NY 8

13.1K 725 115
                                    

"Pazartesi günü Saat 11.30 da neredeydin?"

Elimdeki el fenerini çayanın ışıktan buruşmuş yüzüne tuttum.El fenerinin yaydığı ışıktan dolayı rahatsız olmuştu.Gözlerini buruşturarak konuştu.

"Karandan dayak yiyordum."

dedi tükürürcesine.Karan'ın bakışları çayana çevrildi.

"Hak ettin.Sen var ya nasıl benim bu 17 sene koruduğum-"

Kamil,Çayan'ın üzerine yürüyen ve diyer yandan kalçalarını tutan karanı,kollarını önüne atarak durdurdu.

"Tamam dostum başlama yine götünün namus meselesine."

Kamil,çayana tiksinerek baktı.Gözlerini bize alayla bakan utkuya dikti.

"N'oldu kamil?Ne bu sertlik bebegim?Yoksa sen benden hoslandinmi?Eh gay leri bile kendime aşık ettiysem şu kamile de kolay olmuştur."

Hepimiz koro halinde-Kamil ve utku hariç- "Gay mi?!" diye bağırdık.Çayan bile şaşırmış gözüküyordu.Karan'ın gözlerinde ise hayal kırıklığı vardı.En yakın dostunu kaybetmış gibi.Gözleri bas bas "Lan ben varya ben senin yanında soyundum be.Sen benim küçüklük arkadaşım,herseyimi anlattim sana.Sen bana bir bunu bile anlatmadinBu kadarmıydı yani?" diye bağrıyordu.

Kamil beklenmedik bir hareketle utkunun o güzel ama tiksindirici yüzüne bir yumruk geçirdi.

"Kamile yi sakın aptal yerine koyma onun tek hatası senin gibi bir p*zevengi sevmesiydi.Şu günlerimde bana iyi bir dost oldu o.Sen kendi kendini tatmin etmeden, mutlu edebilirdi seni,kiymetini bilemedin.Seni salak.Kaybettin farkında bile deyilsin.Kaç kişi seni seviyor ki?'Bütün kızlar'diye başlama çünkü onların neden yanında kaldıkları apacık belli."

"Gay olmasaydın kamileden hoşlandığını zannedicem.Eski sevgilime mi asılıyorsun sen?"

Kamil tükürürcesine bagirdi.

"Orçun malları getir."

Kamileye çevirdim bakışlarımı.Dokunsan ağlicak gibiydi.Eski sevdiği bir p*c,yeni sevdiği ise gay çıkmıştı.

"Orçun!Nerdesin?! Sana malları getir dedim!"

Kamil in bağırmasıyla deponun(!) kapısı açılmıştı.Orçun dolu ağzıyla içeriye girdi ve birşeyler geveledi.

"Pardon patron dolapta cok güzel kısır vardı,onları yiyordum."

'Zıkkım ye'

"Mallar nerede?" diye sordu kamil ciddi bir bakışla.

orçun ağzındaki son lokmayıda yuttuktan sonra ayakkabılarını çıkardı.

"Maskelerinizi takın çocuklar.Şimdi benim bombalarım geliyor."

Orçun elinde tutuğu doktor maskelerini bize fırlattı.Utku ne yaptığmızı anlamamıştı bile fakat çayan bu olaya daha öncede revir de şahit olduğu için çırpınmaya ballamıştı bile.

"Hayır!Ben daha çok gencim."

Karan da kendini havaya sokmuş olucakki çayana bir tane geçirdi.

"Kapat çeneni ırz düşmanı."

Bu şiddete daha fazla dayanamamış olucam ki asıl amacımızın ne olduğunu hatırlattım.

"Çoraplardan başlıyalım."

Bir elimde çorap ı tutuyordum diyer elimle ise kokuyu alır almaz kopucak olan burnumu.

N'aber Yakışıklı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin