CERENDEN...
Eve gelir gelmez kızlara bizim gruptan ''plan tamam''diye bir mesaj attım.Tabi mesajı görür görmez yazmaya başladılar.
WHATSAPP MESAJLARI
Selin:Hadi ya ne yaptı Savaş.Çok sinirlendi mi?
Yağmur: Çabuk anlat kızım .Tam olarak ne oldu?
Ceren :Kızlar tamam sakin.Biraz yavaş sorarsanız anlatacağım.
Selin:İyi çabuk anlat.
Yağmur :Hadisene kızım.
Ceren:Sizin kadar hızlı yazamıyorum ne yapayım yani.Savaş öldürmedi ama siz geç yazıyorum diye öldürmeye kararlısınız galiba.
Yağmur :Ne yapalım Ceren çok merak ettik.Şu an Murat'a başka zaman konuşuruz dedim.Düşün yani nasıl merak etmişsem.
Ceren:Bayağı merak etmişsin gerçekten de .
Ceren:İşte bana okulun karşısındaki yıkık binada buluşalım diye bir mesaj attı.Bende tırstım tabi.Bizim mahalledeki sahada buluştuk.Sonra da herşeyi anlattım işte.
Selin :Tam olarak ne anlattın?
Ceren:''Seni sevmiyorum Savaş dedim.Herşey oyundu.''
Yağmur: O ne dedi, peki?
Ceren :Pek birşey demedi.İlk başta inanmak istemedi.Sonrada dinledi yani.Bu kadar kolay olacağını sanmıyordum.
Selin:Hiçbir şey yapmadı,kızmadı, bağırmadı mı yani?
Ceren:Evet , öyle birşey yapmadı.Sadece gerçekten çok üzüldü.Kızlar inanın sizin canınızı yaktığı kadar canı yanmış gibiydi.
Yağmur:Az bile ona .Başka hiçbirşey olmadı mı?
Ceren:Yok .Bir de giderken Pinhani'nin şarkısı varya 'yalandan da olsa ne güzel güldün bana ondan gönderme yapıp ''yalanı bile güzeldi ''dedi.
Ceren:Kızlar ben bir an önce Elif'e herşeyi anlatıp rahatlamak istiyorum.
Yağmur:Evet .Elif herşeyi ilk başta bizden öğrenmeli.
Ceren :Özellikle benden, yarın arayıp buluşalım diyeceğim.Sonra da anlatacağım herşeyi.
Daha sonra yatağıma uzandım.Savaş'ın bana söylediklerini düşündüm.Kızmamıştı bile bana.Hayal kırıklılığına uğramıştı.Onu hayal kırıklılığına uğratmıştım.Neden bilmiyordum ama kendimi kötü hissediyordum.Onun bize bunca şey yapmasına rağmen.Hala kendimi kötü hissetmem neydi peki.O bize yaptıklarıyla mutlu oluyordu.Bense daha da üzülüyordum.
Hem niye aşık olmuştu ki bana .Hiç aşık olunacak bir kız değildim ben.Hele Savaş'a göre hiç.Tamamen zıt karakteriydim onun.Düzgün,uyumlu,dersleri iyi yani onun tam tersi biriydim.Ne kadar çabalarsak çabalayalım Savaşla bir ortak noktamızın çıkmayacağından,çıkamayacağından emindim.
Sonra Savaş'ın dediği şarkıyı telefonuma indirdim.Biliyordum ama uzun olmuştu dinlemeyeli.İner inmez açtım dinlemeye başladım.Defalarca dinledim şarkıyı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN #Wattys2015
Teen FictionSıradan 4 kızın hayatı birden bire değişmişti. Neden olduğunu bu kızlar bile tam olarak bilmiyordu .Akıllarındaki her tür senaryo varsayımdı.Bilemiyorlardı gerçeği ... Her günkü gibiydi o günde,başlarına geleceklerden habersizlerdi . Her zaman gitti...