Κεφαλαιο 40

326 18 0
                                    

Το πρωί σηκώθηκα και πηγα στην κουζίνα να φτιάξω καφέ.

"Καλημέρα πως κοιμήθηκες?"με ρώτησε η Αννα
"Δεν κοιμήθηκα καν!"
"Αχ κούκλα μου.."ήρθε και με αγκάλιασε
"Ρε συ τα έχω κανει χάλια στο μυαλό μου.."είπα και αρχισα να κλαίω
"Όχι μην κλαις!Θα τα βρούμε ολα!..λοιπόν θέλεις να είσαι ξανά μαζί με τον Μιχαλη?"
"Πολύ..δεν μπορω χωρίς εκείνον!"
"Ωραία..αρα είσαι ερωτευμένη με τον Μιχάλη!"μου είπε
Εγώ χαμογελασα και είπα
"Τέλεια οποτε θελςω μονο εκείνον!Πάω να τον βρω!"
"Κάτσε κάτω.θα σε ρωτήσω και κάτι άλλο!"μου είπε η Αννα
"Τι θα με ρωτήσεις αφού το βρήκα"ρώτησα
"Είμαι η καλύτερη αιυ φίλη και πρεπει να σου τα λέω όλα!Νιώθεις την ανάγκη να ξαναδεις τον Σακη, ή ακόμα χειρότερα να τον φιλήσεις?"με ρώτησε και εγώ τα έχασα
"Ε?"
"Τι ε?απάντησε μου με ενα ναι ή ενα όχι!"μου είπε.
"Δεν ξέρω!"απάντησα
"Εδώ περιπλέκονται τα πράγματα!Πρεπει σκεφτείς!"
"Δεν μπορώ!"
"Λοιπον θα πας μια βόλτα τώρα που ειναι ορωι στον καθαρό αέρα και είμαι σίγουρη οτι θα σκεφτείς και θα βρεις μας άκρη!"μου έκλεισε το μάτι και εγώ οηγα να ετοιμαστω.

Έβαλα ο,τι βρήκα μπροστά μου και βγήκαν μια βόλτα στα μαγαζί μονη μου!

Σκεφτομουν όλα αυτά που μου είπε ο Μιχάλης..περνούσαν απο το μυαλό μου σαν ταινία..μετα σκεφτόμουν το φιλί του Σακη!
Όλα ηταν πολύ μπερδεμένα!Εγώ αυτό που ήθελα ηταν να βοηθήσω τον αδελφό μου..και μετά να μιλάω με τον Σάκη γιατί είναι τελικά πολύ καλός άνθρωπος.Και να είμαι μαζί σε τον Μιχάλη θέλω αλλά εκείνος πιστευει οτι αγαπάω τον Σάκη.. τελικά δεν έπεσε και τελείως έξω,ο Σάκης με φίλησε αυτό σημαίνει οτι νιώθει κάτι για μένα..όμως εγώ λιωνω για τον Μιχάλη..είναι η ζωή μου!
Αυτά σκεφτόμουν και τελικά είπα στον εαυτό μου
"Θα πάω να βρω τον Μιχάλη και να του μιλήσω!"

Τοτε με πήρε τηλεφωνο ο Σάκης.
Δίστασα να το σηκωσω όμως τελικά το έκανα
"Έλα τι θες?"τον ρώτησε αβιαστηκα
"Θέλω να σε μια ρωτήσω μονο ενα πράγμα...Είσαι ερωτευμένη με τον Μιχάλη?"
"Αχ Σακη μου δεν θέλω θέλω να σε στεναχωρισω αλλά μόλις σιγουρευτηκα!"
"Εντάξει τα λέμε!" μου απάντησε και μου το έκλεισε

Μοηκα σε ενα ταξί και πήγα στο σπίτι του Μιχάλη.
Πήγα να χτυπησω την πόρτα αλλά άκουσα μια φωνή πολύ γνώριμη και ήθελα να δω ποιος είναι.Πήγα στο παράθυρο και κοίταξα.
Ο Μιχάλης καθοντουσαν με τον Σάκη και μιλούσαν.
Ανοιξα ελάχιστα το παράθυρο.Ίσα ίσα για να ακούω τι λένε.
"Λοιπον Σακη τι θέλεις εδώ?"ρώτησε ο Μιχάλης με απέχθεια
"Θέλω να σου πω οτι δμε τρέχει τίποτα σε εμένα και την Λία!"
"Εκείνη σε εβαλε να έρθεις?"
"Μιχάλη ασεμε να ολοκληρωσω...ξέρω όρι με είδες να την κοιτάξω στα μάτια να της πιάνω τα χέρια και αλλά τέτοια..αλλά εκείνη δεν έχει καμια σχέση με το οτι την αγαπώ!"
"Αγαπάς την γυναίκα μου ρε?"ρώτησε ο Μιχάλης με θυμό
"Μιχάλη ηρέμησε...αύριο φεύγω για Ελλάδα και δνε θέλω να λέω πω κανένα ψέμα ουτε να αφήσω τσακωμούς πίσω μου!Χθες το βράδυ η Λια ηταν σε άθλια κατασταση...ηταν στην πλατεία και προσπάθησα να την παρηγωρησω..αλλα παρασυρθηκα και την φίλησα!"
"Πως?"ρώτησε σοκαρισμένος ο Μιχάλης
"Σε καταλαβαίνω.. αλλά δνε θέλω να ενοχλησω άλλο την σχέση σας..δεν με αγαπάει και το συνειδητοποίησα χθες.Είναι ερωτευμένη με εσένα!"
"Με εμένα..."
"Ναι..και μάλιστα πολύ!Μίλησε της ξαναβρειτε τα σε αγαπάει!"
"Δεν ξέρω..θα δω τι θα κάνω.. φύγε τώρα!"
Ο Σακης έφυγε και δεν θεώρησα αναγκαιο να πάω..καλυτερα να τον αφησω να σκεφτεί.. σκέφτηκα!

Έρωτας με γεύση ... ΠαρίσιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora