KK | 2

18K 354 11
                                    

Barın arka taraflarında oturmuş bilmem kaçıncı sigaramı içerken önümde ki viskiden büyük bir yudum alarak boğazımı yakmasına izin verdim. Bir süredir beni göz hapsine almış çocuğa gönderdiğim davetkar gülümsemeyle yanında ki arkadaşlarına bir şeyler söyleyip bana doğru ilerlemeye başladı.

Kısa bir tanışma faslının ardından adını çoktan unuttuğum çocuk dudaklarını boynuma gömmüş keyfine bakıyordu. Bardakta kalan viskinin tamamını tek dikişte içtikten sonra gözlerim birkaç masa ilerimizde ki kız ve çocuğa takıldı. Çocuğu tanıyordum buralarda takılırdı ve her türlü pisliğe bulaşmış tekin olmayan biriydi. Kızı ise ilk kez görüyordum zaten buralar için oldukça masum gözüküyordu.

'' Cenk, bunu yapmak istediğimden emin değilim. ''

Kızın konuşmasıyla tüm dikkatimi onlara verdim. Cenk elinde ki hapı kızın avucuna bırakıp dudaklarına yakın bir yere öpücük kondurdu.

'' Hadi ama bebeğim, bu uyuşturucu bile sayılmaz. İçkinle beraber yut gitsin. Tüm sorunların uçup gidecek. ''

'' Bağımlı olmak istemiyorum. ''

'' Bununla bağımlı olmazsın güzelim korkma. Sevgiline güven. ''

Bu konuşmalar beni iki yıl öncesine, bu pisliğe bulaştığım ilk güne götürmüştü.

'' Serkan kullanmak istemiyorum hem babam kesin anlar. ''

Serkan her buluşmamıza kafası güzel gelirdi ve uyuşturucunun dünyanın en güzel şeyi olduğunu söyleyip dururdu. Onun gibi hissedebilmeyi istesem de bunu aileme yapamazdım.

'' Yapma ama Efsun. Babanın umurunda bile olmadığını ikimizde biliyoruz. ''

Gözyaşlarım gözüme batarken akmamaları için kendimi sıkmaya devam ettim. Serkan söylediklerinde haklıydı ama ben bunu kabullenmek istemiyordum. Babamdan göremediğim sevgi ve şefkati bu adamda bulmuştum bu yüzden onu kırmak istemedim. Hem onun gibi umursamaz ve dünyanın en dertsiz insanıymış gibi görünmeyi çok fazla istiyordum. Bunu elde etmem içinse o beyaz tozu içime çekmem yeterliydi.

'' Tamam yapacağım. ''

Sırıttı ve dudaklarıma tutku dolu bir öpücük bıraktı. Aramızda santimetreler varken az önce ki öpüşmenin etkisinden hala çıkamamıştım.

Dudaklarını yaladı ve o etkileyici sesiyle '' İşte benim kızım '' diye fısıldadı.

Ardından burnumun bir tarafını elimle kapatıp diğer kısmıyla tozun yarısını içime çektim. Kısa bir süre sonra dünyanın en mutlu insanıydım fakat aynı zamanda da en zavallı. Tabi o zamanlar bunun farkında olduğum söylenemezdi.

Ani bir kararla boynumu vakumlayan çocuğu üzerimden itip ayağa kalktım. Çocuk 'ne oluyor ya' gibisinden bir şeyler homurdanırken onu umursamadan kıza doğru ilerlemeye başladım. Cenk onu ikna etmişti ve kız tam hapı ağzına atacakken hapın bulunduğu elini tutup onu durdurdum.

'' Yapma. ''

Sözlerimle beraber ikisi de şaşkınca bana baktı. Kız elini elimden kurtardı ve aksi bir sesle konuştu.

'' Bu seni ilgilendirmez. ''

Kaşları çatık bir şekilde bana bakan Cenk'i başımla işaret ettim.

'' Cenk Karadağ. Uyuşturucu kullanımı ve satımı, fuhuş, tecavüz,darp, adam yaralama ve cinayet suçlarından polis tarafından aranmakta. Bu barda gördüğün kızların yarısından fazlasıyla birlikte oldu ve bunlara bende dahilim. Seni sevdiği falan yok. Tek derdi siktiğimin uyuşturucusuna bağımlı olup ona muhtaç kalman. Bu yüzden yapma. ''

Karanlıkta KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin