Κεφαλαιο 54

381 19 0
                                    

"Τι ειπατε γιατρε?"ρωτησα
"Ελατε γρηγορα μαζι μου!"
"Τι εγινε?Επαθε κατι η μητερα μου?"Ρωτησε ανυσηχως ο Μιχαλης

Τρεξαμε και οι δυο πισω του.
Μας οδηγησε στο δωματιο της Ειρηνης.

"Μαμα!"Ξεφωνησε ο Μιχαλης και ξαφνικα εκει που ειχαν σκεπασει συννεφα το προσωπο του,ηρθε ο ηλιος..το χαμογελο του ηταν ξανα εκει και τα ματια του ελαμπαν οταν αντικρισε την μητερα του να του χαμογελαει,αν και εξαντλιμενη,και να ειναι καλα!

"Δεν το πιστευω!"ειπα "Ειστε καλα?!Ειμαι πολυ χαρουμενη!"
"Ειμαι καλα..!"
"Πως εισαι?"ρωτησε ο Μιχαλης
"Νιωθω εξαντλημενη ομως ειμαι παρα πολυ χαρουμενη που εισαι εσυ Μιχαλη εδω μπροστα μου!"
Ο Μιχαλης μαζεψε το χαμογελο του και τρβιχτηκε πισω.
"Ειμαι εδω μονο απο ανθρωπινο ενδιαφέρον..δεν αλλαζει τιποτα στην σταση μου απεναντι σου!"
Η Ειρηνη κατεβασε το κεφαλι και απογοητευμενη.
Τοτε μιλησα εγω
"Μιχαλη μην κανεις τον σοβαρο..και οτι δεν σε νοιαζει ειναι ψεματα!Γιατι δεν λες την αληθεια?Γιατι δεν λες οτι αυτες τις μερες δεν εχεις φαει σχεδον τιποτα δεν εχεις κοιμηθει σχεδον καθολου και εκλαιγες στην σκεψη οτι μπορει να παθει εστω κατι λιγο!?"
"Σταμτα!"ειπε
"Οχι δεν σταματαω"του απαντησα"Την αγαπας και την συγχώρεσες για ο,τι σου εχει κανει αυτες τις μερες..δεν μπερεις να το αρνηθεις.Στην αγκαλια μου εκλαιγες!"
"Αληθεια ειναι αυτα Μιχαλη?"ρωτησε ελπιζοντας για ενα 'ναι' η Ειρηνη
"Φυσικα και οχι!"
Τον κοιταξα στα ματια και εκεινος το ιδιο..
"Καλα ισως...."ειπε τελικα "καλα ναι!"συμπληρωσε
Χαμογελασε και πηγε να την αγκαλιασει
"Θα ηθελα παιδι μου να σου ζητησω συγνωμη για ολα αυτα που εκανα..δεν ημουν καλη ματνα και το παραδεχομαι!Ομως αληθεια εχω μετανιωσει!"
"Δεν ξερω..φοβαμαι!Παντα οταν πιστευα οτι ησουν κοντα μου δεν ησουν πραγματικα!"της απαντησε
"Τωρα θα ειμαι!Στο ορκιζομαι!"
Αγκαλιαστηκαν..

Εγω βγηκα εξω για λιγο.
"Γιατρε,ποτε βγαινει η Κυρια Ειρηνη?"
"Σε 2 μερες,πρεπει να μεινει εδω για να ημαστε σιγουροι για τα παντα!"
"Ενταξει,ευχαριστω!Αλλα πως συνηλθε?"
"Ξαφνηκα!Και το πρωτο που ειπε ηταν 'που ειναι ο γιος μου,ο Μιχαλης μου' "
"Τον αγαπαει πολυ.."
"Ναι!"


Έρωτας με γεύση ... ΠαρίσιWhere stories live. Discover now