NY-16

6.3K 293 81
                                    

Multi-Deniz ve dağhan

Arkadaşlar bir önceki bölümdeki multimedya Arda idi fırat değil.Bir yanlışlık olmuş kusura bakmayın.Düzelttim fakat sizde düzeltilmemiş olarak gözükebilir.

Karan'ın ağzından

"Lan mal! Hani kötü çocuk olunca Alya beni sevecekti. Kızın dudağında tiki varmış."

"Ney! Tiki mi varmış dudağında?"

"Evet!"

"Evet mi?"

"Kamil sinirlerimi hoplatma! Vuracağım şimdi ağzına eve ağlayarak gideceksin!"

"Eve ağlayarak mı gideceğim?"

Benim ayağa kalkmamla Kamil'in kaçması bir olmuştu.

"Kaçma lan gel buraya!"

**********
Alya'nın bakış açısı

"Bildiğimiz öpmeye çalıştı yani. Bir tuhaf davranıyordu zaten. Yaklaşınca bana, kafamın içindeki hücrelerim öldü resmen, gitti kafam.

Kamile bana birşey anlamamış masum masum bakınca açıklama gereği duydum.

"Kafamı çarptım yani."

Bu sefer başını hızla aşağı yukarı sallıyordu fakat o masum bakışları değişmemişti.

"Sonradan Karan'a bağrıp çıktım kahveden."

Kamilenin yüzündeki masum ifade silinmiş kahkaha atıyordu.

"Bir kez daha kahve desene Alya. Allah'ım resmen tuvalette ekmek kemirmişsin de kaderin çarpılmış gibi. Bir kez daha de bir kez daha.

Elimi Kamile'nin alnının üstüne koyup geriye doğru ittirdim. Bağdaş oturduğu yatağımda geriye doğru düştü.

"Gülme artık yeter."

"Ah! Kıç kemiğim."

Kamile yerden yatağıma tırmanmaya çalışırken ben onu tınlamıyordum bile.

"Boşver kıçı mıçı. Ben ne yapacağım şimdi?"

"Ne demek ne yapacağım?"

Gözlerimi devirdim.

"Kıçının üstüne düşünce beynine vurdu herhalde? Karan'ı ne yapacağım? Çayan da var, biliyorsun."

Bu sefer karnının üstüne yatmış, dirseklerinden destek alarak kafasını yukarda tutuyordu. Tam bir 'Kanka seni dinliyorum.'pozisyonuydu. Tabi bir de elindeki cipsi saymazsak.

"Yeme şunu yatağımın üstünde. Akşam gelip basacaklar beni. Çarpılırsam görürsün."

Umursamaz bir tavır ile poşetten bir cips daha alarak ağzına attı.

"Ne güzel. Çarpılırsan tipin düzelir işte."

"Senin düzelsin tipin be."

Benim bağırmam ile odaya hemen Yağız fırladı. Elinde oyuncak bir silah diğer elinde ise beyzbol sopası.

"Alya! Noldu? Nerede o namussuz?"

Yüzü endişeli gözüküyordu. Durmadan sağ sola bakıyordu Yağız. Gözleri Kamile'yi bulduğunda hemen duruşunu düzeltti .

"Sen de mi buradaydın Kamile ya?Ben de şey yapıyordum...Şey işte...Alya'yı kurtarıyorum. Herzamanki işim yani. Sürekli yaparım ben. Kurtarırım Alya'yı herzaman. Değil mi Alya?"

N'aber Yakışıklı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin