14. část

364 35 4
                                    

-o pár dní později-

*pohled Jess*

Zamkla jsem dveře od domu a nasedla do auta. Měla jsem v plánu se dojít zkrášlit. Udělat si takové to odpoledne s kamarádkou. Chodit po obchodech, nechat si změnit účes a udělat si manikúru. Při tom rozebírat nejnovější drby. Bohužel chybí ta kamarádka. No nic. Nebudu se přeci omezovat jen proto, že jsem nenašla nějakou holku, se kterou bych si sedla a vyšla si s ní ven.

Vyjela jsem z příjezdové cesty a zamířila do centra města. Zaparkovala jsem v garáži nákupního centra a vystoupila. Na dálkovém ovládání jsem stiskla tlačítko s uzavřeným zámečkem a zamkla jsem auto. Vydala jsem se po směrovkách k obchodům a hned do prvního jsem zapadla. Obchod s oblečením. Super! Vybrala jsem si 'pár' kousků, které se mi líbily a v kabince jsem si je vyzkoušela. Nakonec jsem usoudila, že si z toho koupím jen třpytivé tričko a černý klobouk s červenými detaily. Nehodí se to k sobě, ale ten klobouk si vezmu k něčemu jinému. Zaplatila jsem a šla do dalšího obchodu. Tentokrát s botami. Vybrala jsem si černé semišové lodičky na nízkém tenkém podpatku a ještě obyčejné žabky. Taktéž jsem zaplatila a šla hledat obchod s kabelkami. Nebylo to těžké, protože jeden byl hned naproti. Vybírala jsem si mezi černými a červenými kabelkami. Napadlo mě, že si dnes koupím rovnou celý nový outfit. Mám boty, klobouk, teď si vyberu kabelku a pak ještě doladit oblečení, šperky a je to.

,,Můžu vám nějak poradit?" vyrušil mě z přemýšlení hlas nějaké paní. Asi byla prodavačka. Mile se na mě usmívala a čekala, až odpovím.

,,Potřebovala bych černou nebo červenou kabelku a nevím kterou. Mám zatím koupený klobouk a chtěla bych si udělat celý outfit, což zahrnuje i kabelku," objasnila jsem jí situaci. Prodavačka se porozhlédla po nabídce, kterou mají a natáhla se pro malou černou kabelku s roztomilými lesklými mašličkami.

,,Co třeba tahle? Jen na doladění. Podle toho, jak jste řekla, co si představujete, si myslím, že nepotřebujete nějakou velkou tašku. Tahle je z pravé krokodýlí kůže a můžete si jí pak vzít i k něčemu jinému," dala mi jí do ruky a snažila se vyčíst z mojí tváře, jestli se mi líbí nebo ne. Po pravdě byla nádherná. V tomhle obchodě jsem rozhodně nebyla naposledy.

,,Koupím si jí. Je krásná," usmála jsem se a zamířila jsem s ní k pokladně. Paní zadala do počítače kód kabelky a podívala se na mě.

,,Budetete si přát ještě něco nebo je to vše?" zeptala se. Měli prosklený stůl, pod kterým měli různé peněženky. Ta by se taky hodila. Zaujala mě peněženka s různými odstíny červené.

,,Můžu si prohlédnout tuhle peněženku?" ukázala jsem na ní.

,,Ale jistě," vysunula šuplík a vyndala peněženku, která pro mě vzhledově vyčnívala. Vzala jsem si jí od ní a prohlédla jsem si jí. Měla akorát kapsiček, kolik potřebuju a i místo na fotky a čtyřlístek pro štěstí. Vyhovovala mi.

,,Koupím si jí taky. A teď už je to všechno," ujistila jsem jí. Zaplatila jsem, pozdravila jsem jí a odešla jsem. Takže mám boty, kabelku a klobouk. Ještě to oblečení a jde se do kadeřnictví.

Zamířila jsem do stylového obchodu s oblečením a vybrala jsem si několik kousků, které by se mi hodily k mému budoucímu outfitu. Usoudila jsem, že nejlepší budou asi trochu delší minišaty bez ramínek s červeným vrškem a černým spodkem. Byly jednoduché, ale dokonalé. Přes bříško byly průsvitné a na zádech byly téměř celé holé. Opravdu hezké. Měla jsem jasno, takže jsem si je hned koupila.

Na informační tabuli jsem našla kadeřnictví a po pár minutách jsem tam byla. Naštestí jsem se tam nemusela objednávat dopředu. Řekla jsem kadeřnici, co bych si představovala a ona se pustila do práce. Umyla mi hlavu, vybrala jsem si novou barvu a melír, obarvila mě a trochu ostříhala. Odcházela jsem spokojená. Nechala jsem si sladit hlavu do stejné barvy blond a světle hnědý melír, ale naštěstí to nevypadá jako hodně velká změna. Kadeřnice mi ještě nakulmovala vlasy, takže mám teď o hodně větší objem díky malinkým, ale hustým lokýnkám.

My New Mysterious LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat