Seni ağlatan kişi ;
Uzanıp dokunamıyorsa yanaklarına
Silmiyorsa göz yaşını ,boş ver ağlama
Senin saçlarına senin ellerine
Senin yüreğine dokunmasına ihtiyacın olduğunda;
Uzak duruyorsa senden ,sil at onu hayatından ...
Çünkü senin kalbine değemeyen ,göz yaşına hiç değmez ...
"Benimle yaş pasta yapar mısın? "
Sınıfta kitap okurken beni rahatsız etmeyi alışkanlık haline getirmiş İlim ile kitap okumam bölünmüştü.Söylediği cümleye dikkat ettiğimde hiç bir şey anlamamıştım .Yanıtımda düşüncelerimi yansıtan cinstendi sanırım .
"Ney? "
"Pasta diyorum yiyoruz felan ya hani? " dediklerine gözlerimi devirdim .
"Komik misin?.Pastanın ne demek olduğunu sormuyorum niye senle pasta yapacakmışım onu soruyorum"
"Annemin bu akşam doğum günü var. Bende annem mutlu olsun diye pasta yapmak istiyorum ama pek beceremem ben mutfak işlerini sen bana yardım eder misin? "
"Madem beceremiyorsun pastaneden al. " dedim omuz silkerek.
"O zaman ne anlamı kalır ki ben kendim yapmak istiyorum .Bak gerçekten ihtiyacım olmasa seni rahatsız etmezdim.Hadi lütfen ."
"İyi tamam yapalım .Ne zaman yapcaz "
"Çok sağol İzgi eğer senin dersin yoksa markete gidelim önce bir iki malzeme almaya sonra bize gidelim hemen başlayalım uyar mı sana "
"Tamam benimde derslerim bitti zaten gidelim "
*****
Araba durduğunda başımı kaldırıp geldiğimiz yere baktım. Bir süper marketin önünde durdurmuştu arabayı İlim.Anlamsız gözlerle İlime baktım."Pasta malzemeleri alcaktıkya onun için durdum? "
"Unutmuşum pardon "önemsiz der gibi kafasını sallayıp arabadan indi. Onun arkasından bende indim arabadan. Benim inişimle arabayı kilitleyip markete doğru yürümeye başladı.Her zamanki gibi arkasında ben.
Marketin girişinde duran market arabalardan birini alıp alışverişe başladık.
"Ne gerekiyorsa sen at arabaya tamam mı, ben bilmiyorum alınması gerekenleri "Kafamı sallayıp onu onayladım .Unların olduğu reyona doğru gidecekken kolumun tutulmasıyla durdum. Bir kolumdaki parmaklara bir de o parmakların sahibine baktım . Kim olduğunu bulması zor değildi.Şu sıralar kolumdan tutmayı bir hobi haline getiren İlim'di kolumdan tutan.Kolumdan tutmaktan artık nasıl bir zevk alıyorsa .
"Sürekli kolumu tutmayı bırak İlim "kolumu tutan parmaklar çekildiğinde kolumu kendime doğru çekip sakince tuttuğum nefesimi geri verdim.
"Tamam özür dilerim ama arabaya bin demek için şey etmiştim ben " dedi önündeki market arabasını göstererek.
"Ne saçmalıyorsun İlim. "dedim yine ve yine tek kaşımı kaldırarak .Bu da bende iyice alışkanlık haline gelmişti artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kese Kağıdı
Chick-LitDünya sanki güzeller üzerine kurulmuş gibi. Filmlerdeki çoğu başrol oyuncu güzel ya da yakışıklı. Dizilerde en yakışıklı oyuncu her zaman en güzele aşık. Tüm kavgalar dizideki güzel kız için edilir tüm şiirler ona söylenir .Asıl amaç iç güzelliği a...