DOSTUM OLMUŞ KARANLIK

382 178 30
                                    

SAVAŞTAN

''Sedat şu kız var ya bizim Yağız'a yanıkmış''.

''Bizim Yağız ..Emin misin abi?''

''Lan eminim tabi.Elif söyledi.Ne istesem yapıyor kız.''

''Ee ne yapacağız?Yağmur'u kalbinden vurdukta Selin ne olacak?''.

''Selin'ide kalbinden vuracağız''

''İyi de abi ..Bu kız bizim oğlana aşık''.

''Düşüneceğiz bir şeyler''.

****

Birkaç Saat sonra

''Savaş şu an elimde öyle bir şey var ki?''.

''Kör müyüm lan  ben , elinde telefon var görüyorum''.

''Oğlum şu an bu telefondaki şeyle Selin'i yerle bir edeceğiz''.

''Neymiş lan Selin'i yerle bir edecek şey''.

''Bak açıyorum iyi dinle''.


DUYURU İÇİN YAPILMIŞ TÖREN

SELİNDEN

Okulda yine tören var diye indirdiler bizi aşağı.Ayakta dikilmekten bacaklarımızdaki hücreler tek tek ölüyor.Bu  saçma törenleri bir türlü anlamıyorum.Duyuru yapmak için tören mi yapılır.Yıl olmuş 2015.Kur bir whatsapp grubu tüm okulu ekle bir tek yönetici sen ol gruba yazmayı yasak et ve tüm duyuruları mesajla ilet.Bu kadar uğraşıp bizi de kendilerine de yormaya ne gerek varsa...

Zaten bide  kızlarla da aram bozuk.Eskiden olsa şimdi sırada kıkırdaşıp dururduk.O günleri şimdiden özlüyorum.Oysa bir hafta bile olmadı.Kendimi çok yalnız hissediyorum.Kimsem yok gibi.Bir insan asıl arkadaşı olmayınca yalnız kalıyormuş.

Derdini paylaşacağın kimsen olmuyor .İçinde tutuyorsun tutuyorsun sonra yaşadıkların seni  boğuyor.Anlatacak arkadaşın yoksa mutluluk bile mutlu etmiyor insanı.Mutluluk  anlık duygu.Mutlu olduğun anları hatırlayıp birilerine anlattıkça mutluluğun kat kat katlanıp çoğalır.Şu sıralar hiçbir şeyden tad alamıyorum.

Hopörlor açılır ve tüm okulda şu kayıt yayınlanır.

''Yağız'a çok aşığım .Çok seviyorum onu.Uğruna ölebilecek kadar seviyorum''

Olamaz bu ses,bu ses benim sesim diyerek hıçkırarak ağlayarak koştum.Tüm okul bana bakıyordu.Artık herkes biliyordu benim Yağız'a aşık olduğumu.

Kendimi çok kötü hissediyordum.Bu kaçıncı aşşağılanışımdı.Aşk bu kadar kötü , utanılası birşey miydi ki?.Yanlış kişiye aşık olmaktan başka ne yapmıştım ben.Onlar ,bu okuldakilerin hiçbiri bir kez olsun aşık olmamışlar mıydı?.

Galiba çok şanssızdım.Kalbim çok yanlış kişiyi seçmişti.Bu yanlışlığıysa herkes söyleyip duruyordu.Hiçbir kız sevgilisi olan birine aşık olmayı tercih etmez.Kalbimin hatasını ruhuma ödetiyorlardı.Yanlış kabiminken ruhumunda bu yanlışın bedelini ödemesi çok saçmaydı.

Ben onu düşünürken o da acaba  benim onu düşündüğüm gibi o kızı düşünüyor mu,o kızla konuşuyor mu, mesajlaşıyor mu diye düşünüp her hayalimi bile hüsranla bitirirken başkalarının böyle şeyler yapmasını normal bulmam lazımdı aslında.

BİLİNMEYEN #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin