"Aslında o kadar güzel değilim" dedi kadın
Güldü adam.Sonra avuçlarının arasına aldı kadının yüzünü ve dedi ki
"Ben sana ölüyorum hatun "
Şuan ne yaptığımı sorguladığım anlardan biriydi. .Ben ne yapıyorum .Ve bunu ne için yapıyorum.İnanın bunu hiç bilmiyorum.Ve sorularımın cevabına gelirsek ben şimdi sinemada her hangi bir korku filmi seansının içindeyim.Adını unuttuğum içeriğine dikkat etmediğim ah pardon edemediğim bir filmdeyim.Peki bunu ne için yapıyorum ."İlim".
Sabah mutfaktan gelen gülüşme sesleriyle uyandım.Bizim evden öyle sesler pek gelmezdi .Annemle ben gülüşürdük ama bu seslerden biri erkek sesiydi .Bir an hırsız geldiğini düşündüm hemen ardından yatağımın yanındaki komidinde duran biblolardan birini elime alıp parmak uçlarımda odadan çıktım.o anda bu mallığın bana bile bile fazla olduğunu dank etti aklım .Ne yani gelen hırsızlar mutfağımızda gülmezdi herhalde. Saçmalama İzgi . Elimdeki bibloyu koridorda aynanın önüne koyup aynaya bakmadan mutfağa yürüdüm.Normal halimde bile aynadaki yansımamdan korkan biri olarak sabah ki halim sanırım kalpten gönderirdi beni.
Mutfaktan içeri girdiğimde ne göreyim.Bir adet sandalyeye oturmuş elini kolunu sallayarak bir şeyler anlatan ilim ve onu gülerek dinleyen annem.Rüyada falan mıyım acaba diye düşünsem de rüyada iken koku hissedilmediğini okumuştum ve ben şimdi ocakta kızaran sosislerin kokusunu alıyordum.Bu da demek oluyor ki rüyada değilim ve İlim şuan gerçekten burada .Ve benim şu anki halim orman kaçkını gibi.üstümde XL bir swet onun altında pandalı bir pijama ve en düşük ihtimal saçlarım kunduz yuvası gibi.Görüntümü hayalimde canlandırdığımda bu görüntü beni camdan atlamaya ikna etmek için yeter de artardı bile . Sessizce geri dönüp odama gitmeyi düşünürken lanet olasıca ilimin sesini duydum .
"Günaydın İzgi " İlim'in sesiyle içimden bir lanet okuyup geriye dönmüştüm .Annemde bana döndüğünde yüzünü buruşturdu.Ah hadi ama annem bu tepkiyi verdiyse düşündüğümden daha kötü bir haldeyim.Bence ben kesinlikle ölmeliyim.
"Günaydın kızım "dedi bir yanda başıyla odamı göstererek.Tamam anne anladık orman kaçkını gibi görünüyorum .Annemin böyle davranması sadece şu anki saçma kıyafetlerim içindi .Annem asla bana çirkin demezdi gerçi bunu hangi anne derdi ki.Ben annemin dizinde çok ağlamıştım ben annemin yüreğini dağladığı bilsem bile elimde olmadan onun gözleri önünde çok gözyaşı dökmüştüm.Bana edilen her hakarette ağlayarak annemin kollarına koşmuştum .
"Günaydın İlim günaydın anne ben hemen üstümü değiştirip de geleyim "
Arkamı döndüğüm gibi direk odama geçtim. İlime bu şekilde yakalandığım ikinci andı.Annem ilkinde böyle davranmamıştı.Ya o an İlimi tanımadığı için öyle yapmıştı yada şuan İlime potansiyel damat gözüyle bakıyordu. Allah'ım sen koru .
Üzerime siyah kısa bir sweter geçirip altıma da yüksek bel dar paça giydim.Allah yüzümden aldıklarını sanırım fiziğime vermişti çünkü fiziğim gerçekten iyiydi.Öyleki beni arkadan gören biri taş gibi kız deyip yüzümü ona döndüğümde tövbe estağfİrullağ deyip topuklarını yere vura vura kaçabilirdi.Allahın hikmeti işte.
saçım dün yıkadığım için yağlı değildi .Zaten düz olduğundan uyurken kabarmış yerler elimle biraz baskı uygulayınca düzelmişti.Yüzüme bir şey yapmıyordum zaten yapsamda işe yaramıyordu.
Daha fazla bir şey yapmadan odamdan çıktım.Koridordaki aynaya bu sefer bakmıştım.eh işte idare ederdim. Mutfağa girdiğimde ikisinin yüzü de bana döndü .İlimin her zaman ki gibi gülen suratı ve annemin eh işte idare eder şeklindeki bakışları eşliğinde yerime oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kese Kağıdı
Chick-LitDünya sanki güzeller üzerine kurulmuş gibi. Filmlerdeki çoğu başrol oyuncu güzel ya da yakışıklı. Dizilerde en yakışıklı oyuncu her zaman en güzele aşık. Tüm kavgalar dizideki güzel kız için edilir tüm şiirler ona söylenir .Asıl amaç iç güzelliği a...