SAVAŞTAN...
"Sedat ,dediklerimi iyi anladın değil mi?"
"Anladım anladım.Plan bende, merak etme "
"İyi o zaman ben sana planı uygula diye mesaj atacağım. Ben mesaj atana kadar bir şey yapma."
****
ELİFTEN...
"Kızlar hepinizi buraya çağırmamın nedenini merak ediyorsunuz anladığım kadarıyla"benimle olduklarından hiçte memnun değillerdi. Yüzlerinden okunuyordu.
Ceren"Evet .Ne anlatacaksan anlat hadi."
''Herşey burada başladı değil mi, bu kafede .Benim Savaş'a olan aşkımda bu cafede başladı.Bu kafe benim için keşkelerle dolu.Keşke kafeye girdiğimde Savaş'ı görmeseydim.Keşke size hiç ihanet etmeseydim.Keşke herşeyin bir dönüşü olsaydı.Ama biliyorum beni affetmeyeceğinizi.Özür dilemek çok basit. Sadece iki kelimeden oluşuyor.Ama yapabileceğim başka bir şey yok.''
Selin'e döndüm."Özür dilerim Selin.Senin Yağız'ı sevdiğini ben söyledim Savaş'a."
"Ne?Bana bunu da mı yaptın?"
Benden beklemiyordu bunu da yapmamı.Hiç beklememişlerdi ki.Ne diyeceğimi bilmiyordum.Ne denirdi ki , nasıl özür dilenirdi.
Hızla masadan kalktı.Tam giderken" lütfen anlatacaklarım var "bu cümle onu durdurmamıştı."geçmişin hatırına" deyince geri döndü ve masaya oturdu.
"Gitmediğin için sağol "dememe hiç bir cevap vermedi.
Yağmur'a döndüm."Senden de özür dilerim Yağmur.Muratla aranız benim yüzünden bozuldu."
''Senin mi?Ne alaka ya ?Murat Emre'yle konuşmamızı görmüş ondan benden nefret ediyor.''
Ceren"Sen Muratla mı görüşüyordun Yağmur?''
"Evet ,hatta çıkacaktık. Yine tüm olumsuzluklar başıma geldi .
Selin"Ne, çıkacak mıydınız ?"
Yağmur "Yani ..Aramız çok iyiydi.Ama Murat benim hem onu hem Emreyi aynı anda idare ettiğimi sanıyor."
Anlaşılan hiçbirinin hiçbir şeyden haberi yoktu.Dürüst olmak istiyordum bu sefer, her şeyi anlatmakta kararlıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN #Wattys2015
Teen FictionSıradan 4 kızın hayatı birden bire değişmişti. Neden olduğunu bu kızlar bile tam olarak bilmiyordu .Akıllarındaki her tür senaryo varsayımdı.Bilemiyorlardı gerçeği ... Her günkü gibiydi o günde,başlarına geleceklerden habersizlerdi . Her zaman gitti...