'' Doruk, mal var mı? ''
Doruk yüzünden hiç eksik olmayan yavşak sırıtışıyla bana bakıp cebinden bir paket eroin çıkardı. Krize girmek üzere olduğumdan elimi hızla eroine uzattım fakat geri çekip alay dolu bir bakış attı.
'' Önce para, güzelim. ''
Bu piçin parayı almadan eroinin zerresini koklatmayacağını bildiğimden cebimde kalan son parayı da ona verdim. Piyasada ki en temiz ve kaliteli mallar onda olduğundan bu pinti yavşak herife katlanmak zorundaydım.
Parayı aldıktan sonra elinde tuttuğu beyaz cenneti bana verdi. Eroini pratik bir şekilde parmaklarımın arasına döküp burnuma yaklaştırdım ve hepsini içime çektim. Barın gürültüsü beni eskisi kadar rahatsız etmezken arkama yaslanıp gözlerimi kapattım ve gülümsedim.
Vücudum anında gevşerken Doruk'un sesiyle ona döndüm.
'' Bu gece hangi zengin piçinin altına yatacaksın? ''
'' Sadece siktiğimin içkileriyle ilgilen ve işime karışma '' diye homurdandım.
Güldü ve yan tarafıma oturan kızın istediği birayı ona uzatıp hafiften yavşamaya başladı. Gözlerimi devirdim, klasik Doruk hareketleri.
Anladığınız üzere Doruk buranın barmeniydi ve dünya üzerinde ki en pislik herifti. Ah pardon, Sek'ten sonra.
Serkan yani buralarda bilinen adıyla Sek hayatımı cehenneme çeviren pezevenkti. İki yıl önce hayatıma girmişti ve beni kendine aşık etmişti. Eski çevremden kopmuş onun takıldığı mekanlarda takılmaya başlamış, onun arkadaşlarıyla arkadaşlık etmiş, onun yaptıklarını yapmaya başlamıştım. Ve aylarca süren bu süreç boyunca ona olan aşkım yüzünden kendimi yavaş yavaş karanlığa sürüklediğimi fark etmemiştim.
Sonuç olarak aileme sırtımı dönmüş, okulu bırakmış, sigara ve alkol bağımlısı olmuş, uyuşturucuya başlamış birde bekaretimi kaybetmiştim.
Yinede halimden memnundum çünkü yanımda o vardı.
Fakat bir yıl önce yıkık dökük evimizde ki eski püskü yatağımda yalnız uyanmıştım. Ondan sonra da her sabaha yalnız uyandım. Sek hiçbir açıklama dahi yapmadan beni terk etmişti. Birdaha da buralara uğramamıştı. Nerede olduğu, ne yaptığı, neden gittiği gibi birçok cevapsız soruyla beni başbaşa bırakıp siktir olup gitmişti. Orospu çocuğu.
Gözlerimle barda ki erkekleri tararken hedefime birini kestirmiştim. Zaten uzun bir süredir bana bakıp duruyordu. Davetkar bakışlarına karşılık verip bu gece altına yatacağım adama doğru ilerlemeye başladım.
Evin kirası, faturalar, yemek, içki, sigara ve uyuşturucu masrafları Sek gittikten sonra tamamıyla bana kalmıştı. Bu yüzden mecbur kaldıkça fahişelik yapıyordum. Bir cafede garsonluk yaparak tüm bu masrafları karşılayamazdım. Buna mecburdum.
'' Yalnız mısın? ''
İşveli bir sesle sorduğum soruya olumlu cevap alır almaz yanına kuruldum. Uzun boylu 22-23 yaşlarında yakışıklı sayılabilecek bir tipti.
'' İsmin ne? ''
'' Efsun, senin? '' Hiç merak etmesem de alacağım parayı arttırabilmek adına oldukça kibar olmaya çalışıyordum.
'' Ahmet, Mehmet, Hasan, Murat senin için fark eder mi? ''
Haklıydı. İsminin bir önemi yoktu. En azından bunun farkındaydı ve gereksiz bir şekilde iki saat flört etmeye gerek kalmayacaktı. İşimi halledip gitmek istiyordum.
'' Madem öyle bir otele gitmeye ne dersin? ''
'' Evime gitsek? '' Benim için fark etmezdi. Nasılsa seks sonrasında çekip gidecektim. Sek'ten sonra hiçbir erkekle uyumamıştım.
'' Nasıl istersen. ''
Barın çıkışına ilerlerken Doruk bana bakıp sırıttı ve iyi iş orospu bakışları gönderdi. Çoğu zaman ki gibi onu umursamamayı seçtim.
Adamın lüks arabasına bindiğimizde sağ eli bacağımda gezinmeye başladı. Yaklaşık on dakika süren yol boyunca bacaklarımı okşamıştı.Bense sertleşmeye başlayan erkekliğinde elimi gezdirmiştim.
Arabadan indiğimizde ikimizde oldukça tahrik olmuş durumdaydık ve ne ara evine girdik ne ara soyunduk anlamamıştım bile. Dudakları boynumdan göğüslerime doğru bil yol çizerken kendimi daha çok ona bastırdım.
Boğuk bir sesle inledi ve göğüs ucumu ısırdı. Ben çığlığı basarken o da beni yüz üstü çevirdi ve kalçalarımı tokatlamaya başladı. Oldukça sertti ve canım yanıyordu. Birden arkadan içime girdiğinde bir çığlık daha çıktı ağzımdan hızlı bir şekilde içimde git gel yaparken ikimizde nefes nefese kalmıştık.
Ardından tekrar sırt üstü yatmamı sağladı ve bu sefer seri bir şekilde vajinama girip çıkmaya başladı. Dudaklarını da dudaklarıma kapamıştı ve olası çığlıkları önlemişti.
Dudaklarımız ayrıldığında erkekliğini ağzıma dayadı. Dilimi ve dişlerimi penisinde bir süre gezdirdim. Ağzımın içine boşaldıktan sonra penisini ağzımdan çıkarıp yanıma uzandı. Sigarasını yakarken bana kısa bir bakış attı.
'' Güzel seksti, istersen duşu kullanabilirsin. ''
Başımla onaylayıp odanının içinde ki banyoya ilerledim. Aynaya kısa bir bakış attığımda küçülmüş göz bebeklerim, fondotenin ustaca kapattığı morarmış gözaltlarım, şişmiş dudaklarım, dağılmış sarı dalgalı saçlarımla klasik seks sonrası Efsun'dum işte.
Duşumu aldıktan sonra hızlıca üzerimi giyindim. Adam gözlerini tavana dikmiş sigara içmeye devam ediyordu.
'' Ben gidiyorum. '' dediğimde şaşkınca yüzüme baktı.
'' Bu gece burada kalırsın diye düşündüm. ''
'' Hayır, teşekkürler. ''
'' Kalır mısın diye sormadım, Efsun. ''
Bu sefer şaşkınca bakma sırası bendeydi. İşini halletmişti işte derdi neydi bu manyağın?
'' Gitmek istiyorum. ''
'' Yarın sabah gidersin. ''
'' Hayır, şimdi gideceğim. ''
Yataktan kalkıp karşıma dikildi. Kaslı kollarını önünde bağlayıp kararlı bakışlarını yüzüme çevirdi.
'' Geç şu yatağa. ''
'' Derdin ne senin? İşin bitti işte rahat bırak beni. ''
'' Neden bunu böyle görüyorsun? Karşında ki erkeği tatmin edip gitmek yerine seks sonrası birlikte uyuyup bunu güzel bir gece olarak hatırlamak daha iyi değil mi? ''
'' İyi falan değil. Ben senin sevgilin değilim barda tanıştığın orospunun tekiyim, anladın mı? ''
Gözlerimin içine uzunca baktı. Ne düşündüğünü merak etmiştim fakat hiç anlaşılmıyordu. Sonra geri çekildi ve yerde duran çantamın içine olması gerektiğinden baya fazla bir miktar para bıraktı.
'' Pekala orospu, git o halde. ''
Gözlerimi yumup yumruğumu sıktım. Orospu olduğumu birkaç dakika önce kendim söylemiştim fakat bunu onun ağzından duymak canımı yakmıştı. Umursamıyormuş gibi davranıp çantamı aldım ve evden çıktım. Soğuk rüzgar vücudumu delip geçerken yol kenarında duran taksiye atlayıp ezbere bildiğim adresi şoföre aktardım. Gurur yapıp paranın fazlasını bırakabilirdim ama gerek yoktu. Bu paraya ihtiyacım vardı ve zaten gururumu bu işi yaparak çoktan yok saymıştım ben.
Eve girdiğimde oldukça eski ve rahatsız yatağa kendimi attım. Seks ve eroin dolu bir geceyi daha geride bırakırken ölümün soğukluğuna biraz daha yaklaşıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Kalanlar
Teen FictionHer insan acı çekerdi fakat bazıları acı ile birlikte yaşardı. Acı onların her zerresini kaplamış ve onları karanlığa mahkum etmişti. Işıkların arasında sürülen parıltılı hayatların dışında kimse tarafından önemsenmeyen acıya ve karanlığa gömülmüş...