DÖKÜLEN BONCUKLAR

446 191 39
                                    

                                     ''Her şeyin bir bedeli vardır.Bazen iyiliklerinde...''

''Selinle beraber kızlar yaptı.''Bunu söylememem lazımdı.Bir anda ağzımdan çıkıvermişti. Ne yapacaktım ben şimdi.Üstelik kızlar benim için dün neler yapmıştı.Böyle mi teşekkür ediyordum.

''Selin,Ceren ve Yağmur yani''

''Evet ''Kedi yavrusunun miyavlaması kadar sessiz cevap vermiştim.

Boynum yere dönüktü.Boynumu yukarı kaldırdı gözlerime bakarak '' özür dilerim Elif , ben sen yaptın sanmıştım.Çok sinirlendim , beni affet..''

Sessizliğimi bozmadım.

''O kızlara bunun bedelini ödetelim.Benimlesin değil mi Elif?''

Onu onaylamamı bekliyordu.Başımı olumlu anlamda salladım.Bu saatten sonra kızların yanına gitsem eskisi gibi arkadaş olabilecek miydik?Hayır imkansızdı.Zaten bir anda onların yaptığını da söylemiştim.

Beni artık istemeyeceklerinden adım gibi emindim.Hem hala Savaş'a aşıktım.Ben onunla olsamda , olmasamda o aklındakini yapardı.Olan bana olurdu.Bu yüzden aşık olduğum kötü çocuğun yanındaki kötü kız olamaya razı olacaktım.

YAĞMURDAN

Sabah kalkar kalkmaz her zaman yaptığım ilk şey telefonumu kontrol etmek olur.Ama malasef her sabah telefonu hayal kırıklıklarıyla bırakıyorum.Bu sabahsa whatsapptan Murat ''Günaydın'' mesajı atmıştı.

Yataktan hemen zıpladım.Ne yazacaktım ben şimdi.Günaydın mesajına günaydından başka ne yazılırdı ki ama 35 saniye boyunca gerçekten ne yazacağımı düşündüm.Ardından bende ona hemen ''günaydın ''yazdım.

İyide Murat'ın numarasını bilmiyordum ki ben , rehberimde kayıtlı değildi.Nasıl olmuştu bu.Galiba arsadayken gizlice benim  numaramı kendi rehberine kaydedip ,kendi numarasını da benim rehberime kaydetmiş olmalıydı.

Hemen mesajıma cevap olarak''gün şu an aydınlandı'' yazdı.Ne kadar romantik biriydi .Daha öncede 2 kez çıkmıştım.Tabi öylesine ilişkilerdi. Murat'ı sevdiğim gibi sevmemiştim.İlk defa böyle romantik ,güzel mesajlar alıyordum.Bir süre mesajlaştık.

Galiba biz, çıkmadan önce yaşanan o güzel dönemi yaşıyorduk.İlişkimizin bir adı yoktu ama kanka da değildik yani.Aşkımı imkansız olarak görmüştüm ama galiba imkansız değildi.O kadar mutluydum ki..

 Elifle yaşananlar yüzünden içimde bir burukluk vardı.Yaşananlardan sonra kızlarla da eskisi gibi sürekli mesajlaşmıyorduk.Aramıza soğukluk girmişti bir kere, nasıl kapanırdı...Bir arkadaş grubundan birinin bağı koparsa hepsinin bağı kopuyormuş.

Tıpkı bir zincire bağlı boncuklar gibi.. Önce zincir kopar ve bir boncuk düşer.Sonra sırasıyla boncuklar dökülür.Bizde tıpkı o boncuklar gibi dökülüyorduk.Ve ben bundan çok korkuyordum.Murat'la yaşadıklarımızı daha anlatmamıştım nedenini bende bilmiyordum.Birilerine anlatmak istiyordum ama anlatmıyordum.Anlatamıyordum...

*****

Bugün okulda hep Muratla beraberdim.Zaten kızlarla olamıyorduk bugünlerde.Muratla aramızın iyi olmasının zamanlaması da süperdi.Murat olmasa bütün gün okulda kitap okuyacaktım.Kitap okumak çok güzeldi ama Muratla olmak tarif edilemeyecek kadar güzeldi...

BİLİNMEYEN #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin