě a na ní mu vůbec nezáleželo. Několik dnů, týdnů si to nenechala vysvětlit, ale nakonec povolila a vyslechla ho. Usmířili se a vše bylo jako dřív. Niall Jess splnil každé její přání a nakonec si adoptovali delfína a přispívali na něj (spokojená, Terko?? :D). Vzali se, měli spolu malou Vanessku, která když vyrostla, byla pěkné kvítko, ale našla Harryho, který ji změnil k lepšímu (spíš on našel ji) a začali spolu chodit. Becca se s Austinem vzali a na svatbu přijela i Niallova rodina. Bobby se seznámil s Jessiinými rodiči a skvěle si rozumněli. Už se nikdy neoženil, ale žil v domě společně s Jess a Niallem. Pokud někdo z nich ještě žije, je šťastný a spokojený se svým životem.

Tohle je oficiálně konec. Dopadlo to podle vašich představ, ne? Nebudu tu nic psát, jen zkrátka děkuju, kdo si přečetli alespoň jednu kapitolu nebo dali Vote či komentář.

Tak děkuju všem a s těmi, se kterými se už 'neuvidím', tak se mějte :*

Adel_ :)

My New Mysterious LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat