İşte benim stilim yarışması NY 10 özel bölüm.

9.6K 403 40
                                    

"Sevgili ekran başındaki izleyicilerimiz.Ben Öylem Salta.Bu gün yep yeni bir bölümle tekrar karşınızdayız."

Genç sunucu sahnede bir oraya bir buraya gidiyordu.Arkasında duran sürgülü kapıyı işaret ederek tekrar konuş maya başladı.

"Ve işte karşınızda moda dünyasına isimlerini kazıyan değerli jürilerimiz."

Kapı açıldı ve içeriye gayet genç ve fiziği düzgün olan bir kadın girdi.Kameralara bir kaç öpücük attıktan sonra isminin anıl masıyla tekrar yerine oturdu.

"İrfaniye susamcığı yerine aldıktan sonra diyer jürimiz Kazım Delalı."

Bu sefer o sürgülü kapıdan bir bay girdi.Ve havalı bir yürüyüşün ardından jüri koltuğunda oda yerini aldı.

Genç sunucu jüri koltuğunda zaten oturan kadına çevirdi bakışlarını.

"Ve son jürimiz nazmiye yerler."

Jüriler tekrar kameralara dönüp el sallayıp öpücükler attılar.
Ardından sunucu podyumun tam ortasına geçti.

"Ve işte karşınızda yarışmacılarımız."

Sürgülü kapı tekrar açıldı ve sırasıyla yarışmacılar dans ederek girdiler içeriye.

Orçun en önde kıvırta kıvırta ilerlerken Öylem hanımı kalçakarıyla ittirdi ve kameraların karşısına geçerek daha da abartılı dans etti.

Arkasından ise kamile gelerek orçunu aynı şekilde ittirdi ve kameraların karşısında poz vererek gülücükler saçtı.

Bunları görüpte durmiyan dağhan girdi bu sefer araya.İkizini geride bırakıp egosuyla birlikte kameralara doğru ilerledi ve ikisinide kenara atıp saçıyla oynamaya başladı.Eline yazdığı telefon numarasını ve altına düştüğü "Beni arayın güzel kızlar"notunuda göstererek dans etti.

Bu üçlünün diyerlerine fırsat vermicekleri belli olduğu için digerleri kivirtmaya gerek duymadan hemen yerlerine geçtiler.

Yarışmacılar:Gamze,Alya,Kamile,Melike,Rana,Selin;Kamil,Karan,Deniz,Dağhan,orçun ve fırat dı.

Ve işte yarışma başlasın.

"Sevgili ekran başındakiler,podyuma ilk çıkıcak olan yarışmacmımız gamze alal.Kendisi bir haftadır giyidiği kıyafetle medyanın kounusu oldu.Bakalım bugün nasıl bir performans sergiliyecek.Işte karşınızda gamze."

Arkada hareketli bir fon müziğinin çıkmasıyla gamze kendini podyuma resmen atmıştı.Kalçalarını zor kapatan bir etek ve vücudunun yarısını açıkta bırakan bir büstiyer giymişti.Podyumun etrafında bir tur attıktan sonra yarışmacıların görüşünü almak için karşılarına durdu.Öylem hanım alya'yı işaret ederek konuşmasına izin verdi.Alya karşısında duran gamzeyi süzdü.

"Canım kıyafetin nerede?" gamze çatılmış kaşlarıyla bir kıyafetine baktı sonrada yüzünü tekrar alya ya çevirdi.

"Körsün galiba cicim.Üstümde ya."

"Valla insanın kıyafeti bedenidir sözüne göre değerlendireyim ozaman: Memen güzel olmamış."

Tekrar bir kavga çıkacaktı.Zaten bu bir haftadır kavgasız durulmuyordu.Öylem hemen araya girip etrafı yatıştırmaya başladı.Ardından söz hakkını denize verdi.Deniz elindeki telefona bakıyordu,yarışmayla ilgilenmeye tenezzül bile etmiyordu.Öylem hanımın öksürüyle telefonun dakı bakışlarını gamzeye çevirdi.

"Valla cok hojder ama beananeğ."

gamze,telefonuna gözlerini tekrar çeviren denize göz devirdi.

N'aber Yakışıklı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin