Bölüme geçmeden mutlaka okuyun!!!!
Arkadaşlar twitter üzerinden parodi hesabı açılacaktır.Şimdilik sadece 3 karakterinkini açıcağız,gün geçtikcede bu sayı artıcak.Şimdi asıl soru şu ilk iki parodi Karan ve Alya olucak 3.sü kim olsun?
1)Kamile
2)Kamil
3)Orçun
4)Melike
5)Arda
6)Fırat
7)Rana
8)Selin
9)Deniz
10)Dağhan
11)Yağız
12)Çayan
13)Uyku
14)GamzeSonucu yorumlarınız belirliyecektir :)))
●●●●●●Bölüm 13●●●●●●●●
Bu sabah servisi kaçırmamıştım. Nedense bütün gece uyku tutmamıştı gözümü. Hatta 1 saat erkenden hazırlanmış annemin gözlerini yaşartmıştım. Kamile'ye ise dün olanları tek tek anlatmış ve küfürlerini duymaya maruz kalmıştım. Sabah sınıfa girdiğimde Karan'ın yanımdan kalkıpta tekrar Kamil'in yanına oturduğunu gördüm. Moralim bozulsa da belli etmemeye çalışarak yerime geçtim. Bana kızmıştı, evet. Ama bunu değiştiremezdim. Kimsenin hayatına kimse karışamaz.
Arkama baktığımda Kamil'in dikkatlice ders dinlediğini Karan'ın ise kaşları çatık bir vaziyette defterine birşey karaladığını gördüm.
Özür mü dilemeliydim?
Peki ne için?Çantamdan defterimi çıkararak bir sayfasını kopardım ve tekrar defteri çantama koydum. Kareli kağıda bir şeyler yazarken aynı zamanda Kamile ne yazdığıma bakıyor mu diye kontrol ediyordum.
Küs müsün?
Fizik hocasının tahtaya dönmesi ile kağıdı Kamil'e fırlattım.
"Karana ver." Başını sallıyarak kağıdı Karan'a verdi.
Karan kağıda şaşkınca baktı. Daha sonra bakışlarını kağıttan kaldırıp bana baktı.
Yazdığım notu okurken gözlerini devirdi ve derin bir nefes aldı. Daha sonra eline bir kalem alarak sıkkın bir ifade ile birşeyler yazdı.
Kamil de aynı işlemle kağıdı bana gönderdi.Ne için kızayım ki sana? Aptallığına mı? Herzaman böylesin zaten. Alıştık artık HEPİMİZ.
Kağıdı okurken istemsizce kaşlarım çatıldı.
Neden sinirlisin peki bana? Benden sana ne?"
"Salak mısın acaba? Senlik bir durum yok. Benim 17 senedir koruduğum götüme laf attı lan. Hıncımı aldım. Sen bahanesin ;)
Kaşlarımı çatarak sinirle elimdeki kağıdı yırttım. Benim için değilmiş miş. Sanki ben illa benim için yaptın dedim.
Bakışlarımı Kamile'ye kaydırdığımda bana kıs kıs gülüyordu.
"Göt oldun."
Gözlerimi devirdim.
"Farkındayım. Şimdi barıştın mı bari benimle?"
"İyi madem. Senin dersini Karan vermiş gibi duruyor. Bana artık laf düşmez. Barışalım bakalım."
Buruk bir gülümseme gönderdim ona .En azından buruk olmasını umuyordum. Ardından Karan'a döndüm, pür dikkat dersi dinliyordu. Kamili'n bana garip el kol hareketleri yapması ile ona odaklandım.
"Boşver Alya. Barışırsınız sonra."
Hocanın duymaması için bana doğru eğilerek fısıldamıştı. Karan, yanında bir kıpırdama hissedince dikkati dağılmış ve yanındaki Kamil'e bakmıştı.Benimle konuştuğunu anlayınca elinin tersiyle Kami'lin omzuna vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
N'aber Yakışıklı?
Humor"Pisst. N'aber yakışıklı?" diye başlıyan bir aşk hikayesi. Onlarda "Bir varmış, bir yokmuş."diye birşey yok. Onlar herzaman, herkesle varlar. "Dur ne yapıyorsun ?" "Sadece öpüceğim Alya." "Olmaz benim dudağımda tikim var." © Bütün haklar Kübra ve Ze...