Κεφαλαιο 4

1K 63 0
                                    

Το είπαμε και το κάναμε λοιπον το επόμενο βράδυ βαλαμε τα φουστάνια μας και βρήκαμε!
Εγώ φορεσα μια φούστα φουντωτή μαύρη με ενα άσπρο μπλουζάκι κολλητό κοντό και η Αννα ενα φόρεμα κοντό ροζ με λουλούδια!
Ειμασταν στο Παρίσι,την καρδια της μοδας,αρα έπρεπε να φοράμε ρούχα που αρμόζουν με αυτην!
Πήραμε ενα ταξί και πήγαμε..ευτυχώς που η Αννα ξέρει Γαλλικά και μπορεσαμε να συνεννοηθούμε!
Βγήκαμε απο το ταξί και είδαμε αυτό τον υπέροχο μέρος.. Ήμασταν κάτω απο τον πύργο του αιφελ η εικόνα ηταν μαγική
"Θεέ μου!"είπε η Αννα "ειναι αλήθεια αυτό που λένε οτι το Παρίσι είναι η πιο ερωτικη πόλη!"
"Μμμ.. "εκανα εγώ και θέλοντας να την αμφισβητησω "βλακειες...αντε παμε στο μαγαζί!"
Την έσπρωξα μέσα και μόλις το είδαμε μειναμε ξανά με ανοιχτό το στόμα..ηταν υπέροχο!Αυτό που ονειρεύεται ο καθένας όταν λέει την λεξη κλαμπ!
"Ουαου!"είπα "είναι τέλειοοο!!"
"Είναι!"είπε η Αννα και κοίταζε ψηλά
"Πάμε να χορεψουμε!!"της φωναξα και άρχισα να την τραβάω
Πήγαμε στην πίστα και αρχίσαμε τον χορό..είχα να χορεψω έτσι απο παιδί!

Αρχίσαμε να πίνουμε..εγώ ήπια λίγο παραπάνω και αρχαία να είμαι πολύ κοινωνική.Δηλαδή ακουγα κουβέντα και πεταγομουν!
Άκουσα εναν άντρα απο δίπλα να λεει στο φίλο του πίνοντας και με στεναχωριμενη φωνή
"Εγώ την ερωτεύτηκα με την πρώτη μάτια!"
"Τι λες ρε"του απάντησε ο άλλος γελοντας"γινονται αυτά?"
"Δεν πιστευεις στο ερωτα με την πρώτη ματια?"
"Όχι φυσικά"απάντησε ενώ συνέχισε να γελάει
Το διέκοψα λεγοντας του
"Κακώς!"
Εκείνος γύρισε να με κοιτάξει και ήθελε κάτι να μου πει αλλά δεν μίλησε έμεινε να με κοιτάζει με ανοιχτό το στόμα....
"Ει γιατί δεν μιλάς?" είπα και τον σκουντιξα ενω εκείνος με κοιτούσε μες στα μάτια
Τοτε η Αννα είπε
"Έλληνες είστε?"
"Ναι κι εσείς?"μας απάντησε ο ένας
Ο φίλος του συνέχισε να με κοιτάζει κια να μην μιλάει
"Με λένε Αννα!"
"Χαρηκα Αλέξης!"ειπαν και.έδωσαν χέρια "απο εδώ ο φίλος μου ο Μιχάλης!"
"Χαρηκα Μιχάλη!"είπε η Αννα
Εκείνος συνέχισε να με κοιταζει και είπα να του συστηθω
"Με λενε Λια!"του είπε και έδωσα το χερι μου
"Μιχάλης Χαρηκα!"είπε και χαμογέλασε τόσο που ένιωσα ότι φωτίστηκε ολόκληρος!

Έρωτας με γεύση ... ΠαρίσιWhere stories live. Discover now