Jason's P.O.V
Sedim na kauču u dnevnoj sobi i listam kanale na televizoru. Očekujem Amy-in poziv. Rekla je da će me zvati da odemo do grada, jer joj je poprilično dosadno. Samo da me ne odvede u šoping. Samo ne to. Otključavam telefon i listam ljude u imeniku. Zaustavim se na Chris-ovom imenu. Nismo se zapravo dosta dugo čuli. Predjem prstom preko njegovog imena i naslonim telefon na uvo. Zvoni par minuta i onda se uključi govorna pošta. Hah zaista? Uzdahnem i ostavim telefon na stolčiću. Odšetam do kuhinje i iz frižidera izvadim kolače. Brdo kolača. Plus su moji omiljeni.
Vratim se nazad na kauč i počnem žderati. Telefon mi zazvoni i brzo se javim.
"Halo?", s punim ustima pitam i treba mi minut da sažvaćem.
"Ajde dolazi u centar, čekam te u tržnom centru Zara.", znao sam da je ovaj poziv u grad imao neke veze sa šopingom.
"Okej, tu sam za nekih 10 minuta.", prekidam vezu i odlažem kolače na sto. Penjem se uz stepenice i ulazim u sobu. Oblačim crne farmerice i belu majcu. Stavim malo parfema koji će je malo reći baciti u trans. Silazim niz stepenice i obuvam marte. Uzimam ključeve od auta i telefon stavljam u džep. Zaključavam vrata za sobom i idem do auta. Ulazim, smeštam se na sedište. Palim ga i dajem po gasu i izlazim sa parkinga i moje ulice.
***
Ulazim u tržni centar "Zara" i odma mi se u nosnice uvlači miris skupocene odeće koja stoji uredno poslagana na policama i okačena na ofingere. Tražim je pogledom i vidim je skroz na ćošku kako prebira haljine. Osmehnem se, jer odavde izgleda kao da se baš udubila u traženju haljine. Ili je jednostavno neodlučna. Pridjem joj s ledja dok je pokušavala da okači haljinu nazad. Obgrlim je oko struka i glavu zagnjurim u njen vrat. Nosom predjem preko njenog vrata i poljubim je u obraz.
"Ćao, slatkice", prošaptam joj na uvo i ona se okrene ka meni. Oči joj sijaju i da mi brz poljubac u usta, pa me zagrli.
"Hej, hvala što si došao. Zaista mi je bilo dosadno i ne mogu da se odlučim oko ove dve haljine.", podigne ruke i pokaže mi haljine. Jedna je crna sa debelim bretelama uradjena od neke čipke predpostavljam i poprilično je uska i kratka.
Druga je pak, bela sa dijagonalnim crnim linijama. Isto je uska i malo je duža od crne.
"Ajde idi ih probaj, pa ću videti koja ti bolje stoji.", iako verujem da joj obe stoje divno. Klimnula je glavom i sa haljinama otišla do kabine i povukla zavesu za sobom.
Smestio sam se na fotelju koja je stojala ispred kabina. Osetio sam poglede na sebi i okrenuo sam glavu ka kasi i primetio devojke koje su se poredjale u liniju i zagledale se u mene.
Okej, ovo postaje neugodno. Skrenuo sam pogled s njih i laktom se naslonio na naslon fotelje.
"Amy, jel možeš uopšte navući te haljine ili ti treba drugi broj?", očekujem njen odgovor, dok prstom prelazim po ekranu na telefonu. Zavese su se pomerile i izašla je. Obukla je crnu haljinu koja joj je malo više iznad kolena, ali čoveče tako joj prokleto dobro stoji.
"I šta misliš?", nervozno stane ispred mene i rukama ispravlja haljinu.
"Božanstveno, Amy", ustanem i uhvatim je za ruku i ona napravi jedan krug. Uhvatim je za struk i blago stisnem bokove.
Prislonim usne na njene time je iznenadivši. Ljubio sam je sporo, lenjo tako reći. Približio sam je bliže sebi i jednom rukom je čvrsto obgrlio struk, a drugu sam smestio kod vrata. Odmakao sam se i palcem joj masirao donju usnu. Zadrhtala je.
"Volim svaki deo tebe, Amy.", tiho sam prošaputao i poljubio je na blic.
"Sve što obučes ti savršeno stoji.", pohvalim je opet i ona se zacrveni. Oni pogledi od radnica su sada pojačani i dodje mi da se smejem na sav glas.
"Hvala ti.", zagrli me i uzme etiketu da pogleda cenu.
"Ne mogu da je priuštim.",tužno se okrene ka ogledalu i počne se zagledati sa svih strana.
"Koliko košta?"
"9,000", Zara je oduvek derala sa cenama.
"Hej, pogledaj me.", okrenem je ka sebi i dlanove naslonim na njene obraze.
"Obećavam da ću ti je nabaviti. Biće teško nabaviti pare, ali uspeću, u redu?"
"Jason ne treba mi ova haljina. Više sam tip "navuci prvu stvar koja ti se nadje pri ruci" nego sad da trošim tolike pare na ovu haljinu, koju kontam ću obući jednom il' dvaput u životu.", odmakne se od mene i opet udje u kabinu.
"Nećeš probati tu belu?"
"Ne."
***
Amy's P.O.V
Otključam moj stan i udjemo unutra. Izujem patike i ključeve ostavim na komodi. Produžim u kuhinju i otvorim frižider.
"Jesi gladan?", izvadim eurokrema i mleka. Odložim to na šank i stavim dva tanjira, šolje i hleba. Sednem na barsku stolicu i počnem mazati tost hleb. Ubrzo sedne naspram mene i poznata muzika se oglasi sobom.
Upitno podignem obrvu i uzmem jedan zalogaj eurokrema i hleba.
"Ja sam uvek gladan, nego ova pesma ti je postala omiljena u ovih mesec dana, pa sam mislio da zaplešemo uz nju", nasmejem se i ovo je definitivno najsladje od njega. Uvek pamti sitne stvari koje zna da mi se svidjaju i onda me tako nasumično iznenadjuje. Ustanemo oboje sa barskih stolica i stanemo na sredinu sobe. Obgrli me oko struka, a ja ruke obgrlim oko njegovog vrata i glavu naslonim na njegova prsa. Poznate reči nailaze i polako se bliži refren. Jednostavno se lagano krećemo i imam osećaj da je svet stao.
We keep this love in photograph,
We make these memorise for ourselves,
Where our eyes are never closing,
Hearts are never broken,
And time's forever forzen stillUsne nasloni na moje i tiho kaže "Volim te, Amy". Produži poljubac, a ja zanesena svim mogućim emocijama odgovorim "Volim i ja tebe, Jay."
So you can keep me
Inside the pocket
Of your ripped jeans
Holdin' me closer
Till our eyes meet
You won't ever be alone
Wait for me to come home..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sweet Madness
FanficKažu: "Suprotnosti se privlače." To mora onda biti istina, jer ovo dvoje mladih ljudi su skroz različiti. Ne planirano će se roditi ljubav izmedju njih. Sve će izgledati dobro, ali onda će ih jedna bolest razdvojiti. Razdvojiće nju od njega na nepra...