KK | 23

3.6K 131 8
                                    

Sek'in evinin önünde durduğumuzda direk cüzdanı şoföre verdim ve tepkisini beklemeden taksiden indim. Sedat'a kısa bir baş selamı verip kendimden emin adımlarla eve doğru ilerledim. Tam şu an biraz uyuşturucu hiç fena olmazdı ama yanımda ne mal ne de silah vardı. Kırmızı mini elbisem, topuklularım ve geceden kalma halimle kızgın bir boğanın yanına gelmiştim.

Şansa bak ki, boğaların kırmızıyla arası hiç iyi değildi.

Kapı açıldığında karşımda gördüğüm kişi afallamama sebep oldu. Dudakları aralandığında üzerinde ki düğmeleri kopmuş gömleği düzeltmeye çalıştı. Onunda beni görmeyi beklemediği kesindi. 

'' Duru? ''

'' E-Efsun, ben geleceğini bilmiyordum. ''

Orası belli oluyor, orospu.

Ben henüz bir şey söyleyemeden Sek kapıda belirdi. Ağzında her an düşecekmiş gibi duran sigarası, üstü çıplak olduğundan kolunu ve omzunun bir kısmını kaplayan dövmesi ve siyah kot pantolonuyla her zaman ki gibi umursamaz ve korkusuz gözüküyordu. 

'' Aslanın inine gelmiş bir kuzu ha? ''

Alayla söylediği sözlere gözümü devirmekle yetindim.

'' Ben boğa demiştim ama aslan da olur. ''

Anlamadığını belirtircesine kaşlarını kaldırdığında omuz silktim. Bakışlarım yanında duran yarı çıplak Duru'ya kaydığında sinirle soludum.

'' Benden intikam almak için onunla mı yatıcaktın cidden? ''

'' Bunu senden intikam almak için yapacak olsaydım tesadüfen haberin olmazdı. ''

Haklıydı, öyle olsa beni buraya zaten o çağırırdı. Şaşkın gözlerle aramızda ki konuşmayı dinleyen Duru'ya kısa bir bakış atıp söze girdim.

'' Becermek için sana aşık olmayan bir kız bulabilirdin. ''

'' Buraya kendisi geldi, ben sadece fırsatları değerlendiriyorum. ''

Duru'yu itip sinirle içeri girdim. Salonu yoğun bir duman tabakası kaplamıştı. Yüzümü buruşturup onlara döndüm.

''Madem öyle siz sevişin, ben beklerim. ''

Sek sigarasını sehpada söndürüp seri adımlarla yanıma ulaştı.

'' Beklerken sende bununla sevişmek ister misin? ''

Az önce cebinden çıkardığı ve şuan yanağıma bastırdığı çakıdan ya da psikopatça bakan maviliklerinden korkmuyordum.

'' Seni vurduğum silahı getirse miydim? Belki kıçına sokardın. ''

İstemsiz olarak inledim ve tırnaklarımı etime gömdüm. Sözlerimden sonra çakıyı daha da bastırmıştı ve kan içinde kalan yanağımda boydan boya bir kesik oluşmuştu. Duru'nun attığı çığlıkla çakıyı yere fırlattı.

'' Bence gitmen senin yararına olur hayatım, Efsun Yıldırım'ın ödemesi gereken bir bedel var da. ''

Sek'in sözlerinin ardından yerde ki şortunu hızla giyip evi terk etmişti. Neyse ki arkadaş kazığına bünyem alışıktı.

'' Baş başa kaldık güzelim. ''

Az önce kestiği yanağımı okşadığında elinde ki  sargı kırmızıya boyanmıştı.

'' Senden korkmuyorum. ''

İçtiği sigaralara rağmen hala beyaz olan dişlerini ortaya sererek güldü.

'' Yanlış. Benden, beni birlikte yaşadığımız anılarımızla dolu o evden kovduğun günden beri korkmalısın. Çünkü o gün sen beni sadece o evden değil kalbinden de kovdun. Artık senin için bir yabancıyım. ''

Karanlıkta KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin