'' Kaç kişi? ''
Eve gelmiştik ve ben aşırı rahatsız kırmızı koltukta sigaramı içerken Sek göt kadar odada turlayıp duruyordu. Sinirini benden çıkarmamak için kendini zor tuttuğu belli oluyordu.
'' Ne kaç kişi? ''
'' Kaç kişiyle yattın diyorum ''
Cümleyi kurduktan hemen sonra yüzünü buruşturmuştu. Sek fazlasıyla kıskanç bir erkekti. Bunun onun için kötü bir durum olduğunu biliyordum. Yine de bunları yaşayan bendim benim için çok daha kötüydü.
'' Bilmiyorum saymadım. ''
Ellerini saçlarından geçirdikten sonra uzun süredir sıktığı yumruğunu duvara geçirdi. Ev zaten başımıza yıkılmak üzereydi, bunu yapmasa olmaz mıydı sanki?
'' O herifin kardeşine neden yardım ettin? ''
Konuyu değiştirmesini umursamadan sigaramı bir kez daha dudaklarıma götürdüm. Zehir ciğerlerime doğru yol alırken gevşediğimi hissediyordum.
'' Bana benziyordu. ''
'' Kız esmer sen sarışınsın amına koyayım. ''
Kahkaha attım. Uyuşturucudan mı yoksa son günlerde yaşadıklarımın fazla ağır gelmesinden mi bilmiyorum hiçbir şey umurumda değildi.
'' O tarz bir benzerlik değil '' diye mırıldandım.
Sinirle nefes verdi. Sanırım sınırlarını zorluyordum.
'' Doğru düzgün anlat Efsun. ''
Sigarayı koltuğun üzerinde söndürdüm. Kırmızı minderin ortasında bir delik oluşmuştu. Sek hayatımdan çıktığında benim kalbimde de böyle bir delik oluşmuştu. Uzun bir süre deliği kapatmak için uğraşmıştım ama bir işe yaramamıştı. Kapanmayacağını kabullenip uğraşmaktan vazgeçtiğim sıralarda tekrar hayatıma girip deliği genişletmeye başlamıştı. Belki de bu acıdan kurtulmanın tek yolu onu tüm zerrelerimden silmekti.
'' Koltuğa yeni bir minder almalıyız. ''
Gözlerini devirdi.
'' Zaten yeni bir eve taşınacağız. Banka hesabımda okuyamadığım kadar yüksek miktarda para yatıyor. ''
Parmağımı koltukta ki delikten içeri soktum. Delik daha da genişlemişti.
'' Bu delik asla kapanmayacak. Koltuğun minderini söküp atmamız gerekiyor. ''
Neden bahsettiğimi elbette ki anlamamıştı. Bana anlamsız bakışlar atarken gülümsedim. Onu kalbimden söküp atmadan bu acı geçmeyecekti.
'' Uyuşturucuyu fazla mı kaçırdın? ''
'' Hayır. ''
'' Sarhoş musun? ''
'' Hayır. ''
'' Deliriyor musun? ''
Sırıttım.
'' Belki. ''
Dudakları aralandı ve şaşkınca bana baktı. Sanırım bu cevabı beklemiyordu.
'' Bak, hem zihinsel hemde bedensel olarak fazla yıprandın. Yaptıkların için seni suçlamayacağım. Belki yattığın tüm erkekleri önce hadım eder sonra da öldürürüm ama seni kesinlikle suçlamayacağım. Yeni bir hayata başlayacağız. Daha düzgün bir hayat. ''
'' Son bir yılda çok kötü şeyler yaptık Sek. Onlarca adam öldürdün, onlarca adamla yattım. Geçmiş asla peşimizi bırakmayacak. Bizim düzgün bir hayatımız olamaz. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Kalanlar
Dla nastolatkówHer insan acı çekerdi fakat bazıları acı ile birlikte yaşardı. Acı onların her zerresini kaplamış ve onları karanlığa mahkum etmişti. Işıkların arasında sürülen parıltılı hayatların dışında kimse tarafından önemsenmeyen acıya ve karanlığa gömülmüş...