NY 10

9.6K 583 129
                                    

Karan'ın bakış açısı;

Resmen beş seneliğine hapisi boylamıştık.Acaba okula gitmeme engel olurmuydu?Tabikide 22 yaşındaki bir insanın lise 3'e gitmesi bir sorun olmazdı(!)Degilmi(?)

"Abi burada wi-fi varmı?"

Bütün mahkum gözler orçuna dönmüştü.Eger böyle devam giderse ilk günden hastahanelik olurdu.

"Sen burada ekmek bulursan şükret yiğen." 45 yaşlarında gibi gözüken bir adam göz alıcı döşenmiş bir ranzadan kalkıp orçuna doğru yürüdü.Omuzlarında bir takım elbisenin ceketi vardı,elinde ise bir tesbih.Tahminimce buranın ağası olmalıydı.

Kamil,kulağıma doğru egilerek "Vay be böyle hapishanede ağır abi numarası çeken kişileri hep filimlerde var zannederdim.Eminim ki omzundaki ceket düştüğü an nonoş'un teki çıkar." dedi.

Bende aynı işlemle kamile döndüm.Fakat gözlerimi orçunla bu amcadan ayırmıyordum.Aksi takdirde ilk günden orçun kavga çıkarırdı.

"Iyi işte kanka.Iyi anlaşırsınız."

Kamil gözlerini devirdi ve sinirini belli eden bir homurdama çıkardı.

"Olum olayı anlattım ya sana hepsi alya'nın yüzünden uydurmaydı diye."

Bu sefer tüm vücudumu kamile döndüm ve ters ters baktım. "Zaten buradan bir çıkalım o küçük şeytan'ın işini bitiricem." Konuşmamızı bozan orçunun üzüntülü çıkan sesi oldu.

"Ya abi ama ben daha Justin Bieber'a oy vericektim." dudağını büzdü.Açıkcası aklıma dank etmişti Fenerbahçe maçlarını nasıl takip edicektim?

Çakma ağır abi bir adım daha yaklaştı orçuna.

"Kim miş bu biber?" Orçun sinirlenmişe benziyordu.

"Biber mi?Ben varya seni bir biber kızartmasıyla haşlanmış patatesle bir ederim,üstüne birde domates sosu,Tüm biberlere hakaret olarak ortada kalırsın."

Hepimizin ağzı açık kalmıştı.Bu agresivlik nereden çıkmıştı şimdi?

"Acıktım ben.Yemek getirin bana." aç hayvan.Ne zaman doydun ki?

Çakma ağır abi şaşkınlığından birşey yapamadı.Sadece arkasında duran adama el işareti yapıp orçunun karşısına bir masa hazırlattırdı.

Arka tarftaki ranzalardan eli bastonunu zor tutan yaşlı bir amca geldi.

"Uyy oğlum söyle bakim.Kimdir bu Bieber?"

Orçun ağzı yemekle dolu bir şekilde yaşlı amcaya döndü.

"Hani varya şarkısı 'baby baby baby' diye."

yaşlı amca gözlerini açtı. "Uyy hayasız.Biliriz biz bu baby leri." orçun tekrar yerine giden yaşlı amca'nın arkasından yüzünü buruşturdu.

Etrafta bir sessizlik dalgası oluştu.Herkes şaşkınlıkla orçunu izliyordu.Aynı şekilde bizde öyle.Şu internet üzerinden bir dakikada ünlü olmuş insanlara benziyordu şuan karşımda ağzı tıka basa dolu olan badboy.Kamil bu sessizliğin ardından konuşmaya başladı.

"Dayılar,Söyleyin de biz nerede kalalım?"

Dademin ağır abilik yapan çakma ağır abi bize doğru döndü.

"Yeni ağa mız karar versin." dedi ve orçunu gösterdi.

Kusura bakmayın terbiyemi bozucam ama buna sadece bir cümle uyar.

N'aber Yakışıklı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin