Multi-Arda(espri katili)
"Ahhh! Yapma etme Fırat amca! Vallahi billahi bir daha hiç bir şekilde evinizin önüne gelip bağırmayacağım."
"Ya Fırat amca ben bir şey yapmadım ki neden beni de Karan gibi cezalandırıyorsun?"
Kamil'in sözleri ile Kamil'e kötü kötü baktıktan sonra tekrar Fırat amcaya döndüm.
Bizi cezalandırmak için ıslak havlu ile çıplak sırtımıza hızlı hızlı vuruyordu.
Acıdan yerimde duramazken bir de Kamil ile uğraşamazdım. Tekrar Fırat amcaya yalvarmaya başlayacak iken Fırat amca vurmayı kesti.
"Bir daha sizi Alya'nın yanında görmeyeyim. Yoksa bu sefer böyle kolay kolay kurtulamazsınız. Hadi yıkılın şimdi karşımdan."
Üzerimize kazaklarımızı giydikten sonra arkamıza bir kere bile bakmadan koşarak oradan uzaklaştık.
****
Sabah kamileyi arayıp hemen bizim evin önüne gelmesini söylemiştim.Yaklaşık on dakika sonra babasından yine kaçırdığı arabayla kapımızın önündeydi.Dersin başlamasına iki saat vardı ve ben dün geceki olayları sakin kafayla kamileye anlatmak için onu erken çağırmıştım.
"Saat daha altı alya.Altı.Neden çağırdın bu saatte?"
"Seninle birşey konuşmam lazım.Tren garının oraya sürermisin?Herzaman ki yere."
Basini sallıyarak kapımı açtı.
"Atlayın bari hanımefendi."
*
"İyi yapmış fırat amca.""Bir görseydin,kamil'i bile dövdü o havluyla."
Kamile alttan alttan gülümsedi ve bana kedi gibi baktı.
"O şeyi,o havluyu bana versene ya."
Bir türlü kalkmayan tek kaşımla baktım karşımdaki hala sırıtan kedi gibi kıza.
"Ne tür bir sapıksın sen?"
"Öyle deme.Sadece ondan bana kalan birşey olsun istiyorum.Benim ondan hoşlandığımı öğrendiğinden beri hiç konuşmiyoruz."
"Peki hiç konuşmayı denedinmi?"
"Evet!Kaçkez karşısına geçip
"Hastayım hasta hasta, zordayım zorda zorda
Sana sana ölürüm, sana sana biterim
Sana sana yanarım, yanar yanar yanarım
Sana sana yanarım, yanında oynarım
Tatlı tatlı konusur ne istersen yaparım
Hergün evde kalırım sana sarma sararım
Ellerin ayaklarına mmm... masaj yaparım
Derdine derman olurum sana kurban olurum
Sağa sola yanar durur kulun kölen olurum
Mmm... okşarım, mmm... koynunda yatarım
Darman darman darman duman her tarafı yakarım."Diye şarkı söyledim."Gözlerim yuvalarından çıkmak üzereydi.Sesli bir şekilde küfrettim fakat o sırada geçen ternin sesi duyulmasını engelledi.Tren geçtikten sonra oturuşumu düzeltip ciddi bir şekilde kamilenin yüzüne baktım.
"Sen ciddimisin?"
"Evet.Hatta kendi bestemi bile yaptım.
"Dar geldi o sıra sana.Yer açtım kendi yanıma.Gel otur yakışıklı kur yapayım ben sana."
Bankların arkasında olan pencereden tren biletleri satan adama seslendim.
"Abi bir sonraki tren ne zaman?Nereye gidiyor hiç farketmez.Yeterki götürsün beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
N'aber Yakışıklı?
فكاهة"Pisst. N'aber yakışıklı?" diye başlıyan bir aşk hikayesi. Onlarda "Bir varmış, bir yokmuş."diye birşey yok. Onlar herzaman, herkesle varlar. "Dur ne yapıyorsun ?" "Sadece öpüceğim Alya." "Olmaz benim dudağımda tikim var." © Bütün haklar Kübra ve Ze...