Την νύχτα,περίπου στις 4 δεν με έπαιρνε ο ύπνος και σκέφτηκα να πάω ατο σαλόνι να δω τηλεόραση μπας και μπορέσω να ηρεμησω και να κοιμηθώ.
"Λια!δεν κοιμάσαι?"
"Ωχ Σάκη!Το ξέχασα οτι ήσουν κι εσύ εδώ..σε ξύπνησα?"
"Όχι δεν κοιμομουν!Με ξεχασες?"είπε παραπονιαρικα
Εγώ γελασα και απάντησα
"Όχι απλα έχω πολλά στο κεφάλι μου..συγνώμη!"
"Δεν πειράζει!Έλα να εδώ να πούμε καμια κουβέντα..απο μακρυά θα τα λέμε?"μου είπε
Εγώ πηγα και εκατσα δίπλα του.
"Έχω μια απορία!"του είπα
"Πες μου"
"Εγώ σε θεωρούσα παντα κακό,ξινό και χωρίς καρδια...πως αλλαγές τώρα?"
"Τέτοια γνώμη είχες για μένα?"είπε γελοντας "δεν είχες και άδικο..έτσι ήμουν.Γι'αυτό σε χτυπούσα κιόλας! Είχα τα λεφτά πανω κι απο την αγάπη..δουλευα μονο γι αυτά και δεν εκανα κάτι για να νιώθω εγώ πραγματικά καλά! Τώρα τελευταια όμως,και ιδιαίτερα απο τη να στιγμή που με άφησες,άρχισα να καταλαβαίνω πως δεν πα'να εχεις λεφτά,σπίτια,αυτοκίνητα,ολα αυτά που σε κανουν πλούσιο δηλαδή..αν δεν έχεις κάποιον άνθρωπο στο πλευρό σου να τα μοιραστείς,αν εισαι μονος...τοτε εισαι ο πιό φτωχός άνθρωπος στον κόσμο..γιατί εισια φτωχός σε τη να καρδιά..κο εκεί βρίσκεται όλος ο πλούτος!"Αυτά τα λογια ήταν υπέροχα... δεν περίμενα ποτε να τον ακούσω να τα λέει αυτά!
Δεν απάντησα αλλά τον αγκάλιασα."Παιδιά τι γίνεται?"
Γυριαα και είδα τον Μιχάλη.
"Μιχάλη..ουτε εσύ κοιμάσαι?"Ρώτησε χαμογελαστός ο Σάκης
"Όχι..δυστυχώς ε?"απάντησε καχύποπτος
"εμμ..ξέρω γω..μάλλον ναι,είναι άσχημο να μην μπορεις να κοιμηθείς!"απάντησε ο Σάκης
"Τι λέγεται?"ρωτησε ξανά με την ίδια καχυποψία
"Βλακειες!"απάντησε ο Σάκης
"Βλακειες?Μάλιστα...δηλαδή δεν θέλετε να μου πητε!"είπε με ρο ίδιο ύφος.
Εγώ σηκώθηκα τον πλησίασα και είπα θυμωμένη..
"Μου εξηγούσε πως απο κακος έγινε καλός!Όχι για να μην λες οτι στα κρυβουμε κιόλας!"
Έφυγα και έκλεισαν την πόρτα με δύναμη!Το ξέρω οτι μπορεί να ήμουν λίγο πιο επιθετική απο οτι θα έπρεπε αλλά ήξερα που ήθελε ο Μιχάλης να καταλήξει..σε λίγο θα μου έλεγε οτι τον απαταω κιόλας!
YOU ARE READING
Έρωτας με γεύση ... Παρίσι
RomanceΛένε οτι "Το Παρίσι είναι η πιο ερωτική πόλη" Η Λία απο την αλλη έχει διαφορετικη άποψη... Ομως οχι για πολύ! Ποιος θα την κάνει να αλλάξει , και ποσο θα αλλάξει? • • • "Πιστευεις στον έρωτα με την πρώτη μ...