CERENDEN..
Her yeni gün yeni umutlar taşırdı.
Selin dünden bana ''Yarın erken gel okula,kantinde otururuz '' demişti.
Bu yüzden erkenden kalktım.Tam olarak kalktım denemez tabi.Gözüm yarı açık yarı kapalı hazırlandım ve durağa gittim.Bekledim bekledim otobüs gelmedi bir türlü.. Tam 35 dakika olmuştu bekleyeli .
Sonunda otobüs geldiğinde'' Oh be sonunda demiştim ''içimden,bir o kadar da otobüs şoförüne sinirliydim, bu kadar beklettiğinden dolayı.Şu istanbulun trafik çilesi ,otobüs çilesi çekilecek cinsten değildi.
YAĞMURDAN...
Okula gittiğimde Selin ''sen bile geldin Ceren hala gelmedi ''diyerek sitem dolu bir cümle kurdu.Kantinde oturduk.Bizim sınıftaki kızlarda vardı .Onlar kalkınca;
Selin ''bu Ceren nerede kaldı böyle?''diye hemen soruyu bana yöneltti.
Benim hiçbir şeyden haberim yoktu ''bilmiyorum''demekle yetindim.Ama her zamanki saatten de geçti dersin başlamasına sadece birkaç dakika vardı.Merak etmeye başlamıştık.
Yaklaşık 50 saniye sonra Ceren okula gelinceyse;
Selin ''hani Ceren bugün okula erken gelecektin?''
Ceren ''kızlar neler oldu neler''
''Ne oldu ?''diye bir soru sordum aslında son haftalarda olanlardan sonra her şey olabilirdi.
Ceren ''Önce otobüs bir türlü gelmek bilmedi.Sonra geldi ama bu seferde otobüste Sedat'ta vardı".
"İyide o bizim oraya taşınmadı mı?Bayağıdır çıkışta bizim otobüsle gidiyor".2 hafta önce olsa bu cümleye direk cevabım'' ne? '' olurdu.Artık Sedatla, Savaşla ilgili olan hiçbirşeye şaşıramıyordum.
Bu Sedat'ı anlayamıyordum.Zaten karakteri de farklıydı.Savaş gibi değildi o .İnanılmaz samimi geliyordu.Bir o kadar da mutsuz.Hiç güldüğünü görmediğimi iddia edebilirdim.Bir de sürekli beni izliyormuş gibi hissediyordum.Anlaılan tek izlediği ben değildim.Ceren'i de izliyordu.
Ceren" e bugünde bizim otobüsle geliyor sabah benimle,akşam seninle.Her yerde olmayı nasıl başarıyor?"diye sordu.
Selin"Ben bunların hiçbirini çözemedim"derken ders zili çaldı ve sınıfa girdik.
ÖĞLE ARASI
Elif "kızlar az önce lavobadaydım .11-B'nin kızlarından biri diğerinden Savaş'ın numarasını istedi . Numarayı söylerken ben de benim telefonuma kaydettim".
Ceren" iyide bu numarayı biz ne yapacağız ki ?".
Selin "Savaş'a mesaj atalım".
"Mesaj mı?"diye bir soru sordum.Tekrar duymak istemiştim Selin'in ağzından dökülen sözcükleri.
Selin "bakın şimdi whatsapptan bir fake hesap kuralım,internetten güzel bir kız buluruz fotoğrafını koyarız, durum murum derken gerçek bir hesap gibi olur.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN #Wattys2015
Teen FictionSıradan 4 kızın hayatı birden bire değişmişti. Neden olduğunu bu kızlar bile tam olarak bilmiyordu .Akıllarındaki her tür senaryo varsayımdı.Bilemiyorlardı gerçeği ... Her günkü gibiydi o günde,başlarına geleceklerden habersizlerdi . Her zaman gitti...