ÖNEMLI

5.2K 219 34
                                    

Sevgili okurlar,

Bu hikayeye sezon finali vermeye karar verdim.Hemen sövmeyin bana lütfen.Nedeni;Benim bu hikayeyi düzenliyecek olmam ki wattys yarismasina laik olsun ve tabiiki sizlere de.Fazla bir degisiklik yapmiyacagim sadece anlatimini düzeltecegim.Muhtemelen bu tatilim(!)sadece 3 hafta sürecek.Ama merak etmeyin 12.bölüm bomba gibi gelecek(Cok mu iddaali konustum?).Malesef bölümleri coguzaman tek basima yazmak zorundayim cünkü diger yazarimiz Milkadelisi fen ögrencisi oldugu icin dersleri yogun olucak ve fazla bölüm yazamiyacak.Bu nedenle daha cok beni görüceksini zuhahaha.

Bu arada tanıtım videosu için calismlarimiz başladı.oda büyük ihtimalle 12.bölümle birlikte gelecek.Artık hikayeyi ve tüm karakterleride tanımış olursunuz.Video yu multimedya ya koyarim.Eğer bir aksilik çıkarsa da linkini paylasirim.

Emin olun ki bu hikayeyi düzenli olarak okuyan 10-15 kisiyi gercekten cok seviyoruz.Siz olmasaydiniz buraya bile gelemezdik.Az bir sayi olsa da sizin vote ve yorumlariniza cok seviniyoruz elimizden geldigi kadar da yorumlara cevap vermeye calisiyoruz.Bana o wattpad den bildirim sesi gelince acikcasi cok heyecanlaniyorum.Iyi ki varsiniz.
'

Neyse cok konustum.Birdahaki bölümde görüsmek üzere.Öpüldünüz :*

AswangVampiri

N'aber Yakışıklı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin