NY 14

7.2K 405 96
                                    

Medya-Orçun

Bir insan kendini ne kadar hızlı yatağa atabiliyorsa,o kadar hızlı attım kendimi.Kafamın karışık olması beni sinir ediyordu.Çayanın o konuşması kalbimin en derinliğinde birşeylerin acımasına sebep oluyordu.

Ben kesinlikle Karana aşık değildim.Hangi aptal insan kendisine hakaret eden birine aşık olurdu ki?

Kızlar,uyanın artık.Sizi aşağlıyan bir adamdan hiç bir halt beklemeyin.Sizi ezmesine izin vermeyin.Bırakın kendi egosuyla kendini tatmin etsin.Insanları aşağlayan birisinden ne saygı bekleyin nede şefkat.Şukadarcık kalbi yerine elmas taşısa ne yarar?Öyle insanların elinde elmasta çamura döner.

Hemen telefonumu elime alıp çayana kısa ve öz bir mesaj yazdım.

Karana aşık değilim.

Mesajım iki tik olmuştu.Demekki interneti açıktı.Ondan mesaj beklerken gruptan gelen mesajlara bakıyordum.Ardadan bir mesaj vardı.Merakla ardanın mesajına tıklayıp okumaya başladım.

Günün sorusu:Köpekbalıkları neden havlamaz?

Mesajı okumamla yüzümdeki çatık kaşlarımın hiç birdaha düzelmiyeceğini hissettim.İçimde bir hüzün oluşmuştu.

Çünkü sana saygısızlık etmek istemiyorlar kanka.

Mesajımı gönderdikten sonra bildirim sesiyle ardanın profilinden çıktım.Çayanın mesaj attığını görünce hemen üstüne tıkladım.

Cevap vermen niye bukadar uzun sürdü?Okulda söyleseydin keşke.

Haklıydı.Neden okulda söylememiştim?Belki o an söylediklerinin etkisinde kalmıştım?Öyle içten konuşmuştuki ağzımı bile açamamıştım.

Özürdilerim...Sadece bir an gerçekten olabilirmi diye düşündüm.

Düşünme.Ben düşüneyim ama sen düşünme.Senin başka birini sevmen benim iki senelik açık yarama tuz basmak gibi olur.Ben kabullenene kadar sen düşünme hiçbirşey.Ben ikimiz içinde düşünürüm.

Yazdığı mesaja gülümsedim.Tamam onu belki sevmiyordum ama içimde bir yerlerin kıpırdamasına izin veriyordu.

Hazır düşünme demişken,benim ödevimi yapsana?

Birdakika ne?Bana mavi tik atmayla yetinmemiş,birde engellemişti.

Kendimi iyice yorgana sarıp engellenmenin acısını çekiyordum.Okadar zor birşeymi istemiştim?

Aman ya ben bir engellemeylemi bitecektim.Olmadı akşam özel numaradan arar telefon sapıklığı yapardım.

Kontörüm de yok!

'Aman' dermişcesine elimi salladım.Yemek yerdim ozaman bende.Aç ayı oynamaz.

Mutfağa girdiğim an çığlığımı basmıştım.

"Bu hal ne lan?!"

Melihte bağırmamla korkmuş,olduğu yerde çakılı kalmıştı.

"Melih sana diyorum.Bu tayt ne?"

Melih kendine gelerek üstüne baktı.

"Süperman kıyafetim.Birazdan sıla gelicek.Onun için giyindim.Beni kahramanı olarak görsün.Güzel değilmi yoksa?Batmanlisini mi alsaydım acaba?"

Hala ağzım açık melihi izliyordum.Psikolojim bozulmuştu.Bu yeni nesillere ne yapıyorlardı?İştahımın kaçmasıyla sadece masanın üzerinde duran elmayı alıp mutfaktan çıktım.Elmamdan bir ısırık aldığım sırada aynı zamanda da melihten garip bakışlarımı ayırmıyordum.

N'aber Yakışıklı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin